O czym chcesz poczytać na blogach?

Lpso

LPS-mali przyjaciele - Onet.pl Blog


21 października 2010
19.LPSO

                                   Hejka!

Dziś sama sie dziwię,że piszę nocię.No ale chyba fajnie.A więc dzisiejsza nocia jest o LPSO.

Wszyscy pewnie myślą ,że LPSO  to pluszaki LPS,ale się mylą.Oglądałam allegro i tam już są LPSO,ale normalne figurki.Nie wierzycie to patrzcie:

Który jest najlepszy?Ja myślę że nietoperek.A wy?No i właśnie prowadzę taki konkurs na najlepszego LPS-a LPSO.Proszę zgłaszać swojego wybrańca w komentarzach.UWAGA!!Dla każdego kto na kogo kolwiek zagłosuje dostanie 5 kom na bloga.No to tyle na ten temat.Ale mam jeszcze newsa

 

TO COŚ EXTRA...

 

NA SERIO...

 

A JEST TO....

Zwierzątka Littlest Pet Shop

Spadam!

Tagi: PSIACZEK
12:55, malwinka44
Link Komentarze (1) »
piątek, 08 kwietnia 2011
małe ale fajne

Hejo

Tera dam mały gif ale jaki fajny:

Ok.

Tagi: małe ale fajne
13:12, malwinka44
Link Komentarze (1) »
czwartek, 07 kwietnia 2011
Żałoba po grze lpso.com

Littlest Pet Shop są super !

Że nie zamieściłam go na starym blogu,sama rozumiesz :( Ale zrobię to teraz:D oto praca którą wysłałam:

Tak.To moja kochana Kalunia;* Oto moje nagrosy i dyplom które otrzymałam:


Jest piękny,Kasiu!!! (mogę mówić po imieniu?;3)


Piękne zdjęcia! Widać że masz talent fotografki ^^
Proszę wybacz mi za tamto ;(

A jeśli nie pamiętacie mnie z tamtego bloga,bo np.go nie czytaliscie,to tu macie garstkę informacji o mnie:
imię:Marta
wiek:11
ilość LPS:68
vip:1
deco pet:1
nazwa na LPSO:MagicCoCo


Na Littlest Pet Shop Online gram od wczoraj xD Ale gra świtna polecama wchodzić zwłaszcza,że zamykają ją 1 grudnia T.T Tak samo jak było z VIP'ami :( Na tej grze mam dużo zwierzątek to ich imiona:chomiczek-CoCo,piesek-Suzie,konik-Bloom,króliczek-Jumpy,kiwi-Stark,żuczek-Lullababy,kotek nr.1-Sweetie,kotek nr.2-Bella,dalmatyńczyk-Tito,spaniel-Lilly,małpka-Psotka i miś-Miley. Ufff xD oto jakieś zdjątko LPSO z internetku :)

Malutkie,ale co tam hehe.
Pa!!!

Szczegóły.

.*.*.Littlest.*Pet.*Shop.*.*. - Onet.pl Blog

232425262728
293031    


28 marca 2010
.*.48.Notka jak notka ;)
Hejka.!
Sorki,że teraz są takie przerwy między notkami ale nic nie ma do pisania ;(
Żadnych nowości, new petków itd. Ale teraz postaram się coś napisać ;) Ok, poszperam sobie na paru stronkach...
Mam.! Nowe lpso.! Sami zobaczcie: