O czym chcesz poczytać na blogach?

Lineage 2

Blog dragonsnake

Księga gości
 
O mnie
dragonsnake
Słówko o mnie
Siemka mam na imię Damian i mam 11lat lubie grć na kompie w lineage 2.Lubie takrze bawić się z kumplami. Moja miejcówa GÓRY
Zobacz.
Vs. gladiator
spoko będzie więcej:D
Komentarzy: 0 POLECANE STRONY 2007-07-17

Jeśli chcecie dowiedzie c sie więcej zachęcam do odwiedzenia kilku stronek ^^

www.lineage2.com
www.lineage2.bajo.pl

Komentarzy: 0 LINEAGE 2 jek bić lvl 2007-07-17

DarkWarrior

Firmy NCSoft). Zawierają one poprawki błędów a także nowe funkcje, elementy, lokacje rozszerzające możliwości gry. Gra dzielona jest na Sagi i w chwili obecnej możemy wydzielić następujące jej części:

The Chaotic Chronicle, obejmująca:

  • Prelude
  • Chaotic Chronicle 1 - Harbingers of War
  • Chaotic Chronicle 2 - Age of splendor
  • Chaotic Chronicle 3 - Rise of darkness
  • Chaotic Chronicle 4 - Scions of destiny
  • Chaotic Chronicle 5 - Oath of blood

The Chaotic Throne, obejmująca:

  • Interlude
  • Chaotic Throne 1 - The Kamael - The First Throne
  • Chaotic Throne 1 - Hellbound - The First Throne (aktualizacja.

Swordsinger i ostatnia postać zależna od rodzaju DD. Jeśli są to wojownicy - warlock, w przypadku magów - elemental summoner lub overlord. W przypadku kilku postaci dysponujących specyficznymi umiejętnościami drastycznie zwiększjącymi ich siłę ataku przy niskim poziomie HP (destroyer, tyrant), możliwe jest zabicie raidbossa mniejszą drużyną. RB w Lineage 2 pojawiają sie od trzeciej kroniki ale już od C5 zostały bardzo wzmocnione.

 

Epic Boss 

Epic, są to najpotężniejsze i najsilniejsze potwory (moby) w grze i ich pokonanie wymaga udziału kilkunastu lub.

nasz wyimaginowany świat - Onet.pl Blog

W 3 czesci zdobywa kilka przydatnych zdolnosci,ktore uatrakcyjniaja gre. Daje to nam mozliwosc do lepszej zabawy od pozostalych czesci.


Gre serdecznie polecam jest dosc dluga i trudna.;] Osobiscie daje jej 8/10 pkt Musze przyznac,ze bardzo mnie wciagnela, wiec uwazajcie ;D  
Zymeth (18:39)
6 wow

29 stycznia 2007
Staind
i nie ma znaczenia co jest dobre,
źle jest tylko wówczas, gdy dasz się złapać.
Więc jeśli konsekwencje dyktują bieg mych działań,
powinienem zabawić się w Boga
i własnoręcznie cię zastrzelić.
Jestem bardzo zmęczony czekaniem.

Powinienem
kopnąć cię,
stłuc cię,
spierdolić cię
a potem strzelić ci w ten głupi łeb.
Naisha (12:01)
jeden
Objawy Lineage II

Blog mikleszcz

Blog.interia.pl Następny blog »
mikleszcz
mikleszcz.blog.interia.pl
<< Kwiecień 2012
PonWtŚrCzwPiąSobNie
Notki
Lineage II 2008-05-06

Zagrajcie w gierke Lineage II mówie wam zarombista gierka coś w podobie Gothic 3,ale Gothic i tak nie może sie z tym równać Lineage jest dużo leprze bo jest tam dużo więcej broni , zbroi i dużo potworów do zabikania a najleprze jest to że można mieć kilka czyli 7 a wśród nich są: Human(człowiek)-dobry we.

Smocza Drużyna? To tylko stara, zapomniana legenda...



•••••

•••••

•••••


.:: Znajomi ::.


•••••

•••••

•••••

•••••

•••••

•••••


.:: Sznurki ::.

Moje smoki
Raraviel
LightWind
Nightfall
Nirada
Ruki

Moje
Oddaj mi swoją duszę
Polski Historia Prawdziwa

MMORPG
Perfect World
Shaiya
Lineage 2

.:: Autorka ::.

Profil


2738943

Szablon wykonany przez Ilyanę tylko i wyłącznie dla Spisane Piórem Pegaza. Obrazki wzięte stąd, stąd oraz stąd (po wpisaniu Lineage 2).







.

Nowy podopieczny
8. Decyzja księżniczki
9. Ucieczka z domu
10. Poza granicami
11. Nowi towarzysze
12. Podróż do Reddock
13. Stary zamek
14. Opowieść Arcymaga
15. Pretensje Veelan
16. Nowe zadanie
17. Półelf znający sekret księżniczki
18. Smoki
19. Lekcja z mrocznym elfem
20. Zioła i grzyby
21. Nowy talent
22. Droga do zostania magiem jest ciężka
23. Trudy podróży
24. U kresu podróży
25. Perłowa Grota
26. Długie drogi cz.I
Długie drogi cz.II
27. Znowu razem
28. Vattanea Elvi i Arlith
29. Wyjątkowy centaur
30. Na spotkanie z przeznaczeniem
31. W obronie Wïon cz.I
W obronie Wïon cz.II

Dracotrix Status: Active?


-Znikam. Nie mogą nas zobaczyć razem. Na razie.
-No to na razie.

PS. Dranie. Nie wierzę, że nie wyszedł "Seraphic Feather 8". Zgodnie z ostatnim trendem powinien być w ubiegłym roku. :( :( :(
PS. to PS. Tak chyba zbytnio się w tym zaczytałem. Ale mnie to nie szkodzi a wam???

the-sadness-will-continue
skomentuj (0)


2005-04-12 11:41:49
Konkret 2005
NIe powiem, żebym się rozczarował. Jeśli coś mnie wkur.... to moja rodxzinka i jej brak zrozumienia. No ale przeżyłem to tracąc tylko dwa ciekawe jak się potem dowiedziałem LARPy. Wspomnijmy więc po koleji.
Piątek:
Przybyłem, Wszedłem, Znalazłem ( znajomą.

Po pewnym czasie zrobiło się nieco nudno. (Poziomy nie przybywają tak szybko, czyżbym był pazerny?) Ale mimo to wciąż wciąga mnie bez reszty. Nawet na pisanie tu zaczyna brakować czasu...

the-sadness-will-continue
skomentuj (0)


2005-04-23 09:49:55
LineAge 2
No i przeszło mi MU. Teraz tylko jest LineAge II. Mają o wiele piekniejszą grafikę, animacje postaci (tu pewien osobnik może to potwierdzić ;) ), ładniejszy świat. No może jest bardziej pusty niż MU ale nie wpływa to ujemnie. I znowu kończę bo chce mi się wrócić do gry znowu. Może to z powodu postaci jaką stworzyłem. Wyszedłem z założenia, że nie ma mnie odwzorowywać w grze ale.

Blog Olusiuni

Musze wykonać.
"pracuje" teraz na partnicach przy Pako ;) nowy piekny konik do hipoterapi :) moze juz nie dlugo będe pracować prawdziwie jako hipoterapełtka, co prawda wtedy moje nerwy będa na skraju wytrzymania psychicznego (wrzeszczące dzieci) ale bedę się starac bo wiem ze to nie ich wina:) Tylko musze sobie ten kurs załatwić jakoś.
Lineage mi się troche rozwalil ;/ przeszedl klan na inny server i w ogole Hala zbanowali.. no i nie mam z kim grac. MOze po wakacjach znow zaczne na innym serverze czy cos :)

No i buzka ;* koniec. ;P


  Bad Boy ;****

Powiedz co myślisz: :P
Kurde nie o tym mialam pisac :P
Tak zly dzien bo polozylam sie spac ze swiaodmoscia ze o 8.30 musze wstac ;p  To tak rano o 7 obudzilo mnie jakies stukanie w sufiot -.- wkurwilam sie jak nie wiem ;p ale zasnelam znowu. Budzik zadzownil i wstalam.. Ale jak ciezko bylo.. Weszlam podprysznic i troche tempa narzucilam bo czasu za duzo nie mialam :P Raz 2 3 i bylam w pociagu z mp3 na uszach. Potem dojechalam i musialam 45 miunt na prawko czekac ;/ no ale cos tam sie posmialam z babka w biórze i poszlam jezdzic. Jezdzilo sie wrecz zajebiscie :D choc egzaminu bym nie zdała, bo przejechalam przed nosem babce co na pasach szla :D Ludzie strzeżcie sie jak dostane to prawko ;p ALe ogolnie w miare juz zaczynam.