Lanzarote

Zapiski z Hiszpanii czyli…

I trzeba przyznać, że wnętrza są przytulne i dobrze zorganizowane. Do dyspozycji mielismy też basen oraz prywatną hotelową plażę. Sam hotel znajduje się zaledwie  o parę kroków od oceanu i około 10 minut od centrum. Zakupy mozna było robić w hotelowym supermarkecie lub w  pobliskich samoobsługowych sklepikach.

Hotel bez wahania mogę polecić, natomiast ja osobiście wybrałabym jednak inną część wyspy do zakwaterowania, a w szczególności  Playa Blanca, gdzie widoki są niesamowite, a i plaże są dużo ciekawsze niż na Costa Teguise.

Tajemnicze Lanzarote

Lanzarote to jedna z wysp wchodzących w skład archipelagu Wysp Kanaryjskich. Jest dużo mniej znana niż jej siostry Tenerife czy Gran Canaria, ale nie znaczy to, że mniej doceniana. Lanzarote bowiem to wyspa jedyna w swoim rodzaju: jej krajobraz jest zdominowany przez drzemijące wulkany, które ponad 300 lat temu pogrzebały pod lawą nie tylko całą florę i faunę, ale przede wszystkim zmiotły z powierzchni ziemi prawie wszystkie osady ludzkie. Tragedia z czasem zamieniła się w błogosławieństwo; mieszkańcy nauczyli się wykorzystywać dobrodziejstwa lawy, a.

Windsurfer s blogosfera

Twoja własna galeria zdjęć - albumio.pl - szablony stron z galeriami. Polecam!

21:45, windsurfers
Link Dodaj komentarz »
sobota, 25 września 2010
Lanzorote

Lanzorote jest jedną z wysp Archipelagu Kanaryjskiego. Na wyspie panuje klimat łagodny przez cały rok. Lanzorote jest odległe o około 100 km od marokańskiego wybrzeża Afryki. W północno – wschodniej części Lanzarote w mieście Costa Teguise znajdują się dwie bazy windsurfingowe FBC Lanzarote i Windsurf Paradise.

Spot windsurfingowy znajduje się w Las Cucharas w Costa Tegusie przy dużej piaszczystej plaży. Na tym spocie działają 2 bazy: FBC Lanzarote i Windsurf Paradise. Sprzęt na plaże trzeba przynieś z odległych o kilkadziesiąt metrów baz. Wyjście na wodę jest dość trudne ponieważ wiatr zasłonięty jest przez budynki na brzegu i wysoki pirs. Ma to również dobrą stronę gdyż osoby stawiające pierwsze kroki w takim sporcie jak windsurfing mogą trenować wewnątrz osłoniętej zatoki. Spot ma charakter wave szczególnie przy silnym wietrze. Z doświadczenia wiemy,iż najlepiej pływa.

Marcin Schabek

11 nagle wszystko przechodzi – tym razem było inaczej, bo nie było wiatru (a niby wieje tutaj non stop). Wyspa ma 20 dni w roku, w których pada deszcz. Złe określenie pada – lepiej powiedzieć, że delikatnie pryska. Oczywiście wstrzeliliśmy się w  te 20 dni . Na szczęście tylko 2 dni były takie. Doświadczyliśmy deszczu podczas wyprawy samochodem w dniu następnym. W sumie nie zasmuciliśmy się za bardzo, lekko spalone ramiona miały dzień na odpoczynek od słońca. Tego dnia czekało nas zebranie z rezydentką oraz szukanie wypożyczalni auta. Na spotkaniu zapisaliśmy się na wycieczkę (o tym później) oraz wyruszyliśmy  na szukanie auta. Okazało się, że wyspa jest droższa niż Lanzarote i nie weźmiemy auta na dłuższy czas. Po szybkiej decyzji umówiliśmy się z panią, że dnia następnego podjedzie po nas do hotelu i spiszemy umowę. Resztę dnia spędziliśmy w hotelu (pogoda) delektując się wyśmienitymi kozimi serami oraz winem.

Dzień 3: O godzinie 9 przyjechał po nas pan i zabrał nas do wypożyczalni, gdzie podpisaliśmy umowę i dostaliśmy pięknego czerwonego nissana micra. Autko nie jakieś wypasione, ale dawało radę. Po zapakowaniu się do auta wyruszyliśmy na wyprawę po wyspie. Z uwagi na fakt, że auto mieliśmy na 2 dni podzieliliśmy atrakcje i na 1 dzień z autem wyznaczyliśmy trasę na północ zachodnim wybrzeżem. Na Fuercie nie ma za dużo dróg,.

gatti

no tak to bylo do przewidzenia…
zaczynam wlasnie panikowac ze nie zdarze ze wszystkim sie ogarnac
mialam wstepne pakowanie wykonac w poniedzialek
ale pranie nie wyschlo wiec bede sie gimnastykowac dzis

we wtorek i w srode bylam na zajeciach z ceramiki
(odrabialam za srode co mi przepadnie jak bede na wakacjach)

wczoraj przymierzylam bikini ktore ze mnie spadlo
wiec dzis rano o 8:30 sterczalam w kolejce czekajac na otwarcie Primarka
przymierzylam 5 kompletow, jeden sie nadal
ale kolorystyka nie ta… maja ladniejszy ale tylko sama gore
pan powiedzial ze moze popoludniu wywiesza tez majtki
zaraz lece sprawdzic czy wywiesili
(w sumie dobrze ze Anit wlasnie dzwonil odwolac kawke i ploteczki
choc nie ukrywam ze chetnie bym z Anit pokawkowala i poploteczkowala )

po pracy smigam biegusiem do domu
przeprowadzic depilacje ciala calego swego
zapakowac walize i ogarnac mieszkanie
bo jutro sie loguja u nas panstwo Lejdi z Lubym
poza tym jutro po pracy mam wizyte w Remedie Rooms
na oczyszczanie pyska wiec nie bedzie na to wszystko czasu…

mam nadzieje ze nas chmura popiolu wulkanicznego wypusci na wakacje
UWAZAJ LANZAROTE NADCHODZIMY! =)