O czym chcesz poczytać na blogach?

Kibol

wiernosc.blog

I mozna powiedziec ze przegapilismy najlepsze Evil or Very Mad , czyli awantury pod komenda na rejmonta, starcia na wojska polskiego, zniszczenie wszystkich slupskich radiowozow. ja do domu wrocilem przed polnoca jakos, niezle wstawiony. oczywiscie caly dzionek mnie nie bylo, wiec starzy troche sie martwili, bo juz wtedy o slupsku huczalo w mediach. starcia tego dnia trwaly jakos do 3 w nocy. jak by tego bylo malo, zblizal sie wtorek, kolejny dzien walk. wtorek rano byl raczej dniem niewinnym, wstalem na kacu, kupilem gazete w ktorej huczalo on wiesci z zamieszek i udalem sie do szkoly. jako ze bylem jedynym kibolem w budzie, wszyscy zasypywali mnie pytaniami, od kumpli (kolezanki rowniez Cool ) z klasy po nauczycieli a na pewnych sugestiach dyrektorki konczac. w tamtych czasach moja wychowawczyni byla zona prezydenta miasta (zona jest do dzis tylko gosc juz nie sprawuje urzedu). opowiadala jak to jej facet zniknol na cala noc i z innymi wielkoglowymi zastanawiali sie w ratuszu jak rozwiklac caly problem, bo w miescie poszla fama ze kibole beda rozpierdalac centrum przez 13 dni, czyli tyle ile lat mial przemek. mowila jakie milicja proponowala srodki przymusu bezposredniego do uzycia, a to armatki, strzelby, jakis.

NULLO blog.pl - null, nic, 0 - ŻYCIE JEST ZA KRÓTKIE, ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM!

Humoru wykraczającym poza historie o alkoholowych ekscesach. Patrzcie państwo, jakie wymagania! Niby skąd takiego wziąć!

W zasadzie jest coś, co mogłabym obwiniać za moje „niewiarygodnie wysokie” wymagania odnośnie związków i są to oczywiście filmy. Wszystkie pseudo-komediowo-romantyczne produkcje, z przewagą badziewia i ckliwości. Filmy, w których kobieta siedzi na drewnianej werandzie szydełkując i tęskniąc za mężem, albo takie, w których zdobywa faceta jednym uśmiechem, po czym żyją długo i szczęśliwie. Niech was szlag!

Niemiej jednak szukam dalej.





Kibole, nie kibice

2011-02-07 o 00:11:47
skomentuj (4)

Czy Polacy boją się kiboli? Polacy boją się wszystkiego, od pająków począwszy na końcu świata w 2012 skończywszy. Mając wzgląd na słowa dwoje to już tłum boimy się przejść w półmroku obok grupki pierwszoklasistów.

Z żadnymi bojówkami kiboli nie miałam nigdy do czynienia (chociaż swego czasu jeden z moich dobrych kolegów nie ukrywał, że nie raz i nie dwa kogoś „skarcił”),.

Kibolem-być

To nie jest tekst "kibola" czy innego bandyty, to jest tekst ANGIELSKIEGO dziennikarza, który wyraźnie wskazuje na to co jest w piłce najpiękniejsze - atmosfera. I właśnie zatrzymanie tej atmosfery powinno być dla nas najważniejsze, nie sukcesy, nie pieniądze tylko własnie to. Kiedyś może być juz na to za późno i możemy "obudzić się z ręką w nocniku". Co dla Pana jest w piłce najważniejsze? Gole? Piłkarze? A może coś innego? Co wyróżnia ten sport i sprawia, że jest najpopularniejszy na świecie?

   Zanim kolejny raz napisze Pan o bandytach, kibolach, niech sie Pan zastanowi czy na pewno  to komuś służy? Czy nie zabija Pan przez to tego co wyrożnia nasz słaby piłkarsko kraj na tle innych krajów? Bo obserwując kolejne zatrzymania, przekręty przychodzi mi do głowy myśl, że to jednak kibole, kibice, zwykli ludzi, którzy chodza na mecze i wspierają swoją drużynę, są w naszej szarej, biednej piłce najbardziej uczciwi.

Pozwolę sobie przytoczyć hasło z jednej z opraw kibiców Widzewa: "Gdy ze stadionów zniknie wszelki blask - nadejdzie czas że docenicie nas"

Pozdrawiam i liczę na odpis od Pana.

Smakołyki polityki i piołuny metafor - Onet.pl Blog

Pożyczki, zniżek cła w eksporcie, ja wypuszczę opozycjonistę białoruskiego".

Taki jest cel procesu Poczobuta. Nieistotne jest, ile razy korespondent GW znieważył, napisał oszczerstwa pod adresem Łukaszenki, ważne jest, aby proces miał medialną oprawę i poszedł w świat.

Z tego też powodu Poczobut dostanie wyrok do odsiadki. Wówczas pójdą w ruch służby dyplomatyczne UE, nawet USA i oczywiście Polski. Postawi Łukaszenka konkretne żądania.

Ważne są pytania. Czy tym razem też uzyska to, na czym mu zależy? Jeszcze inne pytanie: Jak długo utrzyma się ten reżim, bo takie postępowanie ma bardzo krótkie nogi?

Mona Luiza (14:08)
0 komentarzy

08 czerwca 2011
Politycy PiS jak kibole

A po meczu...

Że Brazylijczyk przez cały sezon był na boisku w sumie przez 487 minut. Niewiele.

Sprawy w swoje ręce musieli wziąć więc ci, którzy byli w Legii już wcześniej: Miroslav Radović, Jakub Rzeźniczak czy Tomasz Kiełbowicz. Zwłaszcza gra tego ostatniego w rundzie jesiennej mogła się podobać. 35-letni weteran ligowych boisk zaliczał asysty i szarżował lewą stroną jakby był o dobre 10 lat młodszy. Końcówka rundy jesiennej była dla Legii całkiem udana także dzięki zadziornemu Michałowi Kucharczykowi.

Wiosna pod znakiem kiboli

Za to początek wiosny był katastrofalny - pięć punktów w ośmiu pierwszych meczach to był bilans niegodny stołecznego zespołu. Zdaje się, że podobne odczucia miał najpopularniejszy polski kibol - "Staruch", który postanowił wyrazić swoje niezadowolenie za pomocą pięści i po meczu z Ruchem Chorzów (przegranym 2-3) uderzył w twarz pyskującego w stronę trybun Rzeźniczaka.

To była jednak tylko niewinna przygrywka do prawdziwego koncertu, jaki kibole urządzili sobie po zwycięskim dla Legii finale Pucharu Polski w.