O czym chcesz poczytać na blogach?

Iwin

w moich słowach słoma czai się

00:01, camelleon7 , Poezja
Link Komentarze (5) »
czwartek, 24 maja 2007
Nie rygluj drzwi!

Jak mnie tu dawno nie było, ponad miesiąc... tyle się działo. Od czego tu zacząć? Taak.. od początku. Już nie pamiętam :P
Majówka: nieźle było. 2koncerty, 2noce w Iwinach, 1impreza. Jednym słowem świetna zabawa.. xD
Potem ten czas jakoś tak mijał, i mijał. W dziwnym tempie. I w sumie się do mnie Słońce na trochę uśmiechnęło.. Na trochę :x już jest przeciętnie do dupy :/ marzę o wakacjach. Już tak niedługo, ale i tak czekam i czekam i doczekać się nie mogę!
Nie będę pisać o szkole, bo to *** i *** i *** jedna :/
Życie jest dziwne. Nie mogę znaleźć dobrych stron w tym wszystkim, nie wiem co się dzieje. Tak mnie to męczy. Ech :| nie zamulam już......

Może troche liryki:
Hey "Miss.

middle of summer - Onet.pl Blog

Wręcz przeciwnie, czuła się podle. Najchętniej zamknęłaby się w swoim pokoju i nie wyszła z niego do końca swojego życia. Czuła wstyd, choć do końca nie wiedziała, dlaczego. I do tego wszystkiego, ten strach.
- Muszę się napić! - Powiedziała do siebie i wyszła z samochodu.Uruchomiła alarm i opuściła garaż.
   Weszła do domu, w którym panowała zadziwiająca cisza. „Cisza przed burzą.”– Pomyślała i zatrzymała się w przejściu. Salon lśnił czystością. Szkła, krwi iwina już nie było również butelka stojąca na stoliku przed kanapą zniknęła.
W jednej chwili odwróciła się na pięcie i powędrowała do kuchni. Dobrze wiedziała gdzie Diana, ich sprzątaczka, chowała to, czego ona nie wypijała.Przystanęła. W kuchni już ktoś był i tym kimś na pewno nie była Diana. Spojrzała z pogardą na kobietę około czterdziestopięcioletnią, piękną, ale wyniszczoną przez nałóg. Miała podkrążone oczy, włosy nieuczesane sterczały na wszystkie strony, makijaż z poprzedniego wieczoru, był rozmazany, co dodatkowo sprawiało.

anetka33.blog

Mam czesto rano jazdy, tak w ogole to mialam juz 20:) no, mozna powiedziec, ze tak nawet nawet mi idzie, ale egzaminu i ta nie zdam:] eeehhhhh...dobra juz koniec-dobranoc.

skomentuj (0)

Grill na działce;) 2007-04-16 23:02:39

wiec, w ta sobote był mega supr grill na działce na Gaju u Kasi;) (z mojej klasy) było pełno osób z klasy (chyba z 15;P) i jeszcze inni znajomi i bylo wprost super;P
na gaju kupilismy ruskie szampany (ja wypilam 2 sama:P) i inne trunki i pojechalismy banem na dzialke kolo Iwin:P pogoda byla przepiekna, jak latem! chyba ze 25 stopni, a dopiero jest kwiecien! robilismy grilla, ciagle byly jakies polewki, kanapki na sobie (takie z ludzi;P) jezdzenie na malym rowerku brata Kasi, spiewanie i tanczenie do disco polo, bieganie po dzialkach zeby poszukac dobrego miejsca na siku itp. poprostu super sie bawiłam;P podobnie chyba jak wszyscy;P
Jakos o 19:30 przyszedl jeszcze Norbert z Koniem no i bylo troche mniej fajnie...bo sie odrazu z nim poklocilam ...mial pretensje to ze jestem pijana itp. a ja po ostatnich dniach mialam juz tak go dosyc ze tez nie.

22 WDH Horyzont

Szczepu
Jutro o 16.40 spotykamy sie pod pasażem i kto jeszcze nie dał ten może oddać zdjęcie do identyfikatora na WOŚP. Oddane pozniej nie trafią do hufca.

Wigilia szczepu rozpoczyna się grą pod Pręgieżem w Rynku o godzinie 15.00 w najbliższą sobotę. Koniec wigilii przewidziany jest na 21.00-22.00 lub ok. 12.00 w niedzielę (nocowanie w hufcu, pl.św. Macieja 5a). Koszt to 10 zl.

Jak wrażenia po biwaku?

Misia
21:50, 22horyzont
Link Komentarze (2) »
środa, 03 grudnia 2008
Biwak Mikołajkowy, wigilijny i inne ogłoszenia ze zbiórki i Rady Szczepu:)
Po pierwsze i najważniejsze: W sobotę dnia 6 grudnia (mikołajki!!), zbieramy się na rondzie Roegana o godzinie 9.45 i jedziemy do Iwin. Koszt wynosi 25zl i zabieramy ze sobą prezenty, coś na słodko;) oraz to co zwykle na.