Irving berlin

Stawiam marzeń zieleń ponad błękit nieba...

3 dni szkoły i już święta a potem Londyn!

Już wybraliśmy tematy maturalne z polskiego, mam nadzieję że mój będize zatwierdzony, może nie jest on wymarzony, ale nie jest źle:
Sylwetki słynnych ludzi na podstawie powieści IRVINGa STONEa

Wystarczył widok kilku kartonów, a tak jakby nagle wszystko runęło, uciekło, znikało. Teraz już nie będzie oazy spokoju i wspomnień. Czuję jakby coś wyrwano z mojego życia,.Palace, Opactwo Westminsterskie, Big Ben, Whitehall, wyjazd z Londynu około 17.00 po drodze krotka wizyta w Canterbury - Katedra, , przeprawa Eurotunnelem, droga powrotna do kraju

VI DZIEŃ 23.04
Przejazd przez Francję, Niemcy, postój w Berlinie, Parlament, Unter den Linden, obiadokolacja, nocleg

VII DZIEŃ 24.04

Śniadanie, zwiedzanie: Kolumna Zwycięstwa, Brama Brandenburska, Plac Poczdamski, powrót i zakończenie imprezy około 23.00

:::when you were young you were the king of carrot flowers :::

IM ( tzn. rodzicom K) Boba Marleya. Przepraszam za ten paskudny nietakt, w końcu to oni dali mi K - i dziękuję im za to...naprawdę, czasem mam wrażenie, że żyję w świecie duchów.

W międzyczasie czytałam "Regulamin tłoczni Win" Irvinga, książkę o sierotach. Masochizm.

skomentuj (1)

_______

21:31:51 2002-04-13
Niklosz Pieczara i Złe Nasienie

Kiedyś marzyłam o tym, żeby spotkać się z nim w paskudnym hotelu, gdzieś najlepiej w Berlinie albo w Pradze. Jest obrzydliwie. Z sufitów sterczą nagie żarówki, pościel ma kolor kawy z mlekiem. Z okna widać głównie światła, morze świateł i kawałek kolorowego nieba, słychać wrzaski. Do żarówki lepi się komar. Jestem ubrana w.

Sachs . najpiękniejsze listy świata

I słuchałam jak szepczesz do siebie coś o problemach z siódmym rozdziałem, żeby Catherine w jakiś rozsądny sposób zniknęła na kilka miesięcy z życia Amelii, że wkurwia cię ta ciemnoskóra przyjaciółka Ruth w „Jednorocznej wdowie” Irvinga, bo choć jest tak efemerycznie epizodyczna to jednak tak cholernie ważna. Zazdrościsz mu Sam tej perfekcji...
...snułbyś mi tę historię o cierpieniach twórcy pewnie do bladego świtu ale słońce Alzacji ukoiło twoje napięte nerwy i.Subject: Wracamy...
From: borysgodunov_pl@gmail.com
Date: Oct 21 2009
To: peggysue_pl@aol.com

Kupilem juz bilety... Wylatujemy z lotniska Tegel w Berlinie jutro o 07:25 do Frankfurtu a stamtad przez Atlantyk wprost do ciebie. Na miejscu bedziemy o 13:40. Lot LH462. Lecimy "gruba berta" 747. Nie wyjezdzaj po nas. Pamietam jeszcze cala droge na lotnisko jakbysmy sie rozstali wczoraj. Nie zapomne.

Żona dla Śmierciojada - Onet.pl Blog

Fun.

(„Annie Get Your Gun”
muzyka i słowa Irving Berlin)*

- Nie ma rady, choćbyśmy nie wiem jak się starali, zawsze lądujemy w tym samym miejscu – zauważyła owinięta.