O czym chcesz poczytać na blogach?

Ile kalorii

Płynąc pod prąd - Onet.pl Blog

Będę jeść więcej to przytyję, a ona na to, że jak przytyję to wtedy będę się martwić i zrzucę to. Ma rację, ale co ja poradzę że ten paniczny strach we mnie siedzi? Nie mam już siły, boję się kalorii... A z drugiej strony chce mi się jeść. I tu mnie łamie w pół wstyd i poczucie winy. Chcę żeby te wakacje się już skończyły. Jak najszybciej! Bo ciągle myślę o tym ile będę ważyć jak pójdę do szkoły, a co jak przytyję i akurat na rozpoczęcie roku będę ważyć więcej? Tego się boję najbardziej! Co ja wtedy zrobię? Jak myślę o tym wszystkim, o tym co zjeść, kiedy i ile to ma kalorii, i jak to spalić to mam dość życia. Czarna dziura. Chciałabym wpaść do takiej dziury i lecieć, lecieć i lecieć... Spaść gdzieś gdzie nie ma nic. Chcę być gdzieś, gdzie nie będę mieć wyboru i będę musiała jeść. Normalnie jeść. Jak myślę o szpitalu to zapala mi się w głowie taka lampka, świeci i mimo tej głupiej myśli o szpitalu nie chce zgasnąć. Boję.

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać. - Onet.pl Blog

Że wczoraj zrobię sobie głodówke - nie udało się... Znów zjadłam ok. 1000 kcal;/ Miałam ćwiczyć - nie ćwiczyłam;/ Dzisiaj? Zjadłam śniadanie - bardzo spore śniadanie, czego teraz żałuje... Ale liczę że do wieczora nic nie zjem ( przychodzi kumpela i mamy troszku wypić mam nadzieje że nie złapie mnie głód po piwie... ) A jutro ze znajomymi na dyskotekę - czyli spalę kalorii troszku;) A więc nie bede ćwiczyła nawet... Zostaje niedziela i poniedziałek....Czuję sie beznadziejnie - kolejny raz!! Przecież to jest tragedia!! Ile można jeść?! Ile można nie ćwiczyć?! A później jedyne co pozostaje to wyrzuty sumienia i dodatkowe kilogramy ( w moim wypadku po tych świętach - aż 2!!!! )

 

Tak jak wspominałam - ide jutro na dyskoteke... Cieszę sie wiadomo ale znów bedą momenty, kidy bede sie źle czuła... A co mam na myśli? Najdzie mnie aby porównywać sie z moja przyjaciółką ( która.

Blog dietetyczny z dostawą

Znaczący sposób wpływa na nasze ciało. Przede wszystkim pozwala on na modelowanie naszej sylwetki. Staje się ona bardziej zwarta i jednocześnie zgrabna. Uprawiając sport jesteś w stanie poprawić efektywność i skuteczność każdego programu żywieniowego. Nie polecam Ci jednak uprawiania sportu (przynajmniej nie wyczynowo) w momencie, gdy stosujesz dietę o bardzo małej ilości kalorii. Pamiętaj, że Twój organizm potrzebuje materiału, który będzie mógł przerobić na energię. Jeśli nie dostarczasz mu odpowiedniej ilości pożywienia możesz narazić się na omdlenia itp.

Sylwetka gwiazdy
Są bowiem tylko defektami kosmetycznymi. To problemy, z którymi musisz walczyć ponieważ na dłuższą metę prowadzą one do wielu powikłań, które mogą zaważyć na komforcie Twojego życia. Prawdziwa dieta to także taka, która dostarcza do Twojego organizmu taką ilość kalorii, jaka jest mu potrzebna. Nie chodzi bowiem o to, aby się głodzić. Należy jeść tyle ile wymaga tego od nas nasz tryb życia oraz nasza aktywność. Nie można również zapominać o dostarczaniu odpowiedniej dawki witamin i mikroelementów. One również są bardzo ważne i w znaczący sposób wpływają na nasze samopoczucie.

Pro-ana cel w zyciu - Onet.pl Blog

Białka może prowadzić do osłabienia, bólu głowy, a nawet arytmii serca. Kluczem do powodzenia w odchudzaniu jest równowaga i umiar.
  • Jedz wolno, delektując się smakiem. Zanim  mózg zorientuje się, że jesteś syta, mija 20 minut.
  • Nie lekceważ kalorii w pożywieniu. Codzienne dodawanie do kanapki odrobiny majonezu nie wydaje się groźne, jednak już po roku te nadprogramowe 100 kalorii odłoży się w postaci kilograma tłuszczu, a po 10 latach będzie oznaczało 10 kilogramów nadwagi. Warto zatem, kiedy tylko to możliwe, odchudzać przepisy i na przykład zamiast śmietany dodawać do ciast chudy jogurt.
  • .
    Nóg.
  • Zawczasu pomyśl, jak zachowasz się, kiedy w przypływie np. złości zechcesz zjeść dużo więcej, niż powinnaś. Każdy ma czasami złe dni, najlepiej więc uprzedzić niepożądany (tuczący) rozwój wypadków w podbramkowych sytuacjach.
  • Nie wiesz ile powinnaś jeść, aby nie przybrać na wadze? Prowadź dzienniczek. Zapisuj kalorie - te spożyte z posiłkami oraz spalone podczas treningu. Pamiętaj jednak, że bez konsultacji z lekarzem nie powinnaś jeść mniej niż 1200 kalorii.
  • Dbaj o swój wygląd. Wybieraj ubrania, które optycznie wyszczuplają..

  • wyrwane lata z zycia - bulimia - Onet.pl Blog

    Lista rzeczy zakazanych w moim menu:

    1.Slodycze

    2.Napoje energetyczne typu red bull

    3.Napoje gazowane

    4.Gumy

    5.Chleb,makaron,ryz i inne weglowodany

    Celem mojej diety jest nie tylko schudnac ale takze odzwyczaic sie od tych wszystkich rzeczy z listy.

    Szlo mi dobrze, az do wczoraj. Wczoraj zjadlam 2 kubki lodow light, niby light ale troche cukru i kalorii maja. To nic, po zjadlam je o 3 a potem juz nic caly dzien:)

    Dzis.Jeszcze nie ma poludnia, a ja juz zjadlam 2 lodu na patyku light (ostatnie z lodowki szefowej, moze to ja nauczy, zeby ich wiecej nie kupowac:)- , 2szk. jogurtu owocowego, duzo arbuza i jednego burgera sojowego. Nie rozpaczam jeszcze, mam nadzieje, ze jako pokute, uda mi sie nic juz nie jesc do konca dnia. Kwa, kwa.

    18 września 2009
    Wrzesien 18,2009

    Kolejne ciezkie dni. Waga podskoczyla do 61kg(157 cm wzrostu)! Nie moge patrzec w lustro. Na zewnatrz wciaz jeszcze upalnie, a ja chodze w duzej bluzie, zeby tylko ukryc swoj ''ciazowy'' brzuch. To ile zjadlam przez ostatnie dwa dni, nie daje mi spac. Traktuje swoj zoladej jak smietnik, wrzucam wszystko, duzo, za duzo! Boje sie, ze ktoregos dnia nagle waga znacznie podskoczy w gore, przez te wszystki dni objadania sie. Wolalabym chyba umrzec, niz wazyc jeszcze wiecej, juz i tak jest bardzo zle.

    Wczoraj mialam zaczac diete kopenhadzka. Stwierdzilam, ze to moja ostatnia szansa,.