O czym chcesz poczytać na blogach?

Iced earth

assamith.blog.pl

;) i moze zapuszcze :)))
Hobby : czytanie i pisanie ksiazek fantasy, pisze troszke wierszy, jak mnie cos napadnie rysuje, choc juz dawno tego nie robilam...Poza tym lubie pisac listy, grac na kompie, ponawac nowych ludzi i takie tam pierdy
Muzyka : tu roznie, glownie metal ( gothic Via Mistica, Therion, Nightwish, Theater of Tragedy, Moonspell, Stratovarius etc, power Iced Earth, Blind Guardian, Rhapsody, viking-folk Otyg, poza tym Sweet Noise,System of a Down) z niemetalowych to stary polski rock, mike oldfield, sinead o'connor, anne lennox etc... nie ebde wszystkiego pisac, bo miejsca zabraknie :) poza tym nie chce mi sie wiecej pisac :P
skomentuj (4)




2002-03-11 20:52:29 >> Aniol


Chce byc Aniolem, miec.

Perfect Strangers

Ortoepii (nauka poprawnego mówienia). Na początku nudne, im dalej tym ciekawsze. I juz widze praktyczne zastosowania tej wiedzy, czytając inna książkę wiem o co chodzi, gdy bohaterka wyłapuje wszystkie kadencje w głosie ojca.
skomentuj (6)


Nie pożyczam! A Soo?!
2005-03-12 23:13:16

Only time will tell my true destiny...

Iced Earth pretenduje do szanownego grona moich ulubionych zespołów.

Adosci (21:16)
today it's not my day, denifinetely
Magda (21:16)
Dreams of pain forever entering your head?
Adosci (21:16)
skopiowałaś to wiem - bo jest poprawnie napisane :D

Nikt juz we mnie nie wierzy. Ja tez przestałam wierzyć w siebie.

.

GOTH RIPPER: ZAMULASZ - PRZEGRYWASZ

Mu na grze na komputerze i nauce... Hmm.. 90% z nas? Manga i anime.. Hentai też? I co najważniejsze, ma 17 lat - amatorzy kwaśnych jabłek proszeni o zgłaszanie się pod numer 0-700-PED-OFIL.

Tak sie zastanawiam, czy istnieje dziewczyna, ktora nie slucha gotyku, nie kocha mroku, zasniezonych lasow, magii, za to lubi porzadny, klasyczny heavy i thrash metal w stylu Iced Earth, Maiden, Annihilator, Savatage etc. Dziewczyna, ktora nie ma sie za wampira, nie wyglada i nie wazy tyle co przecietna fanka mroku, a potrafi o siebie zadbac, ma ok. 20 lat i jest z Krakowa. Mam wrazenie, ze chyba jednak nie istnieje. A moze?
nazwisko/pseudonim: Stygian


Wyrok: Okej, tutaj prosiłbym o odpowiedź nasze urocze czytelniczki- czy są takie.

†Cinema Bizarre † - Onet.pl Blog


Czytam. Fantastykę. Różne szczepy. Z mitologią dosyć często, ostatnio "angel fantasy".
Gram w RPGi. Komputerowe, papierowe, jakie bądź.
Wykonując te czynności słucham. Musi być ciężko i melodyjnie. Musi być z duszą. Wokal musi być talentem. Słuham głównie power metalu, czyli zespołów takich jak Sabaton, Blind Guardian, Iced Earth, kocham Children of Bodom i Apocalypticę i nie pogardzę dobrym Rock n' Rollem z lat 70.
Bezustannie marzę, myślę, rozważam.

Co do całego bloga i opowiadania: CB lubiłam na początku ich kariery za piosenki takie jak: Get Off, Lovesongs czy coś tam jeszcze. Potem stali się zbyt sztuczni, więc miałam rezygnować z pisania o nich. Postanowiłam jednak.

..::Upadły Ikar::..

Ludzie i tak mnie nienawidzą. Ja sam się nienawidzę. Wszystko jest do kurwy nędzy do dupy. Po prostu. Więc co mnie tu jeszcze trzyma? Jakiś pojebany cień nadziei? Być może...

Wygryzionym piórem naskrobał Kwaheri Mpenzi

skomentuj (1)




2007-03-21 13:12:16 >> ...

Tak sobie zrobiłem tłumaczenie "A Question of Heaven" Iced Earth. Wiele prawdy w tym kawałku, choć motyw odwrócenia od Boga jest mi oczywiście daleki... Ale słowa przepiękne:

--------

Czas ucieka, koniec jest blisko
Mój spacer przez dolinę szlakiem strachu
Czuję się pusty, pokuta czeka mnie
Już chyba za późno, by z Tobą być
Tak strasznie się boję, tego co ma być
.