O czym chcesz poczytać na blogach?

Hyhy

:)

DoBRze =) Do TEgo POZanŁam FajNEgo TyPKA PawŁa =) Hyhy... JEsli CzyTAlISCie MoJEgo TamTEgo blOGa to WieCie =D WCzoRaj ZrobiłYSmy WybiTE NA WoLE NA UstawKE z PawŁEm DamIanEm i BArtKIEm =D Bo DaMiaN MIał WCzoRaj URoDziNKi =D I Mu KulTuRka KupiłYSmy ŁAdnIUSka KArteczKE RaMKE NA foto =D Hyhy.. i PiCcoLo OGolnIE dziOneCek ByŁ UDanY =D Hyhy... PoZnIEj oNi Sie zMyLi GDzies TAm A ja POSzŁam Z PawŁEm NA ŁAwECzKE HYhy... a Cio Sie DziaŁo TAm To Wam nIE PowIEm =D Hyhy... a Dzis W SqL DzIoNEk NAWet NAWet pOmiJajaC to Ze dostaŁAm pYTE Z PoLSkIEgo =D Ze spR NA 27 OSoBEk w KLaSie Była az 19 =D Hyhy.. BabKA ChYBA DoSzłA Do WnIOSkU Ze My BYC InTElIGEnTNi bUHAhah =) pOZDro Dla WszytKICh Cio To CzyTAJA =) i Dla mOJEgo MIsKA PawŁA =* Hyhyh...

skomentuj (3)



Hyhy... 2004-02-23 20:12:19


Hyhy.. MOj BloG RUSza ObIEcuJE Ze JUTReo JUSh BEdzie wyPAsiONy =) a TEraz Spadam Sze GAdac an gYgy =) z PAweŁKIEm I BuFfy =D POZDroo Dla wszytKCIh =D OBEIcuJE Ze TEn BlOGaSek BEdzie TEsh WyPAsiK JAk TamTEn =D POzDroo =)

skomentuj (1)



Ale JEstem HAppY 2004-02-24 11:39:39


Hyhy.. SieMAnEckOo =) Dzis WtOReCek =D.

Jestem samotną księżniczką

Wenus a tyś lot i górność chmur blask wody i kamienia chciałbym oczu twoich chmurność ocalić od zapomnienia. ...::* d(*_*)b *::... WHATEVER!


Siemkaaaa wAm ZiomBlEee.HyYhYHyHy WiTa WaS JaK ZwyLkE MaRiOlEcZkAaAaaaAaaAaaa Oł Yeaaaah (A JaK By InAcZeJ)No WiĘC Tak MuWie OdrAzU Ze ZmIeNiłAm ZdeCzkA BloGa LeCz to NiE KoNiEc ZmiEniE Go TaK Ze BĘBdZiE NaPrAwDe ODjEcHaNy W KoSmOooOoooos.hyhyhy...No I Co TaM JeCzsze ŻEc ..No ByłAm dZiś W KoŚciÓłKu Bo MaM RekolkcJe No I Se CzyTaŁam CoŚ Tam Po KaZaNiU No I Był OdjaZd Że SzOk(hyhy dygałam sie jak nic) hyhy No i JaK WySzYłySmy z KoŚCiOła to MiaŁySmy OczYwSiE DarMoWe MyCiE :D:D A TerA SiEdzE I PaKuJe (jEm) JabUsZkO I No OczYwiŚCiE SłUcHasM JaRdU hyhya tego no była Ja WcZoiRaj W OszOłOmIe I Se Ju uÓpatrzyła SpodeNkI i BluZeCzKe Na WiElKaNoĆ(choć sie nie daje prezentów to trzaa jakos wyglądać co nie hyhy)no więc pojade se troszke potem i se kupie no i faziutka jest hyhy.a TeGo No JaChYbA UÓkrAdE PoMySł DlA MilKi I TesZ KtOŚ NaPiSzE NoTkE Za MnIe a Wy JełoPy BĘDzIeCiE ZgadYwAĆ Kto hyhyh ale To PÓŻNieJ .DoBrA ZiÓty Ja se CiSnE Ju No hyhyhy........

skomentuj.

Mam w dupie a ty? o_O >>>>>

Nie bedzie 2 płyt . Kurcze, ma kto cos fajnego co mogłabym dolozyc do mojej składanki? Dawac jakies cynki w komentach
W szkole jak to w szkole nic, kompletnie nic, zadnych jaj na betonie nie bylo, wiec nie ma o czym pisac...
Potrzebuje stroju na wuefff jakies dresy i nową koszulke. Widziałam dzisiaj razem z klochem takie fajne w hausie, ale niestety brazowe były albo czerowne hmmm tak mysle moze jak bym do tego jaks bluzke dobrała to w sumie mogło by byc przeciez, to nie musi byc koniecznie czarne no nie? A wiecie co to nawet dobry pomysł. Kurcze no jaka ja mądra jestem hyhyhy nie spodziewała bym sie tego po sobie hyhyhy
W niedziele na meczyk koszykówki fajnie bedzie. Zobaczymy sobie meniów w akcji hyhy kto wie a moze tam bedzie ten co czarna zwineła z przed nosa kalochowi? Kto wie wszystko mozliwe hyhyhy Dobra dzieciaczki ja sobie juz skoncze, bo sie temaciki skonczyły. Moze nastepna nocia bedzie dłuższa. To pozdro
wszystkim i papa!


skomentuj (26)




2005-02-11 18:08:08 >> Ferie? Tak!

bozeeeeeeeeeeeeeeee a w zadzie nie bede tej noty upiekszac tylko ja napisze i juz mam to w dupie..

Page Found


Tu jest dOom wariatow :/
Wszyscy tylkOo cały czas się kłucą... i juz sie nie da wytrzymac!! bleee
Mam wpizdu nauki... i nie mOoge sie zebrac, bOo nie wiem Ood czegOo zacząć... :/ Lipa jak nic!! :(((((((
Nie wiem juz cOo mam ze sOobą zrOobic...
Siedze w chacie i juz nie mOoge...
Jest wiele pOowOodów z których mam własnie jak tOo sie mowi... DOoŁA!!!
SzkOoła... tOo jeden pOowod i jeszcze jest tu duzOo, duzOo innych... ale nie mOoge tu Oo nich pisac :-/ eh...
Naprawde nie wiem cOo mam rOobic?
MOoze wy mi pOomOozecie... hyhy... jasne! Mi juz nikt nie pOomOoze.....
NOo ewentualnie jedna OosOoba :>
...ale tOo... zwała... :(((
MOoze na wiOosne mi sie pOoprawi...
dOo kalendazOowej pOozOostałOo ---> 14 dni (Oo ile mi sie nie pOopieprzyłOo i dOobrze licze :P)
Nie nOo nie mOoge...
POoprOostu tOotalna załamka... i tyle!
Narqa :(((


krzyczac szeptem... | 2004-03-07 |
skomentuj (9)


______________________________________

~~ NoWa GraFa ~~

Chcę patrzeć, słuchać, czuć i dziwić się ... . . .

Zamiar do niego isc.. wrrrr

Szybko powedrowalysmy na dworzec.. kazda sprawdzila sowjego busa.. moj byl pierwszy.. ja pojechalam a one (lofka i malina) jesce czekaly.. hehe jak jechalam to juz tak torche za swoim domem zorientowalam sie ze wsiadlam nie do tego busa.. ;D hehehe modra marta yeahh

Dzisiaj w ogole jakies stare dziadki do mnie oczka puszczali jakies usmieszki zagadywania co chwila jakis :O Czy ja w ogole mam w sobie jakis magnez ze pilki klucze patyczki (kiedys w lezynie rzucanego przez kogos ;o]) i w ogole.. wszystko przyciagam do siebie.. hyhy ;P nie dosc ze PecH to jeszcze jakis magnez hyhy

Ogolnie bylo fajnie.. hyh.. ciekawe kiedy mi siem te pietki zagoja.. bo ja nie moge chodzic :(


"The pen is mightier than the sword."
2003-08-02 17:58:32  « skomentuj?! » (8)
(PS: Tak, to ja piszę te wiersze!)


Dzionek na piłsa :D


Rano nie moglam sie w ogole podniesc z wyrka.. tzn rano... jakos tak 12 13 nie pamientam ;P ale musialam w koncu wstac bo cos po 14.

*KaRa RzAdZi;]]*

2003-03-09 13:59:17
skomentuj (10)


...:::WaLcZ By WyGrYwAc Z RaN MoZnA SiE WyLiZaC ;]:::...
SiEmA SiEmA ZiOmAlE KoFaNi cIo Ja ByM BeZ WaS ZrObIlA MoJe MoRdEcZKi PiEkNE BuHeHeHe PeFnIe NiC ;] DzIeKi Za WsZyStKo WsZyStKiM NoMaLnIe DzIs MaM TaKa FaZe Ze ŁoOoOoOo HyHy I JaKiEs ScHiZy OsTaTNiO BuHeHe SłYsZe RzEcZy KtOrYcH NiE Ma, OsTrO ;] AlE CuSz ZdARzA SiEm CzAsEm HyHy AlE TeRa To Se SiEdZe PaCzE W MoNiToR StUkAm W KlAwIaTuRkE SlUcHaM MuZyCzKi RoZmAwIaM Z ZiMaLaMi I PiSzE NoTeNcJe BuHaHa ŁoOoo JaKa Ja ZdOlNa JeStEm :D TyLe RzEcZy NaRaZ ;D HyHy TaK DaWnO NiE PiSaŁaM WiEc NaPiEsZe TrOSzKu ;] U MNiE ByLy CiEzKiE DnI AlE O NiCh JuSz NiE ZaMuLaM TeRa JeSt ZaJeBiScIe I TaK Ma bYc I ZyCzE Se TeGo PrZeZ DlUgI DlUgI CzAs NooM I KaZdEmU OcZYwiScIe ;]DzIs GrAlIsMy MeCzA Z JaKiMiS PaŁaMi , OcZyWiScIe WyGrAlIsMy AlE WiEsNiAkI PrZeGrYwAc NiE UmIeJa I SiE ZrUgAlIsMy NA KoNiEc;]SpOx DzIs PiAtEcZeK I WeeKeNd NaReSzCiE BuHeHeHe i LoOzIk BeDzIeMy SiE SzWeDaC Po O$cE Z MoImI SzWeDaCzKaMi KoFaNyMi :D:D:D AlE DzIs MaM HuMoR!!! ByM WsZYstKiCh ZaCaLoWaC MoGlA HyHy AlE To DoPsZe NaLeZaLo Mi SiEm W KoNcU DoBrA IdE Ja Bo JaK ZaWsZe PiSzE NoTaCjE To.