O czym chcesz poczytać na blogach?

Hummer h3

StrogInJoburg

Już był mój :>

A czemu taka nazwa? No bo on taki dyskretny dyskretniutki jest, niby gablota wielka jak szafa trzydrzwiowa a zbiera się w 7,5 sekundy do setki, mrucząc przy tym jak na 6 bi-turbodoładowanych garnuszków przystało.. :>

Swoją droga to jego zawieszenie to istna poezja. W trybie "allroad" prześwit wynosi 20,8cm (Hummer H3 ma 21,6cm, Mercedes X5 ma 22cm), czyli ledwo 1cm mniej, ile w rasowych terenówkach! Z drugiej strony w trybie "sport" samochód schodzi do 13,5cm (a VW Scirocco ma 11 cm), czyli bardzo niziutko. No i zawieszenie samo zmienia wysokość w zależności od warunków drogowych, na autostradzie samochód sam przykucnie a w lesie sam wespnie się na palce...

SuperFour - moje nowe życie... - Onet.pl Blog

Na amen i nie pomogłoby wypychanie rękami, nie było strachu, ponieważ w kufrze zawsze mam przy sobie saperkę… Można nią np. wykopać grób, zakopać zwłoki, a nawet ściąć drzewo, bo z boku ma ząbki jak nóż. Nigdy nie wiadomo do czego się przyda ;-) Po drodze, koło jakiegoś pola kampingowego, miałem spotkanie na szczycie – SuperFour kontra Hummer H3. Wiadomo, gostek nie chciał mi podskakiwać, podwinął ogon, spuścił głowę i grzecznie zjechał na pobocze, robiąc mi wolne miejsce. Zatoczyliśmy koło i ponownie wjechaliśmy na moją ulubioną ścieżkę przez Puszczę Bukową… Machnęliśmy 24 km w dwie i pół godziny. Wycieczkę oceniam na 4+…

oahudriftfastandfuriouspl blog

Naszego wspaniałego kucharza, jak zwykle na stanowisku. Była także Ago. Trochę pogadałyśmy sobie. Zaprosiłam oboje do nas na chatę, będzie można spokojnie sobie porozmawiać. Chłopaki też zapewne nie będą się nudzić. Wyjaśniło się wkrótce, gdzie tak się śpieszył Kosa. Odebrał do jazdy próbnej Subaru Forester, a w klubowym garażu stał sobie Hummer H3. Szefowa zadecydowała, że zrobimy rundkę obydwoma suv -ami. Ja wybrałam Hummera. Duże to auto, ale w sumie wygodne, wnętrze to skóra i metal. Mocno wyprofilowane fotele i kierownica z bardzo grubym wieńcem podkreślają wrażenie solidności. Konsola jest prosta i przejrzysta. Sporo miejsca na nogi. Z tyłu, dwójka pasażerów też nie powinna narzekać. Ale.

Blog sportmodel

Komentarzy: 0 HUMMER 2006-08-05 OD TEGO MODELU ROZPOCZEŁA SIĘ HISTORIA JEDNEJ Z NAJBARDZIEJ ZNANYCH MAREK PRODUKUJĄCYCH SAMOCHODY TERENOWE . HUMMER H1 MA PONAD 2 METRY WYSOKOŚCI I 2,5 METRA SZEROKOŚCI , CO SPRAWIA , ŻE W RUCHU ULICZNYM LEDWO MIEŚCI SIĘ NA JEDNYM PASIE .

H 1 ZOSTAŁ WYPOSARZONY W SKOMPLIKOWANY , CENTRALNY SYSTEM REGULACI CIŚNIENIA W KOŁACH . CENTRAL TIRE INFLATION SYSTEM , W SKRÓCIE CTIS , POZWALA W CZASIE JAZDY ZMNIEJSZYĆ LUB ZWIĘKSZYĆ CIŚNIENIE W KOLE .

POTĘŻNY SILNIK HUMMERA MA WYSOKĄ MOC I MOMENT OBROTU JEDNAK POTRZEBUJE OGROMNYCH ILOŚCI PALIWA .

W KRÓTCE ZOSTAŁY NA BAZIE HUMMERA H1 WYPRUGOTOWANE HUMMER H2 I HUMMER H3.