O czym chcesz poczytać na blogach?

Hard bass

otwarte rany

Już zgarnęłam pierwszą pałę. Z bioli. Jutro mamy sprawdzian, a mi się nie chce uczyć. Tą pałę poprawię po sprawdzianie, może we wtorek. Nie chce mi się. A co mi się chce? Nic! Boże.

Chłopaki dzisiaj poszli tańczyć Hard Bassa. Na lekcjach xD Idioci. Jechało za nimi 12 radiowozów. Był z nimi chyba Mateusz i Norbert był na bank. Też chciałam iść, ale kuźwa w obcierających butach... Nie no. Ale wyobrażam sobie, jakbym spierdalała. Ja bym pewnie dzide puściła na samym przodzie. I wszyscy faceci w tyle ;d Fajnie by to wyglądało. Bo zawsze faceci szybciej biegają od.

Kokosowo&Groberowo

Chcecie Picz na Dzis ?;d ( Czyli jego zajebiste teksty takie jak : Kokos mowiles , ze twoja drukarka nie ma "TUSZCZU")
Napiszcie cos w tych komentarzach . ;]
Dobra, koncze. ;d
Elo! ;d

http://www.youtube.com/watch?v=PhCIIg6PmZk  
Bass BaSS hARD bASS <3 ;D





Komentarzy: 1 Pani Kasia i Pan Wojtek :P 2011-10-03

legend blog

Zombie, to ci co siedzieli z przodu zaczeli jush machac w lawkach wloskami :) Tak sobie gralismy i gralismy, az nadszedl czas na ostatnia piosenke... hicior :D... ATC Arround the world (Hard werrszyn). Momentalnie wszyscy sie rzucili do skakania przepychania i czego tam jeszcze. Znowu gralismy to chyba z jakies 15 minut :D Hehe... Ale sobie glowka pomachalem...:).A na koncercie zagralismy calkiem calkiem. To bylo tak ze Maksym z Elka czy Martyna (jush nie pamietam:/ )zaczeli cos tam spiewac, pozniej doszedl Michalek z Karolem, a pozniej ja sie za bas lapnalem :) I wyszlo calkiem zgrabnie :)
Zaprosilismy do wspolpracy pana Wojtka :) On zagral na klawiszach pare utworkow. Zaspiewalem razem z Karolem "Przezyj to sam" :).Za to ze moglem od Ciebie zadzwonic do starych i ja nie bylem pijany!!!!!!
- Michalek (perka) dziekuje za koncert Miszka :) A warkoczyki bede mial niedlugo :P
- Maksym (bass) dzieki za koncert, dzieki za "Zawsze tam gdzie ty" :) hehe...
- Karol (guitar) dziekujos za koncertos, a i powiem ze na prawde mnie wkurzyles... wiecej nie rob mi takich.W kombinatorstwie, w czym bylem do tej pory autorytetem...
Noga mnie ciagle boli :/ Nie moge nawet usiasc jakos wygodnie :/ Ale chyba jest troszki lepiej :)
Dzisiaj byla filharmonia... chyba ostatnia w tym roku. Ale gosciu na pianinie gral ! Gral tak szybkoo, ze az palce sie rozmazywaly :)
No i mam te piekielna maszyne, ktora sie nosi w kieszeni i.

.::pozitiv vibes..

:: 21:23

 

W imieniu zaprzyjaznionego skladu Evviva Larte Sound Kru z Piernikowa .. zapraszam Was na bibke:

Ćwierć Wieku:

HAPPY BIRTHDAY EVERYONE


(who was born between january and march)


GENRE : DRUM'N'BASS ,OLD-SCHOOL JUNGLE , NU SKOOL RAGGA-JUNGLE , AMEN , HARD JUNGLE , RAGGACORE , DARKSTEP...

data: 25.o2.2oo6
miejsce: NRD, Browarna 6
wstep: 5 pln
start: 21

sklad:
YUMMY >> BadGirl >>
LUCY FAIR >> Bydgoszcz >>
BULLET b2b ĆWO >> Error Sound System >>
PLAYER >> Drumtown >>
E-BRAIN >> BassicElementz >>
MARCUS >> BassicElementz >>
SCREEM >> EvvivaL'arteSoundKru >>
GORILLA >> EvvivaL'arteSoundKru >>
MAYKEE  >> EvvivaL'arteSoundKru >>
RESK >> Torun


vizualizacje:
2ROCK


Komentuj (3)