Grill elektryczny

Wokowe opowieści

Spodu i na bokach co wygląda wyjątkowo nie atrakcyjnie. Taka konfiguracja nie jest polecana do małych zamkniętych pomieszczeń np. w blokach. Restauracje chińskie w Polsce również nie stosują takiego rozwiązania chyba ze względów bezpieczeństwa gości.

2) Pojedynczy Hot-Pot elektryczny z dodatkowym grillem o mocy 1800 Watów.

Ten Hot-Pot ma dużą moc ale niestety ma tylko jedna komorę na jeden typ rosołu. Dodatkowo w środku ma małego grilla elektrycznego na którym można coś podsmażyć. Ten model wydał mi się jakoś mało uniwersalny i kłopotliwy w czyszczeniu, więc odpadł szybko z.

gdziejestmojkocyk.blog

I, że na nerki! W poniedziałek musiałam jeszcze nadrobić kilka zaległości, więc tylko popołudniem spotkałam się z moimi Belgami i tym razem zwiedziwszy Neckar Muller zaostrzyliśmy sobie apetyt na wspólne wieczorne gotowanie. (Tak tak znów o jedzeniu). Gdy dostałam smsa "Hast du Lust heute zu grillen?" pomyślałam, że może to jakiś idiom, czy, że ktoś ma grill elektryczny, bo gdzie by pytali mnie "czy masz ochotę na grilla". Ale najwidoczniej pogoda w ciagu dnia przywołała niektórym smaki lata. Więc był grill. Taki prawdziwy, na powietrzu, tyle, że w lutym. Ja w ramach zacieśniania więzi upiekłam z katrien swoje słynne ciasto. Właściwie.

Papajowe smaki

Ale wykorzystywanie gołki z krowiego mleka też daje pyszny efekt :)

GRILLOWANY SEREK:

-serek prosto z gór

-dżem z  żurawiny

1. Serek pokroić na plasterki grubości ok. 0,5cm.

2. Rozgrzać bardzo mocno patelnię grillową, lub grill elektryczny i z obu stron zrumienić plasterki serka.

3. Podawać i jeść od razu po zdjęciu z patelni....najpyszniejsze są z odrobiną żurawiny.

ciepły promyczek

21 czerwiec  Natalka pierwszy raz jechała pociągiem i płynęła statkiem, byliśmy na Greenwich
 23 czerwiec w Brighton na plaży, na molo, przy kanale La Manche natomiast
wieczorkiem ucztowaliśmy przy grillu elektrycznym :) to był dopiero " Jan "
25 czerwiec  zielona noc przy nowym drinku :P i dobrym filmie     " Uprowadzona"
26 czerwiec  po pysznym obiedzie powrót do domku , na lotnisku  dwie.

PIATTO DEL GIORNO

Skladniki  ( ona podpatrzyla je kiedys w internecie ) ,

no i zrobilam.

Pogoda byla swietna, wiec wlaczylismy nasz grill elektryczny

i w ciagu paru minut obiad byl gotowy.

Do tego salatka i pieczony chlebek. Pycha!

Codzienność skrzeczy

Nadchodzi pech. 2011-09-21 Dziś ze Staruszkiem pojechałem na działkę. Gdy byliśmy przy bramce na działkę coś mnie tknęło. Po chwili okazało się, że ktoś  włamał się do domku. Zginęły rzeczy takie jak: grill elektryczny, blacha od kominka, wanna stojąca przy domku i co najciekawsze zestaw domina!
Nie rozpaczaliśmy zbytnio za tymi rzeczami. Zabraliśmy inne cenniejsze rzeczy do domu.

P.S. Dobrze, że ten osobnik nie wybił okna (są podwójne) tylko wyważył drzwi. Po wcześniejszych.