O czym chcesz poczytać na blogach?

Gesty

Manipulacja

Mówi się, że mają „charyzmę".
Twarz jest wykorzystywana do ukrywania kłamstwa znacznie częściej niż inne partie ciała. Wykorzystujemy uśmiechy, skinienia i mrugnięcia, aby ukryć fałszerstwo, ale niestety dla nas, sygnały naszego ciała mówią prawdę i zachodzi utrata zgodności pomiędzy ruchami ciała a tym, co wyraża nasza twarz. Badanie sygnałów twarzy jest sztuką samą w sobie. Poświęciłem temu nieco miejsca w tej książce.
Podsumowując, trudno jest fałszować mowę ciała przez dłuższy czas, ale dobrze jest nauczyć się i wykorzystywać pozytywne, otwarte gesty do komunikowania się z innymi oraz wyeliminować gesty, które mogą wysyłać negatywne sygnały. Może to znacznie polepszyć nasze relacje z innymi ludźmi.

Jak kłamać z powodzeniem

Trudność z kłamstwem polega na tym, że podświadomość działa automatycznie i niezależnie od naszego werbalnego kłamstwa, więc mowa naszego ciała zdradza nas. Dlatego ludzie, którzy rzadko kłamią, lekko pokasłują w trakcie mówienia nieprawdy, bez względu na to, jak przekonująco to czynią. W chwili, gdy zaczynają kłamać,.

Studenckie Koło Naukowe "Wizja" PWSZ w Koninie

Wiele gestów. Czy układają się one w jakąś historię , którą mogą zrozumieć osoby wtajemniczone w ich znaczenie? 

Jak najbardziej. Nie tylko w Bharatanatyam, ale także w pozostałych stylach klasycznego tańca w Indiach (siedem stylów pochodzących z Indii ukształtowanych w różnych regionach, czasie i środowisku) sednem są gesty. Podobnie jak aktor w klasycznym, starożytnym indyjskim teatrze, tak i tancerz w tańcu klasycznym posługuje się skomplikowanym, skodyfikowanym językiem gestów, mimiką twarzy i mową ciała. Teatr i taniec w Indiach są nierozerwalnie ze sobą związane. Istnieje bogaty język gestów: ułożenia dłoni, zgięcia palców, z których każdy ma swoje konkretne znaczenie. Gest może oznaczać konkretne zjawisko, przedmiot, ale także użyty w odpowiednim kontekście w tańcu może przekazywać cały szereg różnych innych znaczeń. Za pomącą języka gestów i mimiki twarzy opisujemy historie. 

If you love something let it go, if it come back, it's yours. - Onet.pl Blog

- Co?- udawała, że nie dosłyszała.

- Nic. - Odparł z uśmiechem. - Możemy iść na spacer do parku.

-Ok... - ruszyli.

Izzy co chwile patrzył na dziewczynę. Jej idealne ciało mówiło do niego tylko jedno : ,,Weź mnie''. Spojrzał na jej pośladki. Ona to zauważyła.

- Nie jeden patrzył i nic z tego nie miał - rzekła.

Izzy cicho się zaśmiał.

- Ja nie jestem ten 'jeden'.

- I myślisz, że coś dostaniesz? - zapytała dalej idąc.

- Już dostałem. - Uśmiechnął się, patrząc na nią.

- Nie licz na nic więcej - odwzajemniła gest. Była taka jakie lubił, zadziorna, sexowna, odważna, ale też nieśmiała.

- A jeśli liczę? - Spojrzał na dziewczynę. Serce zabiło jej mocniej.

- A na co? - zapytała.

- Na coś więcej...? - Nie spuszczał z niej wzroku. Zarumieniła się.

Popatrzyła na niego, ale kiedy zauważyła, że on też na nią zerka, szybko odwróciła wzrok.

- Wracajmy... - powiedział.

- Czemu? - zapytała.

- Bo liczę na coś więcej - uśmiechnął się.

- Mieliśmy iść do parku. - Przypomniała mu z uśmiechem

- Park nie ucieknie...

- A ja?

-.

anubis blog

 





2004-09-04 10:26:09 >> Jak kulki rtęci...


Rozłożona na duszę i ciało scalam się w jednej kropelce pragnienia nieustannych połączeń z łańcuchem wszystkich Twoich bytów.




skomentuj (0)




2004-09-14 02:34:48 >> Gest.


Gest, którym nachylałam dłoń
do Twojej twarzy

Ten gest, którego niezdolna uchwycić
migawka aparatu

Gest, nad którym zawaha się statyczna
dusza pędzla, pióra, gliny

Gest nieskończonej siły i Wielkiej
Bezradności

Ten gest, w którym więcej było
oczu niż skóry i mięśni

Gest obleczony w majak dotyku
zrodzonego na klawiszach.