O czym chcesz poczytać na blogach?

Geometria kół

Geometria kół | Stacja Kontroli Pojazdów

Uzyskanie dowolnych i niezależnych od siebie promieni zataczania oraz ramienia działania sił zakłócających i sił pionowych,

znacznej kompensacji przechyłów wzdłużnych podczas hamowania i przyspiesza­nia (możliwe uzyskanie kompensacji do ponad 100%),

pochylenia kół zapewniającego korzystne, ze względu na powstawanie sił w opo­nach i ich zużycie oraz umożliwiające niemal dowolne umiejscowienie środka bocz­nego przechyłu, zmiany kątów zbieżności i pochylenia oraz zmiany ich rozstawu w zależności od ugięcia zawieszenia.

  • większa wrażliwość na zużycie przegubów oraz
  • wysokie wymagania dotyczące zachowania tolerancji wymiarów i sztywności.
Ten wpis został opublikowany w kategorii geometria. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Ceramizer – ceramizery, uszlachetniacz paliwa, ceramizer do silnika

Ceramicznej odbywa się automatycznie, już po przejechaniu 200 kilometrów od momentu dodania preparatu do oleju można zauważyć korzyści dla silnika i innych podzespołów.

Regeneracja za pomocą ceramizera polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni mechanizmów, w których występuje tarcie, poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać.

Powierzchni tarcia podzespołów: silników spalinowych, łożysk ślizgowych, skrzyń biegów, przekładni głównych, układu wspomagania kierownicy, układów zasilania, sprężarek, układów hydraulicznych i wszelkich układów przeniesienia napędu, przegubów homokinetycznych, kół zębatych, czy łańcuchów.
  • Powiązane tagi:

    ceramizacja ceramizacja silnika Ceramizer ceramizer do diesla ceramizer do paliwa ceramizer do silnika.

  • lustro blog

    Chyba wszędzie. Nawet, kiedy przestaną, leżą cicho w równych rzędach szarych krzyży.
    5. W zbożu jelenie różki przeskakujące niewidzialne przeszkody, w pasie p-poż pod lasem czerwień kozaka czeka na grzybiarza, szaraki z sarnami chowające się przed dudnieniem kół za stogi siana, albo drzewa i demonstracja rozpiętości skrzydeł bocianich jakieś osiem metrów od oczu.
    6. Na niebie wir z płonącym jądrem słońca otoczonym postrzępionymi chmurami.
    7. Kruk-szperacz nerwowo rozglądający się za trofeami jednocześnie czujnie pilnujący własnego ogona. Polubiłem kruki
    8. Nieznane smaki, oswajane gdy znużyła mnie powtarzająca się geometria osiedli i przypięte do nich nazwy popchnięte miejscowym browarem, żeby szybciej trafiły do pamięci i przepocone po trzykroć na wylot buty wyniosłem z tej podróży, resztę zostawiając na miejscu.



    oko
    2004-07-20

    Robert Kubica- the best car driver - Onet.pl Blog

    Prędkościami, by sprostać szybkości powietrza. To pas, który symuluje samochód wyścigowy poruszający się po powierzchni toru. W Formule 1 ma to szczególne znaczenie, gdyż bolidy pracują bardzo blisko podłoża. Dzięki temu można zasymulować dokładny przepływ wokół kół, ponieważ są one w stanie obracać się z prędkością pasa.

    Podczas każdego testu model jest testowany na różnych wysokościach i przy różnym nachyleniu, by zasymulować.Co dzieje się z bolidem podczas pokonywania zakrętów. We wszystkich tych sytuacjach mierzy się poszczególne siły. Dzięki temu aerodynamicy są w stanie zanalizować wydajność aerodynamiczną bolidu i jego wrażliwość na różne warunki. Ta analiza pozwala też na ocenę zmian geometrii, które pomagają poprawić wydajność bolidu.

    Oczywistym jest, że tunele aerodynamiczne stały się narzędziem o dużym znaczeniu podczas projektowania i rozwoju.