O czym chcesz poczytać na blogach?

Gangsta paradise

wyobrazniaaa.blog

>>> Tutaj <<<< z gory dzienkófa:) ide mamie pomoc , narta ziomale :):*

skomentuj (4)

:) Gangsta' paradise 2004-07-08 19:17:55

" Been spending most our lives
Living in a gangsta's paradise

Keep spending most our lives
Living in a gangsta's paradise ..."


skomentuj (2)

Łał :) nie ma to tamto....:) 2004-07-09 15:52:36

wakacje... na poczatku wydawało sie, ze nudno i wsjo sie jebie :| , ale mineła chwila i gucio prawda.

Blog zespolvoytek

debiutancki album VOYTKA “V' (“wi”) .
Płyta zawiera dwanaście piosenek – w tym
obok własnych kompozycji znaną z rozgłośni
radiowych voytkową wersję Gangsts's Paradise
.Album promował singiel “ Jeden Dzień Jedna Noc „, do którego powstał teledysk reżyserowany, przez Bo Martina (m. in. teledyski Illusion, Liroy,.Na polskiej scenie muzycznej. Zespół ma w swoim dorobku debiutancką płytę "V", która ukazała się w połowie 1999 roku. Płytę tę promowały single: "Gangsta's Paradise", "Jeden Dzień Jedna Noc", "Kule", a także teledysk do piosenki "Jeden Dzień Jedna Noc" zrealizowany przez Bo Martina. Muzyka zespołu jest osadzona w.

Przypałowe Historie o Naruto xDee - Onet.pl Blog

Słowniczek...czyli ksywki które nadaje Moim Ziomkom ^^ (byście sie potem połapali)

Naruto - Rudylisek,Rozwrzeszczacz, Krzykacz
Sasuke - PanCiemnosci (Ciemniak), Burdel
Sakura - Spawara
Shikamaru - Pedzicho, Jozeff
Ino -Sili-Kony, Prosiunek,
Kiba - Kundelek, Woof,
Deidara - Lizochron, Zioło
Sasori - Ken (ewentualnie Barbie), Piećka
Itachi - Mr. Shit (tł. Pan gówno)
Tobi - Zozol, Teletobiś
Kisame - Domestos, Rekinek
Orichamaru - Sraker
Zetsu -Konewkarz,
Pein - Liderek,
Konan - Papierowa Złomiara
Hidan- Masochistaa, GanGsta
Gaara - Piasek, Żolek

Kuuniec.. x3

  •  Naruto Shippuuden-Hero's Come Back
  •  Kaggra-Sakebi
  •  Sug-Alterna
  •  Sug-Butterfly Boy
  •  Megan McCauley-Tap that
  •  Metro Station-Control
  •  Rurutia-Selenite
  •  Len Kagamine-Spice
  •  Enrique Iglesias feat. Ciara - Takin' Back My Love
  •  Green day-boulevard of broken dreams live
  •  N-Dubz - Strong Again
  •  Evanescence - Bring Me To Life
  •  Paradise Kiss- Choose Me or Die
  •  Halcali- Long Kiss Good Bye

Nie każdy błądzi, kto wędruje [J. R. R. Tolkien] - doodee.blog.pl



strona główna




Ks. Jan Twardowski

W życiu to co najważniejsze,
zawsze jest niewidzialne.



skomentuj (3)

2004-06-02 20:42:37



Coolio - Gangsta's Paradise - fragm.

Tell me why are we so blind to see
That the ones we hurt are you and me


skomentuj (1)

2004-06-03 15:27:58



Przyjaciel...

Ktoś, kto jest przy Tobie, gdy Ci smutno
Gdy Ci źle

^^..jestem jaka jestem i nic i nikt tego nie zmieni=] ^^

Grał jakiś zespół coś tam Sidaurus ??????????? cus takiego;P i nuuudy...to sie połazilo po ...ekhm...plazy:] i tyle:D i ogólnie fajny dzień miałam:):):)...teraz sobie słucham " Wings Of Butterly" HIMa..ahhh..jak ja kocham to:D i pózniej zacznę sobie oglądać "Młodzi gniewni" yeaaah..Gangsta's paradise --mam to na kompie:p haha:d...a znając mnie o 23:00 włacze MTV base i co będę oglądać??!!-ano Viva la Bam ofc :D i gites ziom :D i teraz kończę-ę-ę :D bye =*=*=* ...idźta spać..
nAbAzGrAła eDzZiaA skomentuj (7) łooo..szalejesz?:D

była sobie raz dominika ... - Onet.pl Blog


25 maja 2005
Tell me why are we, so blind to see That the one's we hurt, are you and meThey've been spending most their lives Living in the gangsta's paradise
Ale sie przed paroma godzinami naryczałam jeszcze oczy szczypia ja pierdole! teraz jest nikla szansa. zobaczymy. weekend zapowiada sie dzikusowsko.nie mam pojecia gdzie bede ani z kim ani nic. ta.