O czym chcesz poczytać na blogach?

Fotografie

Fotograficzny

Ograniczamy ilość światła, jakie dostaje się na nasze zdjęcie. Pamiętajmy tu, że zazwyczaj aparaty kompaktowe nie posiadają możliwości manualnej regulacji przysłony, dlatego – decydując się na zakup nowego aparatu – warto mieć to na uwadze.

Komentarzy: 0 Kiepskie zdjęcie ślubne 2010-11-05
Zgodnie z obietnicą dziś przyjrzymy się - nazwijmy to: mniej udanym projektom i zdjęciom ślubnym. Ponownie wpiszcie w gogle: Fotografia ślubna Wrocław i tym razem przejdźcie na 2. stronę wyników, powiedzmy na pierwszy link.

Od razu widzimy zdjęcie, na którym Młoda Para siedzi w zbożu, w momencie tuż przed pocałunkiem. Co myślicie o tym zdjęciu?

Według mnie nie jest do końca udane, oto dlaczego:
1)kolorystyka – brak wyraźnego odróżnienia tła od modela i pierwszego planu. Wydaje się, ze i twarz Pana Młodego, i jego garnitur są bezbarwne, podobne do zboża i nieba.
2)Akcent „ożywczy”, jakim jest bukiecik w klapie w praktyce ginie w cieniu rzucanym przez małżonkę
3)Co do samych modeli, to wydaje mi się, że nie było to zbyt szczęśliwe ujęcie. Być może.

Rafał Strożek - Fotografie

Rafał Strożek - Fotografie
Archiwum
Czerwiec 2008
Lipiec 2008
Sierpień 2008
Zakładki:
Fotografia
Forum Użytkowników systemu Nikon
Fotografia Ślubna
Pisz blog
Dodaj blog do ulubionych
Wersja mobilna
Kategorie: Wszystkie | Fotografia architektura | Fotografia ogólnie | Fotografia pejzarz | Fotografia przyroda | Kroniki Rodzinne
RSS
piątek, 01 sierpnia 2008
Portret spacerowy :)

Przy okazji jednego z ostatnich spacerów powstal taki oto portret

dla mnie ma w sobie coś urzekającego,.

Nowe Tworzywo

Stała się ulubionym i najbardziej popularnym motywem ikonografii wrocławskich pubów. Tematyka fotografii została zdominowana przez prezentację postaci kobiety, w szczególności jej aktu. Przykładem może być „Bezsenność”, „Maňana”, „Niebo”, które są jednymi z najmodniejszych pubów wśród tutejszych studentów w ostatnim czasie. Wnętrza tych lokali wręcz skonstruowane są wokół fotografii przedstawiającej kobietę ubraną lub nie, część jej ciała, lub jakieś kobiece akcesoria.

Do analizy i weryfikacji wyżej omówionych tez, wybrałam kilka pubów z centrum Wrocławia. Na początek „Bezsenność”, ponieważ fotografie w tym miejscu wydają się doskonale ilustrować teorię Baudrillarda na temat uwodzenia. Czarno-białe gigantyczne fotografie w dekoracyjnych złotych ramach przedstawiają głównie nogi kobiety ozdobione pończochami i szpilkami-czyli bardzo kobiecymi akcesoriami. Co istotniejsze, twarz bohaterki tych zdjęć pozostaje okryta tajemnicą. W ten sposób uwodzi kobiecość, a nie konkretna kobieta. Tą ikonografię przedstawiają fotografie 3.1., 3.2. oraz 3.3.

Fotografia 3.1. „Bezsenność”

Fotografia kulinarna i dekoracji NO PHOTO

Dodaj do ulubionych:

Lubię
Bądź pierwszą osobą, która doda ten do listy ulubionych.

Informacje o Błażej Sendzielski

World-wide food, decoration and wedding photographer
Ten wpis został opublikowany w kategorii Blazej Sendzielski, deser, fotografia kulinarna, krab królewski, Lensbaby, owoce, seafood photography, szampan, wino, wino musujące i oznaczony tagami Blazej Sendzielski, drinki, food photography, fotografia kulinarna, no photo photography, Porto Praga, restauracja, seafood photography, szmpan, wino, zdjecia reklamowe. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Reportaż ślubny NO PHOTO

Błażej Sendzieslki Wedding Photography

Fotografia Ślubna Błazej Sendzielski

Błażej Sendzielski Jurnalistic Weeding Photogrphy

Fotografia Ślubna Błazej Sendzielski

Błażej Sendzieslki Wedding Photography

Błażej Sendzielski Fotografia Ślubna

Błażej Sendzielski Repoetaż Ślubny

Błażej Sendzielski Wedding Photography

Błażej Sendzielski Reporter Ślubny

Błażej Sendzielski Fotografia Ślubna

Public Relations

Może sprawić, że treść zdjęcia okaże się mało czytelna, ulegnie zasadniczej zmianie albo nawet zaginie.

Nierzadko też dobiera się punkty widzenia nietypowe, po to, by dobitnie pokazać treść, wzmocnić dramaturgię obrazu. Ale decydujące znaczenie w fotografii sportowej ma moment wykonania zdjęcia. W wychwytywaniu właściwych momentów i dobieraniu właściwych punktów widzenia przyjdzie nam z pomocą, nie tylko praktyka w wykonywaniu reporterskich zdjęć, ale także intuicja, reporterski nerw, instynkt. To one sprawią, że zdjęcia będą miały wyrazistą treść i dobrą plastyczną formę; że będą przykuwały wzrok, wzbudzały określone emocje, prowokowały do refleksji. Oczywiście takie fotografie niewiele mają wspólnego ze zdjęciami jedynie poprawnymi. Bo przecież różnica pomiędzy fotografem-twórcą, a fotografem-rzemieślnikiem jest podobna do tej, jaka dzieli reportera sportowego posługującego się piórem od dziennikarza-sprawozdawcy, sporządzającego suche relacje, czy też pedagoga, który umie wzbudzić w uczniach autentyczne zainteresowanie przedmiotem, ukazać sens przyswajania wiedzy i ciekawość poznawczą, od belfra, którego praca polega na bezdusznym podawaniu podręcznikowej wiedzy od strony do strony, i jej egzekwowaniu.