O czym chcesz poczytać na blogach?

Fazer

mój anioł stróż chodzi za mną krok w krok zbiera papierki po cukierkach...


ruda-17 2002-09-29 22:25:46
skomentuj (1)


apel...
na wstępie pragnę panu HWDP powiedzieć, żeby sobie wsadził swoje komentarze w odbyt... numer 0-700 jest już zajęty..ty z niego korzystasz frajerze! szkoda mi czasu na wyklinanie ciebie...zrobi to twoja stara jak się zorientuje jakiego chuja wychowała...powiedz tylko kim jesteś to pogadamy inaczej...co ty na to? a może się boisz?
na tym kończę swój apel...dziękuję za uwagę.
ruda-17 2002-09-30 16:39:32
skomentuj (15)
rehabilitacja...
obiecałam Fazerowi,że się poprawię i teraz to czynię...
otóż...pewnie zastanawiacie się,kto to taki jest ten Fazer(tudzież Sąsiad)- przynajmniej część z was.a więc jest to najwspanialszy, najukochańszy i najlepszy ze wszystkich Marcinków na świecie!!!(przynajmniej dopóki mnie nie wkurzy ;P zarazem jest on gospodarzem owej nieszczesnej imprezy w trakcie której tzw. "koledzy" "pożyczyli sobie" mój ukochany telefonik. a teraz dobra wiadomość:niedługo ów telefon (a przynajmniej karta) znajdą się znów w moim posiadaniu, więc nie kasujcie jeszcze mojego numeru z waszych książek telefonicznych :)

sinaaa.blog.pl

Ze wszystkie sqady pokazaly klase, jush wiem czemu Fu ma takie duze kieszenie od spodni :P - bo wklada tam butelke z woda mineralna jak spiewa na scenie ... byl otroszke duzo kamer, spiewac chyba sqady zaczely kolo 23 00 jak sie nie myle a moze kolo 22 00 :P, no i teraz pozdruffka dla ludzikuf z ktorymi tak swietnie baUnsowalam :
Marcus i jego qmple (1 lo) - dziex za droge do kregu, gnilec kiedy rozpijaliscie wodee na przystanku, i za powroc :P
EbE, Aśka - Dziex dziewczyny za fajna rozmowe i wogle, ciesze sie ze wkoncu sie poznalysmy ;]
KaRoL I MiKi (byle PMS) - oU jeee, karol fazer tanczacy i Miki :P chyba mikolaj nasz zaklad nie doszedl do skutku :P sorki :P
OdyS (bialy daszek) - Ou JeA , dziekuje za wieczor i ze sie az tak nie zamulalam, fajnie fazujesz na parkiecie :P hehe BrAciE wiecej takich imprez ;]] tylko wiecej nie lez na lawce z podwinietymi nogafkami i nie krzycz ze cie nozki bola :P hihi
BrAt OdYsA i JeGo PaNNa - no no spoko ludzie naprawde, pozdrowienia dla was
JaKiS FaCeT - hehe to bylo niezle to co mi powiedzial na ucho na sali hehehehe
No I ADRIAN - hehe tobie to wielki thx, oficjalnie pishe ze jestes sliczny i uroczy :P niezly.

Kolekcja opakowań po czekoladach

    Władysław Żyła
  • Albania
  • Taga

    alfred-ritter Alpen Gold alprose Bałtyk bensdorp budapesti-edesipari-vallalat caramels-klaus chocomoco dulciora edbol elite euco fazer fjord frey Inco ion jacques julius-meinl jutrzenka Kalev Knabchen Krakowski Kredens Kraś.

  • Słowa tak wiele znaczą, choc czasem są tak puste...

    Zwykle był przeze mnie zmolestowany :D Współczuje mu w sumie :D Tylko szkoda, że On jest taki silny, ze to zawsze ja przegrywałam :( :D Spyre i Nudla bolały jajka :x buhehehe aż mi szkoda ich skarbów :D:D W ogóle chłopcy stwierdzili ze najlepszy klimat do jedzenia jest w kibelq i tam mozna było ich najczęściej spotkać :D:D
    Ej bym zapomniała :D Pamiętajce, ze jak chcecie uspokoić towarzystwo wystarczy włączyć pornola :D:D wszystkich nieźle wciągnęło :D:D
    Dziękuje za to ze byliście: Czarek, Sygutka, Mordka, Agata, Guru, Nudel, Spyrek, Dziudziuś, Cichy, Rafałek, Gosia, Wojtuś, Fazer nio i to chyba na tyle :)
    Jeszcze specjalne pozdrowienia dla Biołej i Agusi :) :* Kocham Was Głuptaski :)
    Biolutka a Ty nie zapomnij o 17 pod biegiem :)


    A teraz zmiana tematu... Nie ma to jak niedziela w rodzinnej atmosferze :(( echh Fajna kapa w sumie :( Nie wiem co się dzieje, ale chyba moja tzw. rodzina się rozpada... Mam nadzieje, ze wszystko będzie ok, bo strasznie mnie boli gdy słysze te niepotrzebne słowa raniące wszystkich wokół, krzyki obelgi i płacz... =/
    Rodzice powinni być przykładem do naśladowania a nie dowodem na to, że miłość to tylko.