O czym chcesz poczytać na blogach?

Falconer

ibev - reaktywejszyn xD


mraw? >> wtorek, 19 lipica 2005 11:58:22
1. czy 7 kolczyków w jednym uchu to za dużo...?

2. lepiej żebym pisała częściej a mniej sensownie, czy rzadziej i z sensem?

Playlista na dziś:
1. Alice in Chains - Heaven Beside You
2. Bob Marley - Bad Boys
3. Faith No More - Easy
4. Falconer - Clarion Call
5. Fear Factory - Invisible Wounds
6. Gorillaz - Feel Good Inc.
7. In Flames - Free Fall
8. Judas Priest - Johnny B. Goode
9. Metallica - Hero of the Day
10. Moby - Lift me up
11. Nirvana - Love Buzz
12. P.O.D. - Youth of the nation
13. Queen - Bohemian Rhapsody
14. Sex Pistols - Anarchy in the UK
15. The Cure - Lullaby

3. a wy czego słuchacie? bo chciałam pościągać jakieś fajne piosenki..
***
3 lata temu byłam na spacerze. Z Brzeźna do Sopotu i z powrotem. Plażą. A wieczorem jadłam ze stryjkiem pizzę. Heh, fajnie było.
***
2 lata temu sprzątałam w domu i się pakowałam, bo następnego dnia mieliśmy jechać do Gdańska.
***
rok temu byłam na poczcie wysłać list do kolegi, później jechałam z koleżankami na basen, a wieczorem jeszcze przejechałyśmy się na rowerach.

Powrót do dawnych ideałów... :) :: blog Dżedaj, ver. n/n

Napisać to może zaczne od przedstawienia się hih mam na imie KAŚKA a jaka to nieważne :P Pochodze z Sosnowca który jest od zawsze chyba zanieczyszczony ale i tak go kofffam nio a poza tym czasem dzieje się tutaj coś ciekawego(latem rzecz jasna a szkoda bo teraz nudyyyyy)Mam 20 lat.Mam młodszego brata,który ma 18 lat Tomka którego na swój sposób kocham hihi on sam dobrze o tym wie :-) a poza tym to co by tu jeszcze napisać hmmm o wiem :P mam olśnienie :D słucham punk,rock,ska,reggae nio jednym słowem to co mi się spodoba i wpadnie w uszko.Słucham takich zespolików jak:PIDŻAMA PORNO,SKA-P,AKURAT,SKANKAN,NIRVANA,POZYTYWNA GRUPA REGGAE,LENIWIEC,ZABILI MI ŻÓŁWIA,SLIPKNOT,FALCONER,PODWÓRKOWI CHULIGANI,itp.dużo tego i długo mogłabym jeszcze wymieniać.NIo nic i tak pewnie nikt tego nie przeczyta więc kończe :D:D

Dżaja , 2004-02-06 00:05:29

skomentuj (5)


nie ma to jak pifffko ;D
hmm nie ma co wczorajszy dzionek minął mi zajebiście.Najpierw poszłam do kumpeli a potem poszłyśmy do Dezmonda hehe było wypas.Koncert "Natural Mistic"był świetny hyhyh wyszalałam siem nie mówiąc już o tym,hmm nio,że na nogach szczerze mówiąc prosto się nie 3małam :D:D nio ale cóż bywa i tak ;]
No nie wiem co by tu jeszcze napisać hehe bo nie da się tego tak w kilku zdaniach wyjaśnić :P

Biblioteka Publiczna Gminy Nieporęt - bloog.pl

Przedstawić Egona, który pilnie szuka domu.
Egon to młody około 2 letni bokser.
Egon musiał być kiedyś pięknym i potężnym psem. Obecnie jest bardzo wychudzony, widać mu wszystkie żebra i kręgosłup.
Jest bardzo spokojny jednak zachował właściwą bokserom radość, cieszy się na widok ludzi i psów. Wobec kotów jest obojętny.
Jest bardzo posłuszny, zna komendy siad i daj łapę, na spacerach jest bardzo grzeczny i nie ciągnie na smyczy. Słowo NIE jest dla niego święte. Dobrze znosi jazdę samochodem. Wszystkich, którzy mogą pomóc znaleźć Egonowi dom, prosimy o kontakt 793-401-445



komentarze (3) | dodaj komentarz

Książeczki dla dzieci

czwartek, 11 lutego 2010 11:38




Pzedstawimy dwie urocze książeczki dla młodszych dzieci

  

Ian Falconer: Olivia i orkiestra

Green world - bloog.pl

W środku.

5. Znacie zapewne ścianę kapitanów na Plastic Beach, prawda? Trudno jest ich nazwać. Tak więc dodaję ściągę dzięki której poznacie wszystkich.

1-Pugwash
2-Cook
3-Corelli
4-christiansen
5-The Sea 
6-Dobey
7.-Morgan.
8.-Nemo
9-Birdseye
10-Sensible
11-Hawkeye
12-Caveman
13-Picard
14-Bligh
15-Beefheart
16-Black
17-Hook
18-Solo
19-Quint
20-Miller
21-Sky 
22-Ahab
23-Carrot
24-james lovell
25-Scarlett
26-Blood
27-America
28-Captain Kirk
29-Mary Falconer
30-kate kestrel
31-Kremmen
32-Panaka
33-Monastario
34-Flint
35-Mainwaring
36-Haddock
37-Scott
38-Crunch

 

6. I znowu coś znalazłam. To rysunek udowadniający, że Ewangelista znalazła się na Plastic Beach. Niestety ostatnio mało się o nim słyszy.PS. A jeśli to fotomontarz?

7. Ha! Jest i przekrój Doncamatic!

No niestety to koniec info. Ale niedługo znowu napiszę, bo w końcu wróciłam.

[Obrazek autorstwaHoot-Chan.