Enschede

i love spring

Kształt założenia zwężający się wzdłuż ulicy podkreśla jej różne przestrzenie i wnętrza.
Na tafli wody zaprojektowano wzór, który oprócz walorów estetycznych, zmniejsza prędkość przepływu wody w tym miejscu.
Ostre, nierówne krawędzie struktur miały symbolizować przypadkowość i nieprzewidywalność procesów naturalnych zachodzących w przyrodzie.
Ulica zaprojektowana została w 2003 roku, a realizacja nastąpiła w 2005.

Architektura KrajobrazuBuro Sant en Co
Klient: Gmina Enschede
Lokalizacja: Enschede

Wakacje rowerowe Chorwacja 2008

Rowerów. Jak wcześniej dzwoniliśmy do przewożnika to powiedzieli, żeby tylko zapakować i jest ok, więc też tak zrobiliśmy, ale w praktyce wyszło inaczej, chcieli żebyśmy kierownice odkręcili (gdzie już wszystkie narzędzia były odprawione), ale w ramach kompromisu odkręciliśmy koła, żeby bagaż był trochę mniejszy. Ale tyle to wszystko trwało, że w sumie z czasu, który myśleliśmy, że będziemy mieć jeszcze na herbatkę, nic nie zostało i odrazu lecieliśmy. I na szczęście dolecieliśmy cało i zdrowo. W Dortmundzie przywitało nas piękne słonko, prawie tak ciepło jak w Chorwacji. Z lotniska musieliśmy jeszcze do miasta dojechać, tam wzięliśmy pociąg do Enschede i stamtąd jeszcze na rowerach do Oldenzaal do rodziców Pietera. I tak oto zakończyły się nasze wakacje rodzinnym obiadkiem ;-)

Pozdrawiamy serdecznie i gratulujemy wytrwałości w czytaniu ;-)

13:16, monianl

Enschede
Słówko o mnie

transvolamus modum? ;]

Strona główna kasierka robiła się manikurę w sklepie żywności
Kolejna niemrawa notka, bo i o czym tu pisać, gdy stopniowo przestaję wsłuhivać się w moje (mniej lub bardziej) pieprzone stany świadomości. I coraz mniej mnie obchodzi, dlaczego człowiekowi czasami tak po prostu ubywa tkanek, oraz jakie związki ma pomarańczowy grzebień z ulotnością ludzkiej egzystencji. Po prostu rzuciłam się w wir Prawdziwego Życia, wyrywając się z Filmu. Filmu, którego byłam jedyną reżyserką i aktorką i który wyświetlałam sobie 24 godziny na dobę w hermetycznej kapsule, gdzie nie dochodziły żadne odgłosy z niebezpiecznego Świata Zewnętrznego. Lecz w pewnym momencie musiało się zrobić zbyt duszno, ciasno i ciemno.
Gdzie się podział Reisefueber? Nie wiem. Nie dociera jeszcze do mnie, że jutro o tej porze będę już w Sopocie, a pojutrze w Enschede, gdzie będę miała okazję do popełniania gópot fszelakih, z zawieraniem znajomości na czele... Temat skończony.
Sit nox cum somno, sit sine lite dies.
każdy nowy dzień rodzi nowe paranoje... 2004-07-22 22:37:49
skomentuj (3)

hajdaszek blog

Ps. Lech się odrodził! :D Man U tylko zremisował :/ A Borussia przegrała :(

Pps. Ktoś kiedyś zadedykował mi piosenkę na forum mojego kierunku (na 3. roku 2. kierunku, dokładniej rzecz ujmując). Chciałabym się zrewanżować. Trochę późno, wiem. I nie zrobię tego na forum, ale może ktoś to prześle dalej, do właściwego adresata. Mi było wtedy bardzo miło. A że dedykuję naprawdę ładną piosenkę, to mam nadzieję, że tej osobie też się spodoba.

Alicia Keys ‘Try Sleeping with a Broken Heart’

skomentuj (0)

2010-08-26 19:01:37 >> 25,5

Po losowaniu grup tegorocznej edycji Champions League. Grupy prezentują się następująco:

Grupa A: Inter Mediolan, Werder Brema, Tottenham Hotspur, FC Twente Enschede

Holandia Wakacje - Onet.pl Blog

Wszystkie dni tygodnia; w niektóre nawet dwukrotnie. Najtańszy bilet do Amsterdamu z Warszawy kosztuje ok. 310 USD, a tzw. trzymiesięczny ok. 350 USD.
Pociąg
Do Holandii możemy dojechać z przesiadką w Niemczech, np. Hannower ma bezpośrednie połączenie z Amsterdamem. Podróżując pociągiem warto wykupić upoważniające do zniżek karty, np. ZOOM (dostępna na Dworcu Centralnym w Warszawie), Inter Rail-26 lub Euro Domino.
Autobus
Kilku przewoźników obsługuje linie z Polski do Holandii.
Samochód
Drogi w Holandii są bardzo dobre, a autostrady bezpłatne. Proponujemy dojazd przez Świecko, Hannower, Osnabruck, Enschede. Dopuszczalne prędkości maksymalne (bardzo przestrzegane!):
autostrady 120 km/h,
drogi szybkiego ruchu 100 km/h,
drogi krajowe 80 km/h,
teren zabudowany 50 km/h.

Dopuszczalne stężenie alkoholu we krwi u kierowcy wynosi 0,5 promila i ilość ta jest skrupulatnie badana. Za przekroczenie czekają nas nieprzyjemności z utratą prawa jazdy włącznie. Dzieci do lat 12 mogą podróżować tylko na tylnym siedzeniu.