O czym chcesz poczytać na blogach?

Dźwirzyno

...

Ma w zwyczaju czekać w ukryciu niby grabie leżące w trawie /Równoumagicznienie

komentarze [0]


Tytuł: kiedyś to wymyśliłam...
Godzina: 23:32:42

Rozmawia mama z małą córeczką...
-It's not the truth! -said litle girl
-People don't care 'bout truth... -mamy looked at her baby with care...

komentarze [0]


Tytuł: Bielizna
Godzina: 23:32:09

-no... najostrzejsze zdjecia to są te w bieliźnie
-zaraz...
razem:
-...wszystkie są w bieliźnie

komentarze [0]


Tytuł: Czuję 25.08.2007/ Dźwirzyno
Godzina: 23:29:52

że w końcu go znalazłam
i nie dam mu szans,
by odszedł
nie widzę go, ale jest przy mnie
do czasu, gdy oddam mu to co dostałam
ale wtedy nie będzie mi potrzebne,
by o nim pamiętać...

komentarze [0]


Tytuł: Wiem 25.08.2007/ Dźwirzyno
Godzina: 23:27:00

w końcu czegoś pragnę
tak naprawde
czuje się prawie szczęśliwą
brakuje mi tylko troche pewności
jak on to widzi

komentarze [0]


Tytuł: Bransoletka 25.08.2007/ Dźwirzyno
Godzina: 23:18:20

cały czas sprawdzam
czy.

Mieć skrzydła i odlecieć. . . - Onet.pl Blog

Za  mąż. Było fajnie. Naszymi obrączkami były pierścionki z Nemo <lol>. Ola robiła za: babcię, prateściową i fotografa. Po zawarciu kolonijnego związku małżeńskiego była  dyskoteka. W ten dzień zyskałam: dwóch braci, dwie bratowe i męża.

Poniedziałek
Mieliśmy wycieczkę do Kołobrzegu, gdzie byłam bestialsko wyrzucana przez Olę, ze  sklepów typu: House, Big Star, Reporter (jak widzę ubrania i torebki to nie jestem  w stanie sie powstrzymać). Po powrocie poszliśmy na miasto. W ciągu 10 minut  przebiegłyśmy (jak zwykle ja i Ola) przez całe Dźwirzyno do Wesołego miasteczka.  Gdy dotarłyśmy, zbierali tam ludzi na karuzelę Schocker Dancer. Jak zwykle nam  odbiło i zgłosiłyśmy się. To było straszne! Tak szybko jeździło, a my jeszcze  byłyśmy w spódnicach (krótkich). Pożyczyłyśmy bluzę od Adama:* i przywiązałyśmy  ja do drabinki, żeby nam co nieco zasłaniała. Tylko, że wyszło na to, że Oli  zasłoniła, a mi wiatr ja zwiał. Pomimo tego było super <lol>.

Wtorek
Mielismy wycieczkę do Trzebiatowa (zwiedzanie katedry i miasta) i do Świdwina  (wejście do Aqua Parku).

Informatyka w ćwiczeniach

Ostatnie wpisy
  • Zawieszenie broni
  • 32 / 27. Projektowanie ...
  • 31 / 26. Wprowadzanie i ...
  • 30 / 25. Podstawy arkusza ...
  • 29 / 24. Przekształcenia ...
  • 28 / 23. Programy do ...
  • 27 / 22. Listy numerowane i ...
  • 26 / 21. Formatowanie tabeli.
  • Konkursu "Bezpieczny ...
  • Finał konkursu Baltie 2010
Zakładki:
Blogi
J.angielski Gimnazjum Pszów
J.polski Gimnazjum Pszów
Ciekawe miejscach
Album przewodnik po Mokotowie
Strona dzielnic Wodzisławia Śl
CMS Informatyka w ćwiczeniach
Informatyka w ćwiczeniach
Serwisy edukacyjne
J.hiszpański Gimnazjum 1 Warszawa
J.niemiecki Gimnazjum 1 Warszawa
Strony szkół
Gimnazjum Dźwirzyno
Gimnazjum nr 1 Warszawa

Made by God

Jest pokazanie wspaniałości Stwórcy...
Zobacz mój profil

 
Notki
Brwilno 2011-11-01

moja
"Sprawiasz, że rośnie trawa dla bydła
I rośliny na użytek człowieka,
By dobywał chleb z ziemii..." Psalm 104:14
Dźwiżyno 2011-11-01

moja
"Potem rzekł Bóg: Niech się zazieleni ziemia trawą, wydającą nasienie..."  Genesis 1:11
Dźwirzyno 2011-09-19

...

Z drugiej strony jeszcze gorzej by było gdyby zakolegowal się z Yetim, a co dopiero gdyby z Mateuszem!! O mendi.. może jednak powinnam mu podziękowac, że akurat na Daniela zwroocił uwage ,.. lool jak to brzmi.. nie no nie wiem czy ma jakąś taka zagubioną orientację (seksualną)... To się okarze dopiero:p MAryna już go podrywa .. buhehehe gleeeba..

Swoją drogą.. Hermi się starała całe pół wakacji i troche, żeby była wycieczka taka II i III gim... oczywiście jest propozycja, byłoby wszystko oki gdyby nie to, że 5 osoob nie jedzie.. ejj to po co sie dziewczyna produkowała przed wlasnym tatą? LUDZIE TO DLA WAS, A NIE .!! I jeszcze sobie zważcie.. jedziemy do ślicznej miejscowaości i to do HOTELU! ejjj Dźwirzyno to dziura przy tym ( a wiecie, że tam jest bardzo zadbane)! To weźcie sie zastanówcie, a nie tutaj kiche odwalacie! No i bysmy 3 dni nie mieli w szkole i lekcji.. ej ogarnijcie sieee dzieci!

Na lekcjach już odwalamy. Pomine strzelanie gumki (do ścierania) podrobnionej do moich spodni... ale warto wspomnieć o ćwiczeniach na prostowanie sie z książką na łbach NA CHEMI! kocham chemie i matematyke OCZYWIŚCIE:):) no A Biola to podstawa co nie:D:D

NA dworku... AIDS sie jeszcze nie rozpadło, ale spokojnie już nie długo... loool... Koleś do mnie dzwoni ostatnio bez przerwy bo kurde ja puściłam sygnał sobie ej w ogóle długo by opowiadać... dAGUS WIESZ O CO ŁAZI. A ten taxy to jest Dybek.