O czym chcesz poczytać na blogach?

Dharma

Zagubieni/LOST - Onet.pl Blog

[L.] Jacob nie istnieje....

    Przez ułamek sekundy widzimy Jacoba, ale nie siedzi ona na wskazanym przez Bena krześle. Widzimy go stojącego. Po słowach: „Pomóż mi” Locke zapala latarkę, wtedy to wszystkie przedmioty zaczynają się ruszać, dom trząść i palic. Przerażony i zdezorientowany Johny wybiega z domu. Ben prowadzi Locke inną drogą, by pokazać mu następną tajemnicę wyspy. Nie jest to aż tak głęboki dół. Nic nie było by w nim dziwnego oprócz tego co było w nim. Otóż były tam szkielety pracowników Dharma. Tam też zazdrosny o wyjątkowość Locka i zagrożenie dla niego jako lidera grupy Ben strzela do Locka. Zostawia go tam i odchodzi, domaga się by Locke powiedział mu co usłyszał od Jacoba.

  W tym czasie na wyspie Sawyer czeka ukryty w krzakach na Saida. Pokazuje mu dyktafon Bena z nagraniem. Podczas narady pokazuje nagranie rozbitkom. Wtedy przychodzi Jack z Juliet oraz pyta się skąd to ma. Jack mówi wszystkim, że Juliet o wszystkim mu powiedziała. Juliet każe by przełożył kasetę i włączył, wtedy słychać komunikat od Bena:

moralizator blog

Wszystkim innym istotom. Ochraniające Bóstwo będzie wspomagać waszą praktykę.

Bez pełnych mocy ślubowań nie można urzeczywistnić ostatecznej rzeczywistości Dharmy Buddy. Ślubowania wymagają cierpliwości, wytrwałości i wytrzymałości. Jest to jak ćwiczenie się w sztuce łucznictwa. Na początku nie będziecie w stanie trafić w środek tarczy, lecz jeśli będziecie cierpliwie praktykować, wasze ciało opanuje wszystkie ruchy. Praktyka zazen jest analogiczna. Oddech za oddechem, nen za nenem4, koncentrujcie się całym sobą, by przeniknąć Mu. Jeśli tak uczynicie i zaniechacie tej praktyki, całkowita Dharma objawi się przed wami. Osiąganie stanu Buddy jest tak łatwe jak podnoszenie pyłu z podłogi.

Dajcie z siebie wszystko!


Autoportret Hakuina Zenji.


Trzeci wieczór
Mistrz Hakuin powiedział:

Są dwa rodzaje bodhisattwów. Jedni przekazują Dharmę Buddy, inni chronią ją. Związek pomiędzy tymi dwoma bodhisattwami jest taki jak między mistrzem a jego uczniem. Kiedy nie są w harmonii, światło Dharmy nie będzie jasno świeciło. Przekaz Dharmy i chronienie jej są równie ważne.

Zazen jest sednem całej kultury i istotą wszystkich.

Nauki Buddy | Just another WordPress.com site

Ludzie umierają z wystraszonymi twarzami. Gdy ich widzisz, masz w swoim sercu lęk. Twoje serce się trzęsie i twoje nogi się trzęsą. Dlatego uważam, że jeżeli będziesz mieć taki rodzaj doświadczenia, będziesz wiedział co zrobić. Myślę, że staniesz się dobrym praktykującym. Dlatego powiedziałem wam wiele razy: jesteśmy pewni że umrzemy, ale nie wiemy kiedy umrzemy. To jest bardzo trudna rzecz. Dam wam trochę zdjęć martwych ludzi i wówczas będziecie mogli popatrzeć. Po tym powiemy, „Umrzemy. Co możemy zrobić?” To jest najważniejsze pytanie. Jak możemy się przygotować na moment nadejścia śmierci? To jest Dharma.

Jeśli praktykowałeś, cokolwiek zrobiłeś, nie będziesz tego żałować. Umrzesz bez lęku. Jeżeli jest tam ubolewanie, jakiekolwiek ubolewanie, nie jest wówczas dobrze. Powinniśmy umierać bez żałości i być szczęśliwi, że umieramy. Niemniej jednak, być szczęśliwym, że umieramy nie oznacza, że jesteś dobrym praktykującym. To jest bardzo łatwe. Odważni ludzie powiedzą, „Umrę na wojnie, akceptuje ten rodzaj śmierci!” Już go zaakceptowali; nie oznacza to wcale, że są dobrymi praktykującymi Dharmę. Mówię, że musisz się przygotować poprzez praktykę Dharmy. Taki.

Magia Voodoo Okultyzm Wicca Spirytyzm Czary i Zaklęcia - Onet.pl Blog

Piszcie ich więcej

12 maja 2011
Tybetanska Ksiega Umarłych
Tybetanska Ksiega Umarłych
tłumaczenie Ireneusz Kania (1984)
Spis tresci
1 Pouczenie o samowyzwoleniu sie z Bar-do w chwili smierci 5
2 Pouczenie o samowyzwoleniu sie z Bar-do Dharmaty 26
3 Pouczenie o samowyzwoleniu sie z Bar-do zycia 37
Od tłumacza
Przedstawiony tekst domaga sie krótkiego chocby wprowadzenia, i to nie tylko dlatego,
ze jest to pierwszy jego przekład na jezyk polski wprost z tybetanskiego oryginału.
Nie znaczy to, ze jest on w naszym kraju całkowicie nieznany. Owszem, niektórzy sposród
orientalistów, przede wszystkim zas wcale juz liczna gromadka buddystów polskich
(praktykujacych rózne tradycje tybetanskiej Mahajany), mieli okazje zetknac sie z Bar-do
Thos-grol 1 w przekładzie angielskim (wersja Evans-Wentza i Lamy Kazi Dawa-Samdup
z roku 1928 oraz.

lost4815162342.blog.interia.pl

DR.MARVIN CANDLE
                                                                                      Przedstawiciel inicjatywy DHARMA

NOTKI
elo 2006-12-02
Lol tu Dzidek ..... Jak co to szwedzio u mnie swojego bloga nie wyłączył :P ale elo z niego dobra ide ... phozdro wszystkim :D narx