Czarna góra

szosaimtb blog

reaktywacja

[Dymol i Filar] Czarna Góra i Maria Schnee
Nasza trasa wiodła przez przez malowniczo położone wioski, takie jak Pławnica czy Idzików. W tej ostatniej rozpoczął się 11-sto kilometrowy podjazd aż do stacji przekaźnikowej na Czarnej Górze. Później.

Turystyczny blog - Onet.pl Blog

Nadal się pasą...

Czarna Góra w oddali...

Tiger story

Wiosce jeden był i to drogi jak h... i Błędne Skały very nice i Szczeliniec i bardzo miły Pan przewodnik thx;* aaa jeszcze zapomniałam o Jaskini Niedźwiedziej gdzie też był bardzo miły Pan przewodnik to se z nim pogadałam troche;Di Czarna Góra i wyciag ciągnący 2km/h hehe ŚLIMAK...W ośrodeczku naszym było ostatniego dnia zajefajne ognicho i żem siedziała do 3 w nocy wraz z wytrwałymi śpiewakami pozdrow 4 all!

A CO.

Warto wierzyć w marzenia - Bieżące informacje - bloog.pl

Wiedziałam, że od tej chwili nic nas nie rozdzieli. Pomimo, że szliśmy na nogach z Bystrzycy do Szklar i przyszliśmy nieco zmęczeni do ,,Orlego Gniazda" nic nie stanęło na przeszkodzie, aby wyjść wieczorem na spacer i pochodzić po górach. Dni spędzone w Szklarach upłynęły nam na długich górskich wycieczkach, rozmowach, pewnych przemyśleniach. Oboje potrzebowaliśmy siebie, swojej bliskości. O wielu sprawach przecież nie da się i nie powinno rozmawiać przez.Przydają się do dzisiaj. Podczas 5 diowego pobytu z Moim Kochaniem odwiedziliśmy takie miejsca jak Góra Igliczna z kościółkiem Maria Śnieżna, Międzygórze, Ogród Bajek, Wodospad Wilczki. Na wyższe partie gór jak Śnieżnik czy Czarna Góra niestety zabrakło nam już czasu, ale następnym razem zapewne w pierwszej kolejności odwiedzimy te miejsca. Dni upłynęły nam dość szybko i trzeba było się rozstać. Przyznam, że zostawiając kochaną osobę we Wrocławiu, a.

.. Sweet dreams..       My Butterfly..

I tak było fajnie,tam justyna walnęła się w głowe i miała czerwony ślad)
    5 dzień - Western city (hehe, szczególnie to przedstawienie:( i te gofry o grubości 2 km...mniam, mniam:) i świątynia Wang
    6 dzień - Czarna Góra... (eee.. tam to była piękna pogoda...to była ironia rzecz jasna:))
    7 dzień-Szczeliniec (tam spotkaliśmy chłopców z wojska.. jeżeli tacu jeżdża do Iraku, to ... eee... tragedia... żarciki w stylu "ty weź sie tak nie.

jest czas by pozwolić odejść wspomnieniom.. i czas by je zatrzymać.

Dziękuję za dzisiaj :*

sto trzydziesta trzecia >> sobota, 3 lutego 2007 22:06:47

cztery lata.
    dojrzewanie obok siebie.
    kudowa - zieleniec - kiełczów - kraków - zakopane - czarna góra - domasław - zaton - wiedeń - milicz - wenecja - no i oczywiście wrocław.
    zabawa i nauka. zawsze wyciągnięta dłoń.
    wagary - siatkówka - fizyka - śniadania na trawie - campari - tosty - sylwester 2004 - łyżwy - s.m. -.