O czym chcesz poczytać na blogach?

Crash test

Crash: Wypadki i katastrofy

Telefonia GSM
Toshiba
Tagi
  • śmierć
  • tragedia
  • wypadek
  • wypadek samochodowy
  • wypadek śmiertelny
Pisz blog
Dodaj blog do ulubionych
Wersja mobilna
Kategorie: Wszystkie | Crash testy | Kampanie i reklamy społeczne. Awareness | Katastrofy historyczne | Wypadki lotnicze |.
, hardkory , Wypadki z udziałem pieszych
Link Dodaj komentarz »
piątek, 22 maja 2009
Crash test: motocykl uderza w samochód (50 km/h)
Zobacz film video z crash testem, w którym rozpędzony do 50 km/h motocykl uderza w stojące auto. Uderzenie jest boczne. Jak widać na filmie, motocyklista nie miałby żadnych szans na przeżycie.

Crash test - w trosce o bezpieczeństwo motocyklistów

Crash test - w trosce o bezpieczeństwo motocyklistów

KolageN makrofotografia

Dodaj do ulubionych:

Lubię
Bądź pierwszą osobą, która doda ten do listy ulubionych.

0 Odpowiedzi do “crash test Coreus”



  1. Dodaj.

Auto jak nowe | Blog miłośników motoryzacji

Dodaj komentarz

Filed under czystość, konserwacja, samochody

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Motomagchi czyli parkour w Łaszczowie - Onet.pl Blog

Lecz jest tylko na PSP i PS2. Zaczynając grę  mamy do wyboru dwa tryby  Free  run i multiplayer. w multiplayerze ścigamy się  na specjalnej trasie a w free run biegamy po mieście. Na początku w sali gimnastycznej trenujemy tricki a później wyruszamy na podbój miasta, i wykonujemy różne zadania a jest ich sporo np. Freestyle, Time Attack, Target Hit, Crash Test, Flow Challenge oraz kilka innych.  Ciekawą częścią gry jest odnoszenie ran  na boku mamy pokazaną sylwetkę człowieka  wypełnioną czerwonym kolorem i bardziej  nie uwarzay np. z lądowaniem tym  bardziej  kolor spada czyli nasze życie.  Nie ma to jednak wpływu na  poruszanie się po prostu gdy spadnie do zera to game over..

3k10

Tworzenie mechanik – ile waży kilogram cukru?

Zasady szczegółowe

Są opcjonalne. Dobra mechanika nie musi mieć listy trzystu atutów, tuzina cech specjalnych broni, czy dwudziestu manewrów do wyboru podczas pojedynku. Jeśli komuś na nich zależy, najlepiej jest zacząć od opracowania schematu tworzenia takich zdolności – tutaj przydadzą się wcześniej opisane sposoby wpływania na testy. Pozytywną cechą jest takie zaprojektowanie mechaniki, by te same zasady odnosiły się zarówno do zdolności specjalnych bohaterów, jak również czynników zewnętrznych, ekwipunku, magii, itd. Dodatkowo, w tym miejscu autor może wystarać się o przykłady (najlepiej tłumaczące najbardziej zawiłe sytuacje – prostych opisywać sensu nie ma) i reguły opcjonalne..