O czym chcesz poczytać na blogach?

Combichrist

Blog DJ'a Maxa - Onet.pl Blog

Od niej i teraz mam dwa, hahaha xD Zdjęcia możecie zobaczyć tutaj: http://www.mojageneracja.pl/2214572/galeria/album/jvb05p479c808d69915

Potem pojechaliśmy do Portugalii na tydzień. Było tak zajebiście, że aż nie chce mi się pisać ^^

No i wróciliśmy. Życie toczy się dalej, mam nadzieję że znajdę trochę ochoty by pisać częściej...

A tak BTW. Tej muzy słucham:
Marilyn Manson - This is the new shit
Fenomen - Sensacia
Suicide Commando - Bind Torture Kill
Glis - No Pulse
Suicide Commando - Cause of death: Suicide
Suicide Commando - Fuck you Bitch
Combichrist - Tractor

teatr magiczny-tylko dla obłąkanych-wejście kosztuje rozum


naberios.blog.gery.pl
Grudzień/2006



My sweet CombiChrist

ech.... jak to przypadek potrafi poprawic humor :) teraz przez conajmniej 3.5 miesiaca bede chodzil z tylko jedna mysla CombiChrist, a wlasciwie ich koncert w Krakowie, na ktory obowiazkowo musze sie wybrac, a w wakacje Castle Party razem z Diary of Dreams i Suicide Commando. no po prostu codownie, juz nie moge.

citronne.blog

23:46:52

ciekawe co mysla o mnie czesiowie gdy na pytanie "czemu przyjechalas do czech?" odpowiadam: "bo czesie to piraci bo pija rum i mowia ahoj".......

skomentuj (0)

cierpie... 2009-03-08 06:27:34

myslalam ze mi to latwiej wejdzie, ale jednak nie. dzis (or wczoraj) odiwedzil nas Olivier, nasz french guy, moj best friend. no i mysllaam ze przezyje jego powrot z klasa i bede sie cieszyc z jest i tyle. ale obecnie mam dola, bo nowe erasmusy w porowaniu z nim sa chujowe!

 

Olivier wracAj! juz teraz! i dame se rum urcite!

skomentuj (0)

manson i combichrist! cudnie 2009-03-18 00:10:32

no to tak. za jakies 3 tygodnie jade sobie przez kraje i okolice piekne z czech nad morze zeby zobaczyc koncert combi i poznac pana j. co jest mily podobno i ladny. no i jade z ziasami wiec na bank bedzie zajebiaszczo.

 

a potem pan manson razem z twigiem przyjada odwiedzic zofie w brnie, na jednym z pierwszych (jesli nie pierwszym, kto wie, ho ho) koncercie po nowej plycie. ale w ogole BOZE. MANSON I TWIGGY. TWIGGY W SUKIENCE. Z MANSONEM. I ZAGRAJA NOWE KAWALKI. BOZE!!!!I MAMY BILETY NA MIEJSCA POD SCENA (U PODIA :D)!!!!! no to po prostu cudne zakonczenie erasmusa. ciekawe, bo w brnie tak ogolnie nic sie nie dzieje. a tu nagle pyk, manson. z twigiem. twig w sukience. a ja.

Plakatówkami Maluję Swoje Szczęście

Blee...

Kieliszek szampana zostawiony przy łóżku, który wczoraj całkiem niechcący wylał się na dywan, nie pamiętał o bąbelkach już od ponad tygodnia...
Kawałek serpentyny, przywiędłe baloniki.

W taki sposób jeszcze nigdy nie zaczęłam nowego roku. Były pewne wiry w towarzystwie i gdyby nie one mogłabym uznać Sylwka za idealnego.

Ale, ale, Sylwek okazał się wysokim, dobrze zbudowanym, przystojnym tylko z pozoru. Sylwester bowiem ma zeza i wielką brodawkę na nosie, z którego wydobywają się kępy włochów. Więc torba na głowę, cicho sza i można mówić że było mega cudnie.


"Jesteśmy uratowani.wracam do życia" - uwielbiam jego reakcje, kiedy oświadczam, że dostałam okres.

Combichrist - bo będzie supportem przed Ramsteinem, gdzie będzie on, a mnie zabraknie


Czasem mi się nudzi i robię nie wiem co, żeby nie robić nic, bo nie chce mi się robić tego, co powinnam.


so :

 


skomentuj (4)


powrót

  • powrót na stronę główną
archiwum z

  • Styczeń - 2010

...Autorka... - Onet.pl Blog

Czas. Od 2008 roku tworzę własne światy - z większym lub mniejszym powodzeniem. Na punkcie pisania mam kręćka i tylko o tym potrafię myśleć. Może dlatego ledwo ukończyłam szkołę? ;). ....
... Prywatnie jestem osobą aspołeczną (do tego aseksualną, haha). Typową nudziarą, co od imprez i ludzi stroni, ale uczyć się nie lubi. ...
... Kocham czytać. To chyba normalne. Głównie fantasy, ale nie pogardzę innym gatunkiem. Czczę pewnego rosyjskiego pisarza - facet popycha mnie do działania! Oczywiście, słucham muzyki. Nie jestem od niej uzależniona, ale byłoby mi bez niej trudno. Od Wielkiego Wybuchu po Sąd Ostateczny moim bogiem zawsze będzie zespół Linkin Park. Gustuję w rockowych brzmieniach, ale są wyjątki, jak Eminem czy Combichrist. Uwielbiam też japońskie kawałki - głównie z moich ulubionych anime, a ostatnio rzuciłam się na jakiś rosyjski zespół. ...
... Podnieca mnie głos Hitomi Takahashi *^^*. ...
... Oglądam anime, rzadziej czytuję mangę, i jestem bez pamięci zakochana w Edwardzie Elricu z Fullmetal Alchemist. Kiedyś za niego wyjdę! ...
... Marzą mi się podróże i przejazd stopem przez Europę. Albo i dalej ;). ...

can't find the moonlight - glass-moon's blog

.. you don't think.. ....... However, you have forgotten.. >> sobota, 26 lutego 2005 14:23:32

tak trudno jest niektorym ściągnąć koronę z głowy.. kiedy wszystko wydaje się poniżające, ośmieszające,nie warte zachodu, Niepewne.. gdy trudno przyznac się do błędów, słabości..
Czasami trzeba.. czasem warto...
------------------------------
środa(chyba sroda..).
.18:22-"a bo przez przypadek... " :| ppffff..
i na co w takim razie mi było kurwa diotke z siebie robić..??? moglam sie o to nie pytac sie..:-(

Jeszcze tylko tydzien, tydzien i pójdę na Combichrist'a sie wybawić.. a potem to juz mnie pierdoli wszystko.




"..Materialna dziwka która chciałaby pouczać,
przy lepszej okazji nogi na plecy zarzucać,
O każdy prezent godzinami sie wykłucać
żeby skurwić sie na koniec za drobniaki. - Chcesz posłuchać?!
Trzecioligowa artystka z wyjechaną reputacją
chwali sie tak ciasną szparką z nią to ekstra jest ruchanko
wyjebana w dupe bez uprzedzeń niezła draka.
Ty mówisz kto jak kto - ale ja niejestem taka-
a wieczorem targa za Shake'a i Big Mac'a..
Obcisła, cieniutka bluzka, pasuje, do wymarzonego wózka..
inteligencji tyle, tyle co buźka, tak mi przykro,
z twojej strony to bardzo brzydko,"

*


tra lalal.. mp3
nie mam czasu na sex
liveup 2006-08-23 00:44:50
skomentuj (0)

*
postaram się
otworzyć. wyciągnąć pazury. myśleć. nie pijać kawy w samotności. nie dostrajać się. nie szpanować. nie mieć przyjaciół, mieć rozmówców. szanować siebie. być kobietą. coś tworzyć. rozwijać się.
...i tak jak dotychczas mieć wszystko w ..poważaniu.
liveup 2006-08-17 20:04:45
skomentuj (0)

*
mua.. mua.. cmok cmok

cmoknij mnie w tyłek

jak zwykle przepełniona niezrozumiałą dla mnie frustracją i nienawiścią do świata ja.

combichrist - this shit will fuck you up.mp3
liveup 2006-08-14 14:18:16
skomentuj (0)

*
?
Żyje się tylko raz. Ale jeżeli żyje się dobrze, ten raz wystarczy.
liveup 2006-08-13 14:49:05
skomentuj (2)

*
sweet sweet
'Prosiaczek wspiął się na
paluszkach i szepnął:
- Puchatku!
- Tak Prosiaczku?
- Nic - rzekł Prosiaczek, biorąc Puchatka za łapkę - chciałem się tylko upewnić, że jesteś.'

-----

mój samczyk do mnie dzisiaj dzwonił.
wróć!
jaki mój?!?
więc...
...pewien samczyk do mnie dzisiaj dzwonił.


liveup 2006-08-12 00:55:59
skomentuj (0)

*