O czym chcesz poczytać na blogach?

Zobacz również

Przejdź do wyników poniżej

Civilization

Blog SwiatGierek

Potrzebne, aby poruszyć fabułę dalej) a także odbierać połączenia np. od zniecierpliwionego przełożonego, narzeczonego, przyjaciółki, czy matki. W czasie dialogu z postaciami mamy do wyboru różne tematy do rozmowy.

Zobacz też
Syberia 2


Warto w nią pograć.


Komentarzy: 1 Civilizazation III złota edycja 26 styczeń 2008 * Podstawową wersję Civilization III – jedna z najlepiej ocenianych strategii wszech czasów (88.7% na Gamerankings.com, 90/100 na Metacritics.com) stworzoną przez człowieka legendę branży gier komputerowych – Sid’a Meier’a;
* Civilization III: Conquest – m.in.: 8 nowych cywilizacji i kampanii oraz zupełnie nowe, ulepszone funkcje edytora;
* Civilization III: Play the World – m.in.: umożliwiający grę w Internecie z graczami z całego świata w zróżnicowanych trybach takich jak: Eliminacja, Król Wzgórza czy też Dominacja.
* Zestaw ekskluzywnych materiałów dodatkowych zawierający, m.in.: motywy muzyczne z gry w formacie mp3, artworki, plakaty, tapety, oraz wywiady z twórcami.

Tylko dzięki.

Gry MMORTS

Nie posiada poczucia humoru.
Rozgrywka w MMO (zwłaszcza w RTS, a ogólniej w SG) ma to do siebie, że spotykasz się z żywymi ludźmi, z którymi czasami można pogadać, czasami nawet się dogadać! Rozgrywka trwa dłużej (zdecydowanie!) oraz jest mniej przewidywalna. Z tą przewidywalnością jest co prawda różnie, bo w OGame bitwy to w zasadzie czyste użycie kalkulatorów walk a nie nieprzewidywalność, zanim dojdzie do bitwy wszystko jest wiadome...
Ale mimo tych drobnych mankamentów jest to zupełnie inny świat: listy dyplomatycznie z umiejętnie użytym "łechtaniem", metody obrażania i denerwowania innych graczy bez użycia przekleństw - to już szczyt umiejętności dyplomatycznych. Niech ktoś spróbuje znieważyć lub obrazić komputer, np. w Civilization. Powodzenia. Albo wdajcie się w podawędki z przeciwnikiem komputerowym w Call to Power. Jest to z oczywistych względów niemożliwe. Żadna gra nawet nie udaje, że może przejść test Turinga, a każdy gracz w MMO zda ten test z palcem...
Te różnice powodują, że nawet najnudniejsza rozgrywka w MMORTS może rozgrzać bardziej niż pełna zwrotów akcji gra jednoosobowa.
A jak Wam się gra w takie gierki i w co gracie? Czekam na opinie.

18:20, mmorts
Link Dodaj komentarz »
sobota, 08 listopada 2008

Blog

Strona główna > Gry, Różne > Civilization V

Civilization V

Październik 5, 2010 stefanczyka Dodaj komentarz Przeskoczenie do uwag

Pierwsza część Civilization była jedną z pierwszych gier na PC w jakie grałem. Pamiętam jak bardzo mnie zachwyciła i wciągnęła. Klimat jaki stworzyła w połączeniu z powiewem nowego jakim był mój pierwszy PC była czymś trudnym do opisania i odtworzenia. Próbując to opisać należałoby wspomnieć o elementach takich jak: specyficzny zapach i szum nowego komputera, odkrywanie wiedzy “tajemnej” w czasach kiedy posiadacze PC stanowili mniejszość – przynajmniej w naszym kraju.
Sklepów z PCtami było wtedy jak na lekarstwo – kilka na województwo. Piractwo było legalne. Nie było internetu – mam na myśli ofertę dla klienta w Polsce. Debiut internetu w Polsce miał miejsce w połowie 91 roku, ale pierwsza firma świadcząca usługi.

Groblog

22:02, groblog , Tension
Link Dodaj komentarz »
Historia i gry.

Odłóżmy  sentymenty na bok. Grając w Civilizację doszedłem do wniosku, że właściwie największą frajdę, sprawia mi manipulowanie historią. Tworzenie jej na nowo, od wybranego punktu w dziejach. Ja właściwie grając w gry strategiczne, wybieram te osadzone w przeszłości. Mniej lub bardziej. Obie moje ulubione serie, czyli ‘Europa Universalis’ i ‘Civilization’, polegają właściwie na tym samym – czyli na manipulowaniu, lub jeśli ktoś woli, na tworzeniu historii na nowo.


No właśnie. Historia. Jest ona wszechobecna w grach komputerowych. Oczywiście traktowana w najróżniejszy sposób. Jedne gry adoptują ją w sposób ortodoksyjne, niezwykle dokładnie, inne są w niej twardo osadzone, lecz.

irytacje.blog - kontrrewolucja on-line

Zagubionych w świecie rzekomo zdominowanym przez kulturę zachodnią, aż po cyniczne tezy, że skoro w systemach demokratycznych suwerenem jest lud, to on – nie obieralny przywódca państwa – musi stać się celem terrorystów. Niestety, wśród dominujących poglądów o powodach ataku na USA ostał się jeden rodem z tomów Marksa, w zasadzie powielający schemat walki klasowej. Oto przyczyną tragedii ma być nie idea; nie rozziew w sposobie myślenia między Zachodem i Arabią; nie przepaść w podstawach, na których bazują dwie cywilizacje; ma nią być bieda tzw. południa w konfrontacji z rozpasaną zamożnością tzw. północy.

Jednocześnie, po pięciu latach ukazała się na polskim rynku gra komputerowa Sid Meier’s Civilization IV, w której gracz buduje państwo w okresie od głębokiej starożytności do współczesności. Jest oczywiste, że rozwój, istnienie i rozkwit cywilizacji były nieodłącznie związane z religią, istnieniem struktur kapłańskich oraz religijnością ludzi – dlatego też autorzy uwzględnili ten aspekt rzeczywistości w swoim dziele. Uwzględnili, ale... okrasili to rozwlekłym fragmentem instrukcji do gry, który pozwalam sobie przytoczyć w całości.

Wiemy, że religia to temat niezwykle delikatny i drażliwy – spory o podłożu religijnym były przyczyną niejednego konfliktu zbrojnego. My, pracownicy firmy Firaxis, nie chcemy urażać niczyich uczuć. Biorąc jednak pod uwagę, jak ważną rolę poszczególne religie odgrywały i.

Civilization 5

Blog Charliego Bibliotekarza

The Great Wall. Comprising 100 volumes, this encyclopaedia derives its name from The Great Wall of America, a monumental project to build an impregnable wall around the United States of America so as to protect this land from barbarian invasions. 150 years in the making, this wall ultimately isolated Americans from the rest of the world while sapping the country’s remaining cultural and natural resources. It also undermined the American people’s confidence in systematized hedonism, thus hastening the fall of the.

The Chinese Empire later ordered a group of scribes to write The Great Wall series. In the course of their duties they familiarized themselves with the libraries of the former USA. Through a strange twist of fate they thereby discovered the ancient sources of their own civilization which the new Middle Kingdom had long ago removed from its libraries. In the end this contact, primarily with Taoism and Chan (Zen) Buddhism, sowed the seeds of the Chinese Empire’s

W skrócie. To taki para historyczny tekst.

Dragons Fang - Gry - bloog.pl

kategoria: strategiczne
  symulatory

Data Premiery:
  Świat: 05 września 2008
Do konstruowania budynków. Cywilizacja rośnie w siłę w zależności od pomysłowości gracza. Kiedy mała wioska staje się olbrzymią metropolią, przychodzi czas na kolejny etap zmagań – konkurowania z innym plemieniem. Tutaj już tylko krok dzieli nas od Civilization Sida Meiera. Kiedy nasi podopieczni konstruują latający talerz, przenosimy się w kosmos, gdzie będziemy rozwijać i podbijać okoliczne planety. Zabawa w Spore daje wręcz nieograniczone możliwości. Gracz sam decyduje co chce robić i.

Civilization v

islam i okolice - Onet.pl Blog

Konfliktu islamo-chrześcijańskiego”. Wolałbym „Historię współpracy islamo-chrześcijańskiej”, ale skoro autor ma Ph.D. z Oxfordu to kupiłem.

Jest taka książka Richarda Bullieta „The Case for Islamo-Christian Civilization”, tą by mogli wydać po polsku. Bo właściwie czemu nie islamo-(judeo)-chrześcijańska, jak już mamy judeo-chrześcijańską?

2. David Cook „Męczeństwo w islamie” (skoro wczoraj była Aszura!).

Kriegspiel

23 Kwiecień 2011 @ 15:00

Również dzięki za reckę, dobry tekst. Jak jednak wygląda casualowatość FotW? Czy da się w nią początkowo grać “na luzie” i dopiero z czasem wgryzać się w różne niuanse (jak np. w “Civilization”), czy też należy nastawić się na intensywne rozkminianie od samego początku (jak np. w “Capitalism”)?

Jeżeli masz ochotę na konstruktywną krytykę, to IMO niepotrzebnie uderzyłeś w akademicki ton w dwóch pierwszych.

  • Borejko powiedział/a

    Skoro się dało napisać o tej grze to podejrzewam, że da się i o SR2030.heh. I przychylam się o pytania Borysa o graczy casualowych i jego przemyślenia dropsa – znasz jakieś takie gry niekoniecznie muszą być video?

    Odpowiedz