O czym chcesz poczytać na blogach?

Chillin

Teaching suxx!

PANNA: Mam na imię Agata, mam 16 lat i.... yyyyy...

JA: Czym się interesujesz?

PANNNA: Niczym.

JA: No dobrze, więc co lubisz robić w wolnym czasie?

PANNA: Eeee... nic chyba.

JA (już wkurzona): Jak to, więc kiedy siedzisz sama w domu, nie uczysz się, to co robisz, gapisz się w sufit?

PANNA: Nie, no... telewizję pooglądam... I to wszystko.

Załamałam się. Zabrakło mi słów. Zostawiłam dziewczę w spokoju, po co będę biedactwo męczyć. Pewnie się boi, że jakikolwiek wysiłek umysłowy mógłby spowodować nieodwracalne uszkodzenie tipsów czy coś... Młodości! Ty nad poziomy wylatuj... Śmiechu warte.

07:34, aiello
Link Komentarze (7) »
niedziela, 17 września 2006
Sunday chillin'
Just me and.

Blog Rikki1110

Ways you're just like all your friends
But on stage you're a star

You get the best of both worlds
Chill it out, take it slow
Then you rock out the show

You get the best of both worlds
Mix it all together and you know that it's the best of both worlds

The best of both worlds

You go to movie premiers (is that Orlando Bloom?)
Hear your songs on the radio
Livin' two lives is a little weird (yeah)
But school's cool cuz nobody knows

Yeah you get to be a small town girl
But big time when you play your guitar

You get the best of both worlds
Chillin' out take it slow
Then you rock out the show

You get the best of both worlds
Mix it all together and you know that it's the best of both
(You know the best) You know the best of both worlds

Pictures and autographs
You get your face in all the magazines
The best parts that you get to be who ever you wanna be

Yeah the best of both
You get the best of both
Come on best of both

Who would of thought that a girl like me
Would double as a superstar

You get the best of both worlds
Chillin' out, take it slow
Then you rock out the show

konioosh.blog.pl


konioosh 2002-01-01 23:43:33
skomentuj (1)


BLAX
siemanko ...
popijam kapuczino bo chyba powinnam sie uczyc hist(eri)y na tumorol ... juz jeden dzien free sobie dzis urzadzilam, a tu qrna duzo pracy czeka ... nie mam ochoty wracac do tego na maxa zjebanego 3lo ... co wy na to , ha ? sciagalam mega mp3 dzis wiec sie dzaram .. a jak ogolnie u mnie, zapytacie ... niom - siakos tako ... gdybym tylko mogla i byla w stanie, to na pewno byloby lepiej ... ale poniewaz nie moge, to jest jak bylo od dluzszego czasu ... eno - luzaki - wiecie ze mamy tumorol referat o bezrobociu ??? cokolwiek ... moze czegos poszukam ... narazie chillin' kawalki leca ... wiecie coo - chcialabym, zeby juz byl lipiec i bylo po wszelkich egzaminach (zdanych ofkors) ... a tak btw, to wprowadzam moj szatanski plan soon, ten mniej drastyczny tez ... a w glowce powstal kolejny ---> tym razem tylko 100 % dla mojego dobra ... i chyba trzeba w to zainwestowac, bo tylko ci ktorzy byli przy mnie ostatnio, i ci ktorym plakalam do sluchawek wiedza, jak bardzo nienawidze tego miejsca ... KPW ?
niom - to by bylo na tyle ... ide zrobic COS ....

konioosh 2002-01-03 00:41:40
skomentuj (3)
"Nowiny"
jakis taki "smieszny" dzien byl dzisiaj ... zajebistyczny koncert zespolu.

tsu-zu-ku |*| Your life is all yours, so don't let other people force you to be good |*|

Nothing lasts forever? I hope so... >> wtorek, 19 czerwca 2007 02:01:54

♪: "How High" by Madonna



humor:


What time is it?!
Summertime!
School's out!
Scream and shout!

Finally summer's here
Good to be chillin' out
I'm off the clock
The pressure's off

Zakonczylem sesje. Byla to najgorsza sesja jaka do tej pory mialem. Na szczescie jest to juz za mna. Moge cieszyc sie wakacjami. Chociaz trudno tu mowic o zadowoleniu. Moj idealny swiat legl w gruzach. Moja psychika to jedna wielka mieszanka mysli. Moje nerwy sa juz w strzepkach.

W sobote ostatni examin CAE. Ustny (albo oralny jesli ktos tak woli). Stres nie do opisania. Poszlo w sumie gladko i bezbolesnie. Mimo wszystko watpie czy zdam. Pisemna czesc byla zbyt masakryczna. To bylo gorsze niz te testy ktore robilem w domu. No coz... Przynajmniej mam to juz za soba.

Od dwoch dni prawie nie spie. Z soboty na niedziele zmrozylem oczy na doslownie dwie godziny. O 7 musialem wstac. Gdy po raz ostatni spojrzalem na zegarek byla godzina 5. Rano zastanawialem sie tylko jak ja napisze ten examin. Nie wyspany i.

"Music is...a higher revelation than all wisdom and philosophy." Miley's story... hannah-montana-story.blog.onet.pl - Onet.pl Blog

Mamy innego wyjścia.

-Ale teraz się o to nie martwmy.Zgadnij kto będzie otwierał galę Grammy.-powiedział wesołym tonem tata.

-Hannah Montana?! Na Grammy?! Żartujesz?!

-Nie żartuje. Masz zaśpiewać najnowszą piosenkę " The Climb".

-Ale fajnie-krzyknęła uradowana Miley,zapominając o koszmarach,szantażyście i o Jake'u.

Gdy nagle do domu wpadła zadyszana i zapłakana Lilly.

-Miley....

 

C.D.N

 

________________________________

 

       "You get the best of both worlds
        Chillin' out, take it slow
        Then you rock out the show

        You get the best of both worlds
        Mix it all together and you know that it's 

        the best of both worlds "

_________________________________

 


 

Smiley
2 More...

soul rebel

Się do nich w ogóle(patrz fizyka,informa, a od pewnego czasu tez matma), czyli generalnie ścisłe przedmioty out..:(...hmm...nio to nie jest dobrze,ale jakoś tak wyszło...human rządzi !...hehe..
Za matmą nie przepadam to fakt, chociaż czasem tak jak dzisiaj np, byłam nadgorliwa, a to podobnno jest gorsze od faszyzmu:)...hehe...dzisiaj zgłaszałam się non toper, ku zdziwieniu Babiana...miałam z tego niezła beczkę...lol...ale przedtem był spr ...hmm...jakieś tam bryły..:P...trochę to skefane było,ale jakoś damy radę...mając takich przyjaciól i żyłkę do ściemniania...poradzimy sobie z tym :P...
już pojutrze rekolekcje i chillin'...hehe...po 2h at school słuchając jakiegoś pono mądrego księżulka...mam nadzieję, że nie będzie przynudzał...bo wtedy stypiarsko,ale wszyscy tak go reklamują,ze może nie będzie źle...
Już niedaleko do świąt,a pamiętam swoją notkę kiedy narzekałam że kończą się ferie...i do świąt daleko...a tu okazuje się ze czas nie zwolnił ...śmiga jak zawsze i w zastraszającym tempie zbliżamy się do świąt...to dobrze...ja osobiście migruję do kuzyna na komunię,ale to fajnie bo się spotkam z moją radosną rodzinką...:P...oki...
Kończę i zaczynam słuchać...może coś zakumam w co szczerze wątpię...:O)...na tablicy.

bigosik.blog.pl

główna I show you MAGIC
I got the magic stick. I can hit once, I can hit twice. 3 dni szkoły za nami, a ja jak zwykle ciągle chillin' while partyin' :D Moja klasa trochę mniej ciekawa niż poprzednia, ale 7/10 to girls, girls, girls :D Szkoła jeszcze mniejsza niż poprzednia, znaczy bardziej ciasna. Korytarze jakieś takie dla smerfów. A co do smerfów do nie mniej, nie więcej ostatnio czuję się jak zwylke bardzo smerfnie :D
bigosik 2004-09-04 17:43:34
skomentuj (0)
Tell me lies, time flies, close your eyes, come with me
Niezindetyfikowany osobnik płci nieokreślonej wpisuje się ostatnio soczyście w księdze. Właściwie mogę ci jedno powiedzieć - nikt nie jest doskonały, a to, że jestem wg. ciebie szmatą jakoś nie wplynęło to na.