O czym chcesz poczytać na blogach?

Przejdź do wyników poniżej

Canada

www.fanhilaryduff.blog.onet.pl . Mój bloggg. x33. - Onet.pl Blog

7:30 PM NY Darien Center Darien Lake Performing Arts Center 9/4/2007 / 7:30 PM Canada Montreal, QC Centre Bell 9/5/2007 / 7:00 PM Canada Ottawa, ON Scotiabank Place 9/6/2007 / 7:00 PM Canada Hamilton, ON Copps Coliseum 9/8/2007 / 7:00 PM Canada Toronto, ON Air Canada Centre

Blog MariaJanik

Sie
nia,

i nie bedzie
mi smutno,
nie bedzie mi,
wcale....

Melodia Chopina
ukoi me serce,
wypelni ma dusze
aksamitem, blogoscia,

otulisz mnie pledem
przyjazni naszej,
przylgnie ona do mnie
na wieki miloscia.

******************************

I zasneles z nia,
spokojem otulony,
zostawiles swoj usmiech,
zostawiles wspomnienia,

i przyjdziesz do mnie niebieskim Aniolem,
gdy moj czas nadejdzie,
w chwili zakonczenia...


Copyright by Maria_Olenka,
Edmonton, Canada

Komentarzy: 0 [ Skarga ] 2010-08-03 czasem rosnie we mnie gniew, zal, kiedy jestem pod pregierzem problemow przerastajacych moje sily....



[ Skarga ]

--------------------------------------------------------------------------------

Stoje dzis tylem
do Ciebie, Panie,
na obcej ziemi,
pomiedzy.

Lustracja i weryfikacja naukowców PRL

Kazimierz Węgrzyn
Ryszard Mozgol, dyr. GiL im. św. Tomasza z Akwinu w Józefowie
Janusz Mischke
prof.dr hab. Urszula Wybraniec-Skardowska
mgr Marek Matlak,  historyk Muzeum w Bielsku-Białej
Antoni J. Wręga, urzędnik państwowy, historyk
Agnieszka Klimonda
Marian Czubko
Janusz-Stanislas Nowak
ppłk dr inż. Jacek Gaj, Ministerstwo Obrony Narodowej
Nina Milewska
Rafal Dudziak
Barbara Pulik
Grzegorz Romaniszyn, M.Sc., P.Eng., Calgary, Canada
Wiesław Janowski

PARNAS NA TRAWIE


 pl. Szczepański 3 a, 31-011 Kraków
 
www.bunkier.com.pl 

15 Comments

15 Comments so far
Leave a comment

8th street latinas

modelos latinas desnudas ghetto booty latin chicas latinas calientes

Trackback by Anonymous

Cialis du canada.

Cialis canada. Canada cialis generic. Cialis in canada.

Canada post

KATASTROFY LOTNICZE - Onet.pl Blog

Była teoretyczna możliwość ograniczonego sterowania samolotem z wykorzystaniem różnicy ciągu silników znajdujących się po przeciwnych stronach kadłuba (jak np. w przypadku lotu United 232)[1]. Z kolei w przypadku utraty tylko silników, bez uszkodzenia sterów, załoga mogła podjąć próbę lądowania szybowego (lot Air Canada nr 143)[2]. Kombinacja obu tych awarii na niskiej wysokości, podczas podejścia do lądowania, spowodowała, że sterowanie samolotem było możliwe jedynie poprzez lotki.

Po 26 sekundach praktycznie całkowicie bezwładnego opadania, samolot ściął prawym skrzydłem drzewo i uderzył w powierzchnię pokrytej lodem.

W celu zabezpieczenia przewozu oficerów Sił Powietrznych uczestniczących w 50. Konferencji Bezpieczeństwa Lotów Lotnictwa Sił Zbrojnych RP[2].

Podczas podchodzenia do lądowania – doszło do nieświadomego doprowadzenia przez załogę samolotu do nadmiernego przechylenia samolotu powodującego postępujący spadek siły nośnej, co doprowadziło w końcowej fazie lotu do gwałtownego zniżania z utratą kierunku i zderzenia samolotu z ziemią[3].

W wyniku uderzenia samolotu w ziemię śmierć na miejscu poniosły wszystkie osoby znajdujące się na pokładzie samolotu – 4 członków.