O czym chcesz poczytać na blogach?

Butla gazowa

Wiecie nie wiecie

Wiecie nie wiecie
RSS
piątek, 19 lutego 2010
Butla gazowa do campera

Koszt wymiany butli to ok.45 zł. Dostępna w Polsce praktycznie wszędzie. Stacje C.P.N, punkty wymiany są w każdej wiosce. Ilość gazu ok.22 l. a koszt litra to ok.2,0 zł. Pamiętać należy, że wymieniana butla ma zawsze ważną homologację.

 

Ciężar właściwy kg/l

Gaz (LPG) 0,500 kg/l

 

Truman Show

A im bardziej sie obracam tym bardziej dym zmienia kierunek. w jednym ulamku sekundy dotarlo do mnie ze to chyba zwiazane jest z moja kurtka i kamizelka odblaskowa. coz...po prostu nie zauwazylem plomienia na butli gazowej. spytacie skad w tatrze butla gazowa i to w dodatku zapalona? ta czeska wywrotka (ta akurat ma juz troszeczke lat) nie ma zbyt wydajnego ogrzewania kabiny wiec kierowca rano i w ciagu dnia ogrzewa sie butla (pomyslowe, prawda?) i nie ja pierwszy tym sie tak podjaralem ze az sie.

..ani słowa..



Pewnego słonecznego dnia ok godziny 11:20 3 odlotowe Gagentki =D JoaN(SaM)KaTe(CloveR)&MeG(AleX) wyruszyły na ekscytująca misję =). Przygody zaczęły się już w statku powietrznym (busiq) kiedy to przez olbrzymie ciśnienie, w butli gazowej(3 cytrynkach-napoju)niespodziewanie zrobiła się dziura i zaczęło tryskać tak, ze na podłodze zrobił się potop(uuuppps)pasażerowie naćpani odurzającym zapachem tegoż płynu nie zwracali uwagi(dżebło ich =|) natomiast.To rozłozyłyamy siem przed domkeim i opalanka nadszedł czas, Meg coś zamulała chyba nocke ciężką miałą (ekkhm) hyhyhy. Jakas potajemna misja hmmm??? Kto wie? Dzielne kobitki zrobił grilla, niestety w pewnym momencie wybuchł a że buitla gazowa zepsuła sie w pojeźdxie hyhyhy to mus8iały ugasić to zwykłe wodą...uhhh to było nielaada zadanie.LoL...kiełbaski ejdnak bły bardio smaczne. Po południu a raczej jsuh pdo wieczór przyjechał FiF(JerrY) haha żeby oznajmić nam.

draven blog

Wyzej i troche sie zaczepila o porecz...ponizej mnie byl przeciek i troche tej wody sie wylalo :/ na 4te pietro...

ludzie sie zbiegli z inncyh blokow i patrzeli jak strazacy probuja ugasic ogien ... dowiedzialem sie niedawno ze tam byla butla gazowa :/ taka turystyczna .. ale butla ... :/ ech ...

smutno... bo chlopaki juz nic nie maja ... procz tego ze zyja ...

Komentuj (3)


Link :: 13.03.2005 :: 16:01
zas sny... kurwa mac.

a-michal-powiedzial blog

kryzys
zespuł się nam ti-wik
(jak by było mało tego, że przyszła notka z ZUS-u o jakiejś korekcie, że była awaria i odcięli nam telefon, że dzwonili z Izby Handlowej i marudzili, że wyłączyli nam prąd i gotowaliśmy na butli gazowej - a to wszystko w ciągu tygodnia po powrocie z wakacji, zapomniałabym o fakcie mieszkania na placu budowy...)
no to klops, bo wieczorem oglądnęłoby się byle co, chociaż jakiś głupi serialik, tak dla odmóżdżenia, a tu kicha