O czym chcesz poczytać na blogach?

Bruce dickinson

zetor300 blog

(i nie tylko siebie) tym , że nie wybiłem się na roleczki lub cokolwiek innego ale niestety nie jestem w stanie , tak mnie głowa nachrzania :-/
Nareszcie strona z której miałem obrazy na blogu jest sprawna bo juz denerwował mnie ich brak.Najlepszy wokalista Ironów(Bruce Dickinson) , w pewnym momencie odszedł od nich (całe szczęście nie na długo)i w czasie gdy go nie było nagrał własne płyty , ostatnio postanowiłem zobaczyć czy są one fajne , no i okazało sie , że są niezłe , są one bardziej rockowe niz metalowe ale fajne , właśnie ściągam sobie płytke "The Best of Bruce Dickinson".Dobra ja spadam , może wezme kolejnego procha bo nie wyrobie , pozdro.

skomentuj (0)



 



 

him - Onet.pl Blog

On jak poprzedni do "Bleed Well",są swoistymi materiałami promocyjnymi, a nie pełnoprawnymi teledyskami.Napis "To Be Continued" na końcu świadczy, że pojawią się następne.
 HIM będą gośćmi  Bruce'a Dickinsona, wokalisty Iron Maiden, podczas jego programu "The Bruce Dickinson Friday Rock Show" 21 września (piątek). Audycji będzie można posłuchać pomiędzy godziną22.00 a 01.00 na stronie BBC.co.uk.( program jest nadawany co tydzień).

Je est une autre.

:: filipinasblog

:: marzec 2004
::

:: strona główna

16:05:17 2004-03-07

Bruce Dickinson - Arc Of Space
Jak tak dalej, to bede pisac komisyjny. Średnia spadnie ponizej 3.0 . Juz mi niedużo brakuje... Jak tak dalej, nie bede miala 5 z fletu. I z teorii. I powtózy się to coś okropnego sprzed roku, wszyscy we mnie zwątpią. Ale to przeciez moja wina... nie umiem robic nic innego jak siedziec na tapczanie i bezsensownie gapic sie w jeden punkt na ścianie. To ostatnio stalo sie chyba moją pasją. I Dickinsona słucham, i siedze. Moja matka mówi "znów siedzi ona w tej swojej norze..." nora to mój pokój. I tylko jak jestem wśród ludzi, wśród prawdziwych ludzi, to jest dobrze. Póki nie wrócę do swojej nory i nie zobaczę tego jednego punkciku. Albo spie. Albo kręci mi.

Scorpy's blog

Prezentacja o Garfieldzie (a jak!) i kupienie "Fear Of The Dark" za 20 zeta i to nie jakiegos pirata! :D
Co poza tym...ah, no tak, ciekawa mysl mojego taty o fotonach...

Scorpy 2004-06-18
skomentuj (3)


Rozważania na temat sieczki....
Bruce Dickinson, zapytany kiedys w jednym z wywiadów o pisane przez niego teksty piosenek stwierdził, ze pisze po prostu takie teksty, których by potem nie musiał sie wstydzic, szczególnie jako wokalista. No własnie...wczoraj miałam watpliwa przyjemnosc właczyc radio na wysoce.

...

Juz wtedy tlum zaczal szalec. Zabawa byla swietna:)Pozniej byly grane takie kawalki jak The trooper,Hallowed Be Thy name, obowiazkowo Fear of the dark:), Wicker Man, Brawe new world i wiele innych...na osobna wzmianke zasluguje kawalek Bring Your Daughter To The Slaughter przy ktorym Bruce Dickinson krzyczal "oooo.." sporo ponad minute na jednym wdechu:))) Drugim utworkiem jest Clansman ktory poswiecony jest Szkocji i walka o wolnosc...utowr genialny przy ktorym szalalem niemal non stop bez przerwy...no coz nadal traktuje Williama Wallace'a jako bohatera narodowego.

gregus blog

Mi drogie, ktore dzieki Tobie dane jest mi przezyc, za szkole, znajomych, za pania od rysunku(swietna kobitka), za moja kocice, za tego bloga...

"Lot Trzmiela" - Rimski-Korsakow :)

dziekuje Ci Boze za bol i cierpienie...

"Tears Of The Dragon" - Bruce Dickinson


by gregus | 2004-09-24 19:43:12 | skomentuj! (1)


prosto w twarz!
wywalilem przed chwila kawal tekstu. bez sensu byl...

mam ochote pisac, ale nie bardzo wiem o czym?! dziwne uczucie...

winogronek.blog

Sie na chirurgie ... (ciekawe czy trzeba miec wlasna igle ???) :*

skomentuj (6)

Czy to zle nie chciec juz zyc ??? 2003-07-30 15:13:21

Tears of the Dragon
(Bruce Dickinson)
For too long now, there were secrets in my mind
For too long now, there were things I should have said
In the darkness, I was stumbling for the door
To find a reason, to find the time, the place, the hour
Waiting for the winter sun, and the.