O czym chcesz poczytać na blogach?

Bmw x3

SasuNaru - You know the more you get, the more you want... - Onet.pl Blog

Samochód tuż przed jego nosem. Cholera! Skąd on się tam wziął?! Na jego twarzy zaistniał nieopisany szok mieszany ze strachem. Chciał się zatrzymać, zeskoczyć, ale jechał za szybko. W jednej chwili odległość między nim a maszyną zniknęła, a on z całą tą siłą wywołaną prędkością uderzył w maskę czerwonego BMW, wywołując głośny huk. Zawiesił się na nim na chwilę, sparaliżowany nagłym obrotem sprawy, by zaraz zsunąć bezwładnie po lakierowanej powierzchni na ziemię. Miał dziś szczęście, nie ma co. Czując nieprzyjemny ból w okolicach brzucha zgiął się i zaczął kaszleć, przeklinając w myślach właściciela.
Statystyka
Wyzwanie podjęło 10178 odważeńców
aLe tylko 45 nie umarło xD
Ulubione x3

Gamoń

Finał
To każdy każdemu przypominał
Oryginał
Janek biegacz wali
Katowice wszyscy się skatowali
To jeden z eleganckich bali był
Ci z hotelu wezwali psy
Co złego to nie my
E to, to pamiętam jak przez mgle
Co złego to nie my

Ref. x3

Drina gonni drin
Wyjebałeś cale cin cin
Jesteś taki już najebany skurwysyn
Widzisz napisy
Poprzestawiane na tych ścianach
Wyjebałeś kurwa alkoholowy napój o smaku banana
A ona najebana
Tańczyła na stole
A my napierdoleni o zesz.

Z nich do kina. Przecież każdy facet chciałby spędzić z taką miłą, uczuciową i na pewno wrażliwą kobietą resztę swojego życia ;)

Ale to już było...teraz mogę się cieszyć, że Kubica w końcu dowiózł punkty do mety. szkoda tylko, że tak poważna firma jak BMW nie potrafi poradzić sobie z problemami, które ujawniły się już na pierwszych przedsezonowych testach :/

Pozdro dla wszystkich!

P.S.

Liczę na kolejne komentarze,.

a-tak-w-ogole




pozdrawiam was.
pomidorr.





edit:
A więc tak: Zaczynacie swoją zajebistą gadkę... i nagle na horyzoncie widzicie ładną, zgrabną, młodą szmatkę... No i zaczynacie podrywać laske, podrywać laske na samochodu maskę...,,Patrz BMW jeżdżę, zobacz jakim jestem leszczem...?[...buheheh tak to z was się śmieje] ...No i później z tą laską chodzicie, nagle ona złapała z zwykłą chandrę, doła-myślisz sobie to pierdoła, po co ci laska która ma doła...Wiec wymieniasz ją na lepszy model i historia powtarza się od nowa...Frajerzy!!! Nie każda wam.


skomentuj (14)



urodziny dubaski. ;* 2008-03-18 13:35:19


po zdj
widac jak było.






ruskie najlepsze ;)








tu juz zamulajaco dziewczyny mi stroj od tancy zalozyly haha










z kaczym.;)

















zajebie tego neta. wrr


pozdro









skomentuj (14)



x3 2008-03-20 14:18:10


Każdy tylko dba o swoje.

Blog przemus555

 

Sertab Erener - Every Way That I Can

 

Dima Bilan - Never Let You Go