O czym chcesz poczytać na blogach?

Przejdź do wyników poniżej

Błonnik

kirraa | e-blogi.pl

Wsparcie przy odchudzaniu jest bardzo ważne. Tak często wątpimy w siebie i swoje siły a wtedy wystarczy czasem dobre słowo lub nawet ostre słowo prawdy, które zmobilizuje do dalszej walki. Przypomnienie sobie celu i faktu, że nasz los leży w naszych własnych rękach i możemy być piękne i szczupłe! Tylko musimy tego chcieć!!!


Wsparcie jest jednym z najlepszych środków wspomagających odchudzanie!


Postanowiłam powołać forum, które stanie się wsparciem dla wszystkich, dla których Pro ana jest drogą a szczupłość, kontrola i siła - celem.


Zapraszam motylki obecne i te... przyszłe!!!


http://www.motylki.aaf.pl/

Zostaw ślad motylku [2]

Po drugie błonnik 2011-01-07

Odchudzanie brzucha - Onet.pl Blog

Przenika przez wewnętrzną błonę mitochondrialną przy udziale translokazy karnitynoacylokarnitynowej, co wiąże się z transportem jednej cząsteczki wolnej karnityny do przestrzeni miedzybłonowej mitochondrium. Acylokarnityna w matrix reaguje z CoA w wyniku reakcji powstaje acylo-CoA i odtwarza się karnityna. Reakcja katalizowana jest przez palmitoilotransferazę karnitynową II. Powstały acylo-CoA wchodzi w proces b-oksydacji, natomiast odtworzona karnityna, dzięki oddziaływaniom translokazy karnityna/acylokarnityna jest wymieniana na kolejna cząsteczkę acylokarnityny z którą reaguje kolejna cząsteczka CoA.

Odpowiednia dieta
Dieta powinna zawierać wiele błonnika = obfitować w warzywa i owoce( z pominięciem ziemniaków, bananów, brzoskwini, ananasów, moreli) gotowane lub surowe, wypadałoby również zredukować ilość tłuszczów dostarczanych (egzogennych) do organizmu = chude mięso, ryby gotowane nie smażone, zmniejszyć ilość spożywanego masła (w miarę możliwości przejść na margaryny utwardzane). Zdecydowanie nie polecane są zawiesiste sosy, zupy, bułki i chleb pszenny (razowy w małej ilości, jeśli to możliwe całkowicie wyeliminować pieczywo z diety - zastępnik pieczywo chrupkie). Warto pić zieloną herbatę, która zawiera substancje będące naturalnymi zmiataczami wolnych rodników (powstających w naszym.

Twoje zdrowie

Warzywami
spożycie mięsa musi zostać ograniczone. W początkowym okresie leczenia bardzo korzystny efekt dają posiłki wegetariańskie
nie ograniczamy spożycia tłuszczów, ale jemy je wyłącznie w postaci naturalnej, najlepiej jako masło lub nierafinowany olej
warzywa powinny stanowić istotny składnik naszej diety. Unikajmy jednak spożywania ich na surowo. Trzeba je poddać obróbce termicznej, która zniszczy zawartą w nich celulozę. Pamiętajmy, że we wszystkich dolegliwościach trawiennych mamy do czynienia z dysbiozą. To właśnie z tego powodu po zjedzeniu surówek pojawiają się wzdęcia oraz uczucie ciężaru w nadbrzuszu. Dysbiotyczne jelita źle trawią błonnik roślinny, gdyż to zadanie spoczywa na symbiotycznych bakteriach, których ilość jest w stanie dysbiozy zbyt mała
zwiększamy również ilość wypijanych płynów, ale eliminujemy wszelkie reklamowane „kartonikowe” soki i kolorowe napoje, a także piwo. Najlepiej popijać kompoty, albo rozcieńczone, świeżo wyciskane soki owocowo-warzywne oraz zioła
całkowicie eliminujemy, albo ograniczamy do minimum zażywanie leków farmakologicznych. W przypadku osób starszych, zażywających kilka razy dziennie koktajl tabletkowy należy przed ograniczeniem ilości połykanych farmaceutyków porozumieć się ze światłym lekarzem. W ten sposób wykluczamy z.

Mądre Odżywianie dla Ciebie!

Pokarmowym potrafią go trawić w procesie fermentacji ma to olbrzymie znaczenie dla zdrowia.  Błonnik pomaga w utrzymaniu naszego układu pokarmowego w dobrym stanie. Dzięki niemu w przewodzie pokarmowym  trudniej osadzają się resztki żywności a co za tym idzie bakterie. Ponadto w trakcie fermentacji błonnika w układzie pokarmowym, zwiększa się ilość krótko-łańcuchowych kwasów tłuszczowych, które mają działanie anty proliferacyjne. Chroni to  organizm przed wzrostem m.inn komórek raka.  Błonnik obniża też ryzyko raka jelit ze względu na usuwanie kwasów żółciowych, potencjalnych karcenogenów (związków powodujących raka) z żywności.

  1. Typy błonnika

Błonnik nierozpuszczalny w wodzie –  to typ błonnika, który znajdziesz w pełnych ziarnach, orzechach, zbożach i niektórych warzywach. Typ ten nie rozpuszcza się w wodzie, dzięki czemu przyspiesza poruszanie się żywności przez jelita a także zwiększa objętość stolca. Jest to nie do przecenienia dla osób z problemami zaparć. Błonnik ten zmniejsza także ryzyko chorób cukrzycy.  

Błonnik rozpuszczalny w wodzie – to typ błonnika, który znajdziesz w płatkach owsianych, owocach cytrusowych, jabłkach, jęczmieniu, siemiu lnianym, fasoli.  Błonnik ten rozpuszcza się wodzie i pęcznieje. Pozwala na rozluźnienie stolca dzięki.

Błonnik z ananasem

Odchudzanie brzucha - mBlog

Tłuszczowych, które są źródłem energii, dzięki temu spalamy dużo więcej tkanki tłuszczowej.

Kawę, herbatę i inne napoje można słodzić słodzikami, które dadzą słodki smak a zawierają mało kalorii. Dzięki nim nie musimy rezygnować ze słodzenia naszych napojów.

Zamrożone warzywa nie tracą nic ze swoich wartości odżywczych, więc można je śmiało stosować będąc na.Zbożowych, takich z pełnego przemiału. Można jeść na przykład płatki owsiane, jęczmienne, kaszę gryczaną i jęczmienną, razowe pieczywo, brązowy ryż oraz warzywa i rośliny strączkowe. Zawierają one dużo błonnika. Błonnik zapobiega gwałtownym skokom glikozy we krwi oraz powoduje to, że nie jesteśmy głodni przez dłuższy czas.

Owocem wspomagającym odchudzanie jest także ananas. Zawiera on bromelinę. Jest to substancja, która wspomaga proces trawienia i ułatwia przyswajanie białka.

Jeżeli czujemy ciągły apetyt na słodycze, może to być znak, że mamy za mało chromu..

Kalorie nie sa wstanie MNIE ani WAS uszczesliwic!! - Onet.pl Blog

Podziekowac za mile kometarze i dobra rade od jutra zaczynam sie przygotowac do glodowki :)

Dzi sie wazylam i nadal wage mam te samo a mianowicie 48kg wiec jest dobrze:)

dzis zjadlam

*2 plastry ananasa

*2jablka

*i 1kromke chleba razowego z cienkim plasterkiem pomidora

wypilam:

*3herbaty zielone

*2l wody

cwiczylam godzine

Dzis w szkole bylo nawet nawet :D

Hej nie bede pisac wiele o sobie bo to blog nie o mnie tylko o tym jak postepuje w dzialaniu mojej diety :D jestem juz motylkiem 2 miesiace nie moglam pisac bloga bo albo nie moglam pisac notek na nim lub zawieszal mi sie komputer;/ ale wszystko to co zjadlam pisalam w swoim zeszycie i staralam sie nie przekraczac1000kcali ostatnio nawet jadlam po 500kcal albo i nawet mniej :D jestem z siebie naprawde dumna dzisiaj mama mi dala.

Do tego potrzebne tabelki kaloryczne i zwykły zeszyt...

6)Dieta
Ustal przede wszystkim system swojej diety. To znaczy załóż sobie np. że będziesz ograniczać tłuszcz, albo jeść tylko produkty bogate w białko i błonnik.

7)Menu
Stopniowo wykreślaj ze swojego jadłospisu tłuszcze, uważaj na węglowodany. Dla ułatwienia możesz zrobić sobie listę rzeczy, które jesz.

8)Thinspiracje
To mogą być zdjęcia,.