O czym chcesz poczytać na blogach?

Blair witch project 2

mary's news

Jak niektorzy wiedza bardzo lubie cieplo i moja rodzinka rowniez. chociaz, tam w egipcie wcale nie bylo tak upalnie jak sie spodziewalam. 30 stopnii bylo tylko z 4, moze 5 razy =) w ciagu 2 tyg.
a to jeden z basenow w hotelu w ktorym mieszkalam (tak dla oslody zycia)
no to koncze i mam nadzije, ze wy bawicie sie rownie dobrze.
love, mary


.Maraton Filmowy), na ktorym bylam razem z merolem. Obezalysmy 4 filmy w nastepującej kolejnosci
-piła (the saw)
-klątwa (the grudge)
-osada (the villige)
-the blair witch project
i musze przyznać, ze ..... PIŁA RLZ!!!!
serio!!! naprwade b-o-s-k-i film! polecam wszystkim ktory maja mocne nerwy, hehe. za to klatwa uwazam, ze byla beznadziejna. nie.

Page Found

Do nas nie przyjezdza ...no moze czasem , bardzo zadko....oj dobra koniec juz tego bo zaraz sie tu rozpłacze:P

I jeszcze tekst piosenki ktora mi sie zajebiscie kojarzy z wakacjami 2003 ;]

Żadna dziwka, żadna bambera
wiesz co we mnie drzemie wciąż podnosisz mi ciśnienie

Yo, lanca twój osprzęt towar jest pierwszej czystości,
wczoraj czyli w piatek wstalam sobie rano potem wpadl skarbek ale zaraz musiala isc bo tata po nia przyjechal =(
no a potem popoludniu przyszedl drugi skarbek ;] ogladalysmy Blair Witch Project ;] fajne ...ale najlepsze bylo to ze byl u mnie wujek, a to wogole bylo tak, ze szlysze dzwonek do drzwi myslalam ze to Tasior z Ina przyszedl schodze na dół patrze tak szybko przez.

Peace [ver. 10,2]


Zdobyłem podwiązkę Panny Młodej, ale nie ściągałem ją zębami : (, to jest długa opowieść !

Dobra idę, bo bolą mnie nogi, gardło i mam wory pod oczami : )


2002-06-09|22:21:34|skomentuj|(2)
Obolali...
...nie poszliśmy na poprawiny !
Tylko jak ja się jutro.
Na poniedziałek... jest ok !

2002-06-30|00:07:39|skomentuj|(2)
12548745...
...raz oglądałem "Blair Witch Project" !
I ciągle na nowo przeżywam z bohaterami ich zmagania z wiedźmą Blair !!
Kurcze jakie to jest FAJNE !!!!
Jutro obejrzę sobie "Book of Shadows", a potem jeszcze kilkanaście razy pierwszą część : )))))))

I pamiętajcie:
Don't go into the Woods.....

kto klęczy na drodze, ten długo nie pożyje

autor: alternative | skomentuj (12)
alternative pisze tą notkę przy dźwiękach filmu "brair witch 2", nie ogląda bo patrzy w monitor.

alternative zakupiła sobie drugą arafatkę, tym razem biało-czarną, za 2 polskie złote nowe w lumpeksie. nie mogła się oprzeć.
Alternative nie poszła z funfelami na coś co jej się chce. postara się to nadrobić w czasie najbliższym, z nadwyżką nawet pewnie.

w wyniku ponownego obejrzenia "the blair witch project" alternative przeszła chęć na wyjazd pod namioty w wakacje nad biebrzę. a nawet chęć na spacery po parkach. ale za poprzednim razem przeszło.

kasia.

soniaczek blog


korzeni - przedszkola...
czemu tak pozno?
czemu niepamietam?
wiele nasuwajacych sie pytan...
bez odpowiedzi...


skomentuj (2)




2003-07-07 22:47:50 >> Myśl...

wiele ich we mnie teraz...
dobrych...
zlych...
nie wiem co mam robic...
mowie prawde...
caly czas...
lecz czy.Dziewczyny zrobily pokaz mody...
i poszlsmy do domu...
potem do Pauliny na "film" :)
fes poogladalysmy :)
nastepnego dnia dopiero udalo sie cos looknac...
2x Blair Witch Project...
u Kowalika :D
a jutro rano u mnie :D



skomentuj (2)




2003-07-12 11:37:55 >> :(

wszyscy wyjezdzaja :(
Oko juz.

...prywatnie...

Życie jest monotematyczne !!! prawie każdy dzień kończę tak samo... Teraz z radia leci Myslovitz... jak ja dawno tego nie słuchałam... czas naprawić błąd...

2004-03-09 20:26:04 skomentuj (7)


...moje słabe serce...
... no to tak... jest „ciemno już, pali się jedno światło” J, walczę z 13 dniowym.Żesz... Ale mroczny początek co nie :D atmosfera wczoraj też była mroczna...Dorota się chowała pod kocem w najlepszych momentach filmu a ja na nią krzyczałam ale to nic :D Blair Witch Project - fajny film - a wcześniej jeszcze Ali G - Keep It Real!... noo... a później musialam ją odprowadzać... wzrok pada na postacie poruszające się cicho na Kiełpińskiej - i tylko.