Przejdź do wyników poniżej

Bilety

MvM - o mnie i kolei uwaga - rozkład PKP w linkach!

PKP Warszawska Kolej Dojazdowa

Poza grupą PKP pozostają Koleje Mazowieckie, spółka będąca własnością Województwa Mazowieckiego (51%) i PKP Przewozy Regionalne (49%). 1.01.2007 ma powstać spółka Koleje Wielkopolskie. Mimo pozostawania poza grupą PKP, KM mają taryfę zintegrowaną z taryfą PKP PR, z którą honorują wzajemnie swe bilety. Spółki w grupie PKP w zakresie taryfy nie współpracują ze sobą, bilety wzajemnie najczęściej nie są honorowane. Dla pasażera oznacza to tyle, że musi uważać by wsiadł do pociągu spółki, na której pociąg nabył bilet, inaczej może się to skończyć koniecznością zakupu nowego biletu w pociągu (zazwyczaj możliwy jest zwrot niewykorzystanego.), lub nawet konieczność zapłacenia kary za przejazd bez WAŻNEGO biletu. Nieznajomość prawa (wewnętrznego spółek kolejowych) SZKODZI!!!

Transsyberyjska.pl - Relacje z wypraw

Udajemy się do polskiego księdza u którego mieliśmy nocować. Jesteśmy wykończeni po nieprzespanej nocy i całym dniu. Przesuwamy wskazówki zegarków o godzinę.
Rano ciężko nam się zwlec z łóżek. Pakujemy się i zostawiamy księdzu na pościeli "co łaska", udajemy się na marszrutkę w kierunku dworca kolejowego. Czeka już na nas pociąg do Moskwy.
Do Moskwy jedziemy mniej więcej dobę. W pociągu zapoznajemy się z klimatem panującym w wagonach plackartnych.

8.07.2008

Wysiadamy w Moskwie. Na dworcu próbujemy zdobyć bilety powrotne zgodnie z planem, ale jest to nie możliwe, ze względu na brak miejsc i tym sposobem jesteśmy zmuszeni zrezygnować z obejrzenia zaćmienia słońca w Nowosybirsku i do tego jechać lepszą i duużo droższą klasą.
Udajemy się Metrem na Dworzec Jarosławski z którego odjeżdża kolej transsyberyjska.

9.07.2008

Od samego wejścia do pociągu integrujemy się z innymi pasażerami. Nie jest to trudne w wagonie pełnym ludzi. Tym bardziej, że nie próżnujemy tylko od razu otwieramy rosyjską wódkę. Widząc dobrą zabawę.

tnsbilety | Podróżowanie Bilety autokarowe i bilety lotnicze-informacje na tematy związane z podróżowaniem autokarami i samolotami-ogólnie podrózowaniem. Ciekawoastki oraz dzielenie się wrażeniami ze swoich podróży (szczególnie w komentarzach ) Zaprasza

Dopiero od połowy lat 90. Wówczas uruchomiono w Warszawie Maloka BBS, dzięki któremu dostęp do Internetu stał się osiągalny dla osób prywatnych. Miesięczny koszt korzystania z Internetu wynosił 480 zł. Zatem wciąż był zarezerwowany jedynie dla określonej grupy społecznej. Pocieszeniem był fakt, że w miarę upływu czasu jego koszt malał. Od tamtego czasu wiele się zmieniło, poznaliśmy rzeczy dotąd nam nieznane. Zaczęliśmy czerpać radość z dóbr Internetu. Na dzień dzisiejszy kwestia „okna na świat” jest na tyle rozwinięta, że bez problemu wyszukujemy potrzebne nam informacje, rezerwujemy noclegi, kupujemy bilety autokarowe, bilety lotnicze, a nawet robimy inne  zakupy. Gdybyśmy tak  cofnęli się jeszcze kilkanaście lat wstecz, byłoby rzeczą nie do pomyślenia, że można kupić bilety lotnicze albo bilety autokarowe do naszego  wymarzonego zakątka świata i również  po prostu, ot tak aby  sobie tam pojechać i zobaczyć coś nowego. Społeczeństwo przyzwyczaiło się do Internetu do tego stopnia, że nie wyobrażamy sobie bez niego życia. Dzięki też niemu uczymy się, pracujemy, dokonujemy zakupów, wykupujemy ubezpieczenia, rezerwujemy wakacje i bilety autokarowe  lub też bilety lotnicze. Internet daje nam tak wiele.

kati-wh.blog.pl

Wróciłam to poszłyśmy na treningi. Najpierw stałyśmy pod płotkami i przyjeżdżały teamy, ciągle byłam trochę anty nastawiona, ale jak przyjechała Austria to jednak zrobiłam efektowne piii.
Ale w końcu zabrałam stamtąd Romkę i poszłyśmy oglądać trening spoza bram Krokwi.
Kilku zawodników nie skakało, raz skoczył ponoć Kofi, a podali wynik Roara, tak, że ja już nic nie rozumiem. Ale Adaś skoczył kiepsko, niestety.

Kiedy wracałyśmy z treningu, tak jakoś dziwnie trafiłyśmy na drogę, którą niektórzy skoczkowie truchtali do COSu.
I:
* po pierwsze złapałam Neumayera i Mechlera celem zrobienia sobie z nimi fotki, Neumi mnie zapytał "Z którym?" a ja nie wiedziałam jak powiedzieć " z obydwoma" więc wykonałam jakiś znaczący ruch ręką i już.
* po drugie. Biegł Szorszi
Hautka: Szorszi, viel gluck (powodzenia)
Szorszi *spojrzenie* : Danke.

I się sfazowałam maxymalnie <3 <3 <3

* po trzecie: fotka z Sigurdem

FAZA MAXYMALNA SKOKARSKA!!!!

Tego dnia wreszcie poszłyśmy zjeść gdzie indziej, pierogi w klimaciarskiej restauracji smakowały o wiele lepiej. A potem szłyśmy na treningi i kwalifikacje i musiałyśmy na to kupić bilety.

*Stoisko nr 1.
- Do jakiego wieku są bilety ulgowe?
- Do.

nocnemocne

Niemcy stosują taką technikę, aby ten co jedzie zapłacił za bilet dwukrotnie. Przykładowo jak wsiądziesz do pociągu z Berlina do Leipzig (Lipska) za 70 Euro, dostaniesz kredyt na 140 Euro. Ale czy nie warto, jak jedziesz daleko, poza Niemcy np. Hiszpania albo wyspy Kanaryjskie lu znalazłeś pracę za 1700 Euro na rękę? Podsumowując: Za przejazd z Krakowa na północ przez Poznań zapłaciłem 300zł, czyli ok 70 Euro na krechę Za przejazd z Berlina do Lipska ok. 140 Euro. Zapłaciłem też w Polsce za palenie, bo jest tabliczka zakazu: 50zł ok.11 Euro Razem muszę zapłacić potem: ok. 220 Euro Przejazd gdybym kupował bilety w każdym pociągu kosztowałby mnie 2000 zł z Krakowa tą samą trasą aż do Monachium. W ten sposób możesz dzięki wysiłkowi i dobrym mapom Niemiec z kolejami (czarne linie) 1800zł, czyli ok. 450 Euro!!!! Pamiętaj aby zabrać ze sobą duży plecak z jedzeniem (20 bułek na 3 dni) oraz picie (3 litry) oraz trochę pieniędzy na drobne wydatki oraz koniecznie! ciepłe, grube skarpety. Moje niestety przemokły i zmarzły mi trochę po drodze. Powodzenia w podróży! Niech żyje Wojciech Cejrowski!

Bilety lotnicze

Słupsk Polityczny

Tu regulacje Unii Europejskiej dotyczące pomocy publicznej. Poza tym istnieje w województwie Fundusz Pożyczkowy Gryf. Warto rozwijać tę ideę, a nie tworzyć nowy, zapewne kosztowny byt.

7. Reanimacja lotniska w Redzikowie ( SŁUPSKIE LOTNISKO) - tanie linie lotnicze.
komentarz: Potrzebne, ale jeżeli lotnisko ma rozwiązać wszystkie nasze problemy, to najlepiej położyć się spać i poczekać do 2020, aż powstanie. Jak otworzy Pan teraz lotnisko to najlepiej też wprowadzić bilety w jedną stronę, bo dla samego lotniska nikt tu nie wróci.

Wynik: 2 do 5 na niekorzyść kandydata. 5 pomysłów kompletnie nietrafionych. Jeszcze jest czas, żeby popracować nad programem.

obuszki w drodze

Na lwy. Na San Cristobalu mozna jeszcze pojechac zobaczyc lagune i zolwie, ale jakos juz nie mielismy na dalekie wyprawy ochoty.

Posiedzielismy wiec na plazy, posmialismy z dziwnych lwich dzwiekow, zachlysnelismy ich zapachem i pojechalismy na lotnisko.

Cudnie bylo. Tylko malo gluptakow widzielismy i chyba nie mamy wyjscia… musimy tu jeszcze wrocic.

Koniec

• Lipiec 2010 (12)
  • Czerwiec 2010 (20)
  • Maj 2010 (19)
  • Kwiecień 2010 (1)
  • Marzec 2010 (6)
  • Luty 2010 (2)
Blog o imporcie z Chin

W które miejsce Chin lecisz: Shanghai, Hong Kong, Shenzhen, Kanton (Guangzhou).

Również hotele na miejscu nie są zbyt drogie ale to zależy które miasto wybierzesz i w jakim okresie. Jeśli wybierasz się w okresie targów to zapłacisz więcej za bilet i hotele ponieważ popyt na te usługi jest w tym okresie znacznie większy.

Chińscy kontrahenci są bardzo mili i uczynni, jeśli poprosisz ich aby zarezerwowali ci hotel to zrobią to z przyjemnością, lecz jeśli zamierzasz odwiedzić kilka firm radzę zarezerwować.

Taksówkarze nie mówią po angielsku, nie znają również angielskiej pisowni więc jeśli powiesz lub pokażesz mu angielską nazwę hotelu to najprawdopodobniej cię nie zrozumie dlatego przed wyjazdem albo poproś Chińczyków z którymi jesteś umówiony żeby cię odebrali z lotniska albo poproś ich aby napisali ci po Chińsku nazwę hotelu do którego masz się udać, wpisz sobie w telefon kontakt do chińskiego kontrahenta, jeśli będziesz miał problem z porozumieniem się zadzwoć do niego i daj kierowcę do telefonu – to normalne zachowanie.

jakoś mi tak... pomarańczowo

Nie. takie są, w chwili obecnej, moje perspektywy. aż chce się krzyknąć zatrzymajcie ten cyrk, ja wysiadam. człowiek uczy się na błędach. zawsze ufałam intuicji. a teraz intuicja podpowiada mi, żeby pieprznąć w cholerę ten cały syf, spakować plecak, kupić bilet i wyjechać najdalej jak się da. tym razem to nie nawrót wiosennego włóczykijstwa ani chwilowy kaprys w stylu a gdyby tak zacząć wszystko od nowa. tym razem nic ani nikt mnie tu nie trzyma.

zniknąć. uciec. odlecieć. poszukać sobie lepszego miejsca..

16:46:21 2005-03-31

(my girl, my girl, don't lie to me, tell me where did you sleep last night)