O czym chcesz poczytać na blogach?

Biceps

Twoje ciało

Wykonywać 2 lub 3 razy w tygodniu. Proszę o pamiętać o rozgrzewce przed treningiem, a także o rozciąganiu po treningu.

-podciąganie na drążku w szerokim nachwycie 3s max

-wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s 12-15p

-wyciskanie na suwnicy Smitha (barki) 3s 15-20p

-wypychanie na suwnicy płaskiej/skośnej 3s 12-15p

-uginanie sztangą łamaną stojąc 2s 12-15p

-prostowanie rąk na wyciągu 2s 12-15p

-wspięcia na palce z hantlami 2s 15-25p

-unoszenie tułowia z opadu 2s max

-skłony na ławce skośnej 2s max
Biceps

Praktycznie dla każdej osoby niećwiczącej kulturysta kojarzy się z wielką klatką i bicepsem. Zatem dla większości biceps jest obok klatki najważniejszą partią mięśni. Często zdarza się, że nowy ćwiczący na siłowni męczy bicepsa przez połowę swojego treningu. Ładny biceps jest wynikiem odpowiedniego treningu na mase, a później treningu na rzezbe.

Jeśli najpierw nie będziesz miał dużego bicepsa to nie masz z czego wyrzeźbić. Zastanawiasz się pewnie co robić by mieć dużego bicepsa ? Kluczem jest oczywiście trening i dieta. Często zapomina się o odżywianiu, jednak.

ADRI

Który przejechał tą drogą i otrzymuje pan 1000złoty.
To rozluźniło troche pana Artura, a zza krzaków wybiegł dziennikarz i pyta sie:
 -Na co przeznaczy pan te pieniądze?
Pan Artur myśli, myśli...
 -Może wreszcie zrobie sobie prawojazdy.
Wszystkich zatkało. Pierwsza odezwała sie pani Asia:
 -Prosze nie słuchać męża, on zawsze tak żartuje jak wypile za dużo.
W tym momencie obudził sie dziadek, patrzy na policjanta i mówi:
 -A nie mówiłem, że tym kradzionym autem daleko nie zajedziemy.
Teraz wiem dlaczego Gosia nigdy nie jeździ ze swoimi rodzicami.

Komentarzy: 2 Pan Stasio 2006-08-11 Dzisiaj rano jade sobie autobusem. Siedze sobie, siedze... Nagle kierowca sie zatrzymał na przystanku i wsiadło kilku gości. Jeden takie chuchro, ze śmiesznymi wąsikami wyciąga legitymacje i mówi:
 -Bileciki do kontroli.
Gdy podszedł do takiej grópki młodzieży (Pyton biceps: 57cm, Zbysio biceps: 59cm, 
Jarus biceps: 56 i inni) i prosi o bilety oni.

Quod Me Nutrit...Me Destruid - Onet.pl Blog

Imie: Okej wyjawilam..xD Kinga miło mi ;]
Wiek:15
Wzrost:166 cm
Waga początkowa:62 kg [10.05]
Waga obecna: 55 kg
Cel 1: 55 kg osiagniety [11.07.09]
Cel 2: 53 kg
cel 3: 50 kg
cel 4: wage utrzymaĆ

10.05.09
BMI: 22.5
waga: 62 kg
talia: 77,5 cm
biodra: 90 cm
pupa: 94 cm
udo: 54 cm
nad kolanem: 39 cm
biceps: 27,5 cm
szyja: 31 cm

11.07.09
BMI: 20
waga: 55 kg
talia: 71 cm
brzuch:85 cm
biodra: 87 cm
pupa: 93 cm
udo:
-37,5 cm na dole..
-53 ,5 cm na górze
-49 ,5 cm na srodku
biceps: 27 cm
szyja: 30 cm
Łydki: 35 cm

[26.08.]
BMI: 22,7
waga: 63 kg
talia:73 cm
biodra:89 cm
pupa: 93 cm
udo: 52 cm
nad kolanem: 36 cm
biceps: 27 cm
szyja:30,5
brzuch: 85,5
lydki;35,5
biust :84,5
16.01.2010
waga;60,5 kg
talia:73cm
biodra:88,5cm
pupa:93cm
udo:53 cm
nad kolanem:34 cm
biceps:28 cm
szyja: 30,5 cm
łydki:35,5 cm
piersi;84,5 cm[; (((]
Napisz do mnie

myfitnessdiary.blog

Zaczynam od ramion i kontynuuje po 3 cwiczenia na kazda grupe miesni. Raczej nie planuje moich treningow z wyprzedzeniem, lubie sie zaskoczyc i podchodzic do tematu kreatywnie. Zawsze jednak trzymam sie obranego ciezaru i ilosci powtorzen w serii i zwiekszam obciazenie co 4-6 tygodni.Poniewaz obecnie jestem skupiona na redukcji tluszczu, moj trening silowy to 1-2 razy w tygodniu ok 1 godz w systemie 3 serie po 15 powtorzen aby utrzymac tone (czyli co muskulature?) 

Uwielbiam cwiczenia na biceps, klatke i plecy.  Klatke i plecy dobrze robic w supersecie czyli klatka plecy, klatka plecy itd. Na klatke laweczka ze sztanga (moj poziom to 12 kg), a plecy to seated row (do wygooglania polska nazwa) 9 kg.
Oczywiscie w obydwu cwiczeniach bardzo aktywnie pracuje biceps i to czuc. Zwlaszcza gdy po tej serii przejdzie sie na biceps curl.

Obecnie przezywam fascynacje mozliwosciami EZ drazka (taki falowany) i wykonuje po serii na szeroki uchwyt i na waski, jedna seria za druga, obciazenie 5 kg. 

Skowyt Parafii - Onet.pl Blog

Tematyką o edukację zdrowotną, aczkolwiek nie do końca.

Rozmowa toczyła się przy stole, kiedy to poruszeni reklamą Pudliszek, a konkretnie kanapeczkami, jakie telewizyjna mamusia zaserwowała swoim dzieciom, zaczęliśmy wspominać z Dawidem, jak to mama robiła nam kanapki, co buzie miały z keczupu i oczka z rzodkiewek....
"Wam już mama takich nie robi! (powiedział mój młodszy o rok brat) nam robiła. Miały i oczka i buźki, albowiem bodajże aczkolwiek, no i oczywiście tudzież wyrośliśmy na takie ładne dziewczynki i chłopczyków. No nie śmiej się, Ola. Tak, właśnie bodajże. Wszakże popatrz, jakie ja mam bicepsy i cycki! Jakie Betka ma bicepsy i cycki...!"

W tym momencie bardzo się zdziwiłam. Cycki rzeczywiście mam, nie da się ukryć. Ale bicepsy?? Hymmm....

Chyba czeka mnie tego wieczoru refleksyjny nastrój ;)
Lwica
1 komentarz

09 września 2007

Poczterdziestce – blog

Wolno – taka praca ekscentryczna mięśni bardzo korzystnie wpłynie na jakość ćwiczenia.
Korzystniejsze dla rozwoju masy jest zastosowanie sztangi prostej – będziemy mogli użyć większych ciężarów. Gryfu łamanego możemy oczywiście użyć dla urozmaicenia i kształtowania rzeźby ramion.

Zginanie przedramion ze sztangą jest bardzo efektywnym ćwiczeniem, wyrabiającym też dużą siłę mięśniową. Czołowi kulturyści, armwreslerzy używają w tym ćwiczeniu nierzadko ciężary powyżej 100 kg. Czołowy zawodnik świata w mocowaniu na rękę – Pushkar używa 130 kg sztangi i wykonuje kilka ruchów, a jego bicepsy są imponujące (56 cm)

Zmieniając szerokość uchwytu będziemy wpływać na zaangażowanie się poszczególnych głów bicepsów: węższy uchwyt będzie bardziej angażował zewnętrzną głowę a im szerszy tym bardziej będzie angażowana głowa wewnętrzna. Jeśli zastosujemy tzw. chwyt młotkowy (ćwicząc sztangielkami lub gryfem-ramą – dłonie zwrócone prostopadle jak przy gryfie prostym) dodatkowo rozwijać będziemy mięsień ramienny.

Bardzo duże możliwości daje zastosowanie sztangielek – możemy dodatkowo wykonywać skręt sztangielką w wybranej fazie ruchu..