O czym chcesz poczytać na blogach?

Bankomaty

Dla Dorosłych

Dużo mniej i tak nie pędzą przed siebie.Pootwierane szyby w samochodzie dostarczały mi tlenu i czułem się wyśmienicie.Niespocony choć z lekkim stanem podgorączkowym zaparkowałem samochod na piętrowym parkingu i ruchomymi schodami zjechałem w dół do centrum.Na szczęście nie było jeszcze dużo klientów więc mogłem spokojnie wybrać stolik z najlepszym widokiem.Rozsiadłem się wygodnie i zamówiłem duże lody z polewą czekoladową.Klenerka szybko się uwieneła i przyniosła olbrzymi puchar (mam nadzieje że dla zwycięscy) z 5 kulkami lodów w środku i bakaliami i bita śmietaną.Palce lizać.Siedząc i delektujac się ich smakiem obserwowałem ludzi.Kiedy palcem wylizywałem resztki pod bankomat podeszło dwóch ludzi w czerni.Ale miałem farta.Szybko zapłaciłem rachunek i udałem się w kierunku ruchomych schodów.Znowu miałem szczęście.Schody były zepsute.Wdrapałem się na górę i obserwowałem co robią ochroniarze.Mieli na sobie kamizelki kuloodporne.Jeden z nich stanął trochę z tyłu a drugi podszedł do bankomatu i wyjął z kieszeni klucze.W ręku trzymał srebrny neseser przypięty kajdankami.Po chwili otworzył bankomat a następnie neseser i metalowe szkatułki z pieniędzmi.Powsadzał je w odpowiednie skrytki i szybko zamknął dzrzwiczki.Ja spokojnie zszedłem po nieczynnych schodach i zobaczyłem jeszcze dwóch ochroniarzy na zewnątrz budynku.Kierowca siedział w.

StrogInJoburg

Radioaktywnej przyjemności przed startem, aż w końcu miotacze plazmy ryknęły na chwilę ze zdwojoną siłą i wszystko ucichło. Byli gotowi do startu"
(to cytat z "Przygód komandora Stroga", pisał taki koleś o krótkim nazwisku, Lim, Lam czy jakoś tak - nie czytaliście? :D )

A, zapomniał bym - w piękny sposób od razu po przylocie zeskanowail mi kartę kredytową. Nie wszystkie szczegóły skojarzyłem od razu, zrobili to szybko i profesjonalnie, pomrukując pod nosami "my jesteśmy tanie dranie.." Zmyliło mnie to, że nie mieli takich czarnych opasek na oczach, przecież na kreskówkach zawsze takie mają :D
No więc na lotnisku wyciągałem kasę z bankomatu i coś nie szło, więc podchodzi do mnie pracownik banku, garniturek, identyfikator, i dawaj gadka szmatka: sir, bo to taki stary bankomat, sir, ja pomogę. Często w dzikich krajach to się zdarza, więc odsuwam się kapkę żeby zacny chłop po mógł, a on nawija dalej, sir, bo tu trzeba najpierw nacisnąć, dopiero potem włożyć kartę, sir, nie tak, sir, ja pomogę (bierze mi kartę z ręki), sir, proszę popatrzeć na klawiaturę TUTAJ (na mikrosekundę odwracam wzrok od karty), znajomy trzask automatu łykającego kartę i karta zniknęła. Dziękuję, patrzę na bankomat ale on wciąż wyświetla "please insert card", dziwne, ale pracownik banku stojący do mnie teraz nie wiadomo.

mag5 blog

Ze zostalo to zrobione...
A karteczka sobie ciagle lezy na stoliku...



Wnioski i Uwagi

Primo
To wlasnie jest uproszczony sposob projektowania obiektowego, jesli ktos chcialby to zastowac w jakiejs ksiazce prosze bardzo bo w filmie to juz bylo.

Secundo
Jesli rozumiesz wszystko co napisalem na gorze, to znaczy ze jest z Toba strasznie, ale to potwornie niedobrze poniewaz podarzasz za moim tokiem rozumowania a to juz oznacza nieodwracalne zmiany w twoim mozgu wiec strasznie mi Ciebie szkoda.


mag5 2004-08-24 18:24:51
 skomentuj (7)


 niezmiennosc

Czy mozna karte Vitaj firmy Orlen wlozyc do bankomatu?
mozna
Czy mozna na karte Vitaj uzyskac pieniadze z bankomatu?
nie mozna
Czy mozna domyslic sie ze bankomat nie dziala poprawnie i trzeba udac sie do innego bankomatu?
mozna
Czy mozna domyslec sie ze niepoprawnie dziala karta Vitaj jako karta bankomatowa?
nie mozna
Czy przy nastepnym bankomacie mozna dojsc do wniosku ze bankomat jest popsuty?
mozna
Czy przy trzecim bankomacie mozna dojsc do wniosku ze rowniez i ten bankomat jest popsuty i niedobry nie daje pieniazkow?
mozna
...


TO jest opis dzialania pewnej osoby z ktora mam wspolna krew i duza czesc wlasnych genow... o oznacza wyrok, ze tak.

Najciekawsze strony internetowe

    2011 01:16

    Opcje

    • Przejdź do wpisu „Gdzie aktualnie jest burza ( www.gdziejestburza.pl nie działa)”
    • Dodaj komentarz do wpisu „Gdzie aktualnie jest burza ( www.gdziejestburza.pl nie działa)”
  • wtorek, 19 lipca 2011
    • Gdzie jest hotel? Gdzie bankomat? Gdzie jest aquapark? Gdzie jest szpital? - czyli jak znaleźć miejsca które nas interesują

      Chcesz się dowiedzieć gdzie znajdziesz najbliższy bankomat? A może szukasz jakiegoś sklepu w interesującej Cię branży, lub może potrzebujesz noclegu i nie wiesz gdzie jest najbliższy hotel? 

      Jest na to proste rozwiązanie!
       

      Strona http://mapa.pf.pl udostępnia te oraz wiele innych informacji.

      Wystarczy wejść na stronę http://mapa.pf.pl i wpisać to co chcesz znaleźć np. bankomaty w miejscowości warszawa i od razu otrzymujesz odpowiedź że w Warszawie znajduje się.

  • luki77 blog

    2004-08-27 18:46:20
    skomentuj (0)


    A teraz sie ze mnie posmiejecie...

    No wiec zacznijmy od tego ze wczoraj po ogledzinach silowni "J." na Witominie gdzie oszczedzaja swiatlo przed wejsciem, skrecilem noge na schodach! Bol byl taki ze gwiazdy mialem przed oczami, bo na nodze prawie usiadlem. Ale... kolesie na silowni mieli otwarte okno, wiec prawie ze lzami w oczach sie podnioslem i jakos doszedlem do samochodu z zacisnietymi zebami.... :-/ Wierzcie bolalo jak skurwysyn.

    Ale lepszy numer dzisiaj odwaliłem... Jak sie zorientowalem co zrobilem to sam sie z siebie smialem na ulicy. Otoz pojechalem kupic dzis nowy twardy dysk do kompa. Ale nie mialem gotowki wiec poszedlem do bankomatu. Bankomat wlasnie byl serwisowany wiec odczekalem chwile. Bylem 2gi w kolejce. Nadeszla moja kolej - wkladam karte wbijam pin, kwote, ale bankomat cos gada ze zla kwota, bo nie mial 50tek tylko 20stki... no wiec wbilem jeszcze raz. Kasa wyszla wlozylem jednym odruchowym gestem do portfela czekam na potwierdzenie - wyszlo wzialem i spojrzalem na nie. A tam kwota i pod spodem "Saldo: NIE JEST DOSTĘPNE"... o to sie wkurzylem i sobie mysle "Jak to przeciez mam kase na koncie!" W tym momencie przyszedl sms z banku ze srodki zostaly pobrane. "O nie!" Mysle sobie - "bankomat mnie oszukał!" Wszedlem do oddzialu, podchodze do okienka i mowie ze bankomat nie wydal mi kasy i na pokwitowaniu napisal (tu pokazuje.

    Banki w Rzeszowie – Katalog banków w Rzeszowie

    Dodaj do ulubionych:

    Lubię
    Bądź pierwszą osobą, która doda ten do listy ulubionych.

    Dodaj komentarz »

    Brak komentarzy.

    Kanał RSS z komentarzami do tego wpisu. Adres TrackBack

    Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi