O czym chcesz poczytać na blogach?

Zobacz również

Przejdź do wyników poniżej

Aplikacja

Mobile WP.PL - bloog.pl

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mini WP Team

 




Podziel się:
Tagi: giełda, aplikacja, android
Trackback: http://bloog.pl/id,328453453,trackback

Krzysztof Bielski

Aplikacji.

Wykorzystując mikro-architekturę Cairngorm 2 zapewniamy odpowiedni podział kodu, separację warstwy logiki, od warstwy danych oraz interfejsu użytkownika. Wykorzystanie tego framework’u daje dużą skalowalność projektu, uporządkowanie kodu, łatwość jego rozwoju oraz prostotę w wykrywaniu potencjalnych problemów.

Poniższy diagram dobrze i zwięźle prezentuje ideę mikro-architektury Cairngorm (przygotowany przez Steven’a Webster z firmy Adobe):

Budowanie aplikacji z użyciem Cairngorm 2 zacznijmy od pobrania binarek, kodu źródłowego i dokumentacji ze strony Adobe: http://opensource.adobe.com/wiki/display/cairngorm/Downloads

Aby w naszej aplikacji korzystać z Cairngorm wystarczy do projektu dodać bibliotekę Cairngorm.swc. Jeśli zaś chcemy mieć wgląd do kodu źródłowego, możemy dodać go do aplikacji, np. w formie zewnętrznego projektu, który następnie będzie podlinkowany do naszej aplikacji.

Hierarchia pakietów dla Cairngorm wygląda następująco:

Opis struktury pakietów dla mikro-architektury Cairngorm:

• Bussiness: Pakiet zawiera logikę wywołania zdalnych metod serwerowych wraz z tworzeniem struktur danych wejściowych Klasy znajdujące się w tym pakiecie nie powinny implementować logiki aplikacji, zaś jedynie wywołanie metod na serwerze. Często wykorzystuje się tu wzorzec.

Skuteczny e-marketing

Na tekście i prostych rysunkach.

„Pamiętaj! Twoje porady” to nic innego jak rejestr ostatniej mojej porady, do której mogę wrócić w każdej chwili. Oczywiście należy pamiętać, żeby co 48h monitorować swój stan zdrowia i dostosowywać do niego nowe porady – ta funkcja prawdopodobnie powinna spowodować powrócenie użytkownika do aplikacji. Niestety jednak po upłynięciu 48h nie dostajemy już żadnego komunikatu, by sprawdzić ponownie nasz stan zdrowia i dostosować system porad.

Reszta pozycji menu to ponownie przedstawienie oferty leków i informacje o autorze.

Dłuższe korzystanie z aplikacji powoduje we mnie znudzenie i ponowne budowanie przeświadczenia, że aplikacja nie została przemyślana. Zastanawiam się wciąż, jakie założenia (oprócz oczywiście reklamowych – których, jak już wspomniałam, niemało) miała spełniać ta aplikacja.

Zdecydowanym plusem po stronie producenta jest fakt, że chciał zaangażować swojego użytkownika trochę bardziej niż łyknięcie leku w potrzebie – chciał go nawet poedukować. Wykorzystanie marketingu mobilnego to oczywiście rozsądny kierunek. Jednak czy ta aplikacja to odpowiedź na potrzeby użytkowników leku? W dzisiejszym świecie trudno o coś pewniejszego niż katar – jak stara prawda mówi – leczony trwa 7 dni, nieleczony – tydzień. Tak producent, chcąc skrócić ten czas, oprócz.

Konkurs Androida 2011

Być dołączona krótka informacja o użytych technologiach.
Sponsor kategorii: Playsoft Polska Sp. z o.o.
Nagroda: Płatny staż dla programisty wyróżnionego w tej kategorii.

Kategoria 103
GPS i indoor navigation
Wymagania: Funkcja zamykająca proces aplikacji.
Sponsor kategorii: Amistad Group
Nagroda: Płatny staż dla programisty wyróżnionego w tej kategorii.

Kategoria 104
Augmented Reality w Turystyce
Wymagania: Minimum Android v1.6, obsługa wszystkich typów ekranów, obsługa landscape/portrait mode, aplikacja musi zachowywać CRUSPIC (Capability, Reliability, Usability, Scalability, Performance, Compatibility), aplikacja musi implementować warstwy logiczne (dane,logika biznesowa,warstwa prezentacji), może korzystac z bibliotek third-party do obsługi augumented reality (w takim wypadku wymagana jest implementacja interface'ow do ich obsługi). Funkcja zamykająca proces aplikacji.
Sponsor kategorii: Solution Lions
Nagroda: Płatny staż dla programisty wyróżnionego w tej kategorii.

Kategoria 105
Photography
Wymagania: Minimum Android v1.6, obsługa wszystkich typów ekranów oraz robienia zdjęć w.

Aplikacja ogólna

Charibo’s Devlog

Renderer na Deferred Shading. Dałem się skusić, głównie prezentacją NecroVisioN na tegorocznym IGK. Jak dotąd jestem z rozwiązania zadowolony (chociaż jeszcze nie walczyłem z jednym z większych problemów – Antialiasingiem ;P ). Trochę sztucznie ograniczam target do Shader Model 3 (MRT, oraz ogólna zasobożerność technologii), jednak wydaje mi się to do przeżycia, skoro i tak jak dotąd piszę ten silnik dla siebie.  Przy okazji udowodniłem sobie, że architektura mojego tworu jest całkiem dobrze przemyślana – zmiana renderera wymagała jedynie kosmetycznych zmian w API.

nie będzie to tak wyglądać. :P). Oczywiście, jeśli potrzebujemy, każdą zakładkę możemy zamknąć lub schować, dzięki użyciu DockPanel Suite. Jednakowoż, mimo że całość jest nieskomplikowana, narzędzie znacznie ułatwia debugowanie – możliwość dostrajania parametrów aplikacji oraz edytowanie shaderów w realtime w trakcie działania programu znacznie przyśpiesza cały proces.

Na koniec, mały screen z owego edytora. Grafika to stworzona w Milkshape 3D sfera, oteksturowana przykładowymi kamyczkami z DX SDK, oświetlona jednym światłem punktowym Blinna.

Sierpniowy Kot - bloog.pl

Martynce.

Bolerko dla mamy jest też już prawie skończone. Szkoda tylko, że miesiąc po terminie.


komentarze (0) | dodaj komentarz

A na drutach...

niedziela, 21 sierpnia 2011 13:35

Generalnie - do bani. Nikt nie odpowiada na moje aplikacje do pracy. Siedzę zdolinowana.

Ale, mimo wszystko staram się nie poddawać i nie żyć wyłącznie poszukiwaniem pracy. Osobiście uważam, że nie ma nic gorszego, niż nakręcanie się na negatywne doświadczenia w życiu.

W związku z tym postanowiłam wrzucić coś ciekawego i pozytywnego na druty. :-)

Pierwszą rzeczą, jaka przyszła mi do głowy, było jakieś dziecięce ubranko. Bo czy może być coś bardziej pozytywnego niż bobas? Bardziej się nakręciłam na robienie dziecięcych ciuszków, niż dla jakiegoś konkretnego dzieciaczka. Tym bardziej, że w najbliższym.