O czym chcesz poczytać na blogach?

Aparat na zęby

"Idź zawsze do przodu nie oglądaj się wstecz...;*" CoconutCake - Onet.pl Blog

Chcesz aby twój blog był polecany w notkach itp. napisz pod najnowszą notką! Właśnie dostałam książkępod tytułem:Nowe przygody Mikołajka

przeczytałam tylko jedną stronę,ale już na poczatku jest fajny. Co jeszcze mogę powiedzieć? Chyba nic,ale nie jest źle,a z resztą to ja sama nie lubię czytać bardzo długich notek wiec myślę,ze wy też nie.Papapapa!

Znajdziecie tam dużo konkursów,klub:KONKURS CLUB i wiele innych ciekawych rzeczy.Cieszę się też,bo w piątek są rekolekcje wiec przepadną nam lekcje!

Niedługo znów dentysta!

Tylko,że chyba już koniec z aparatem,bo nosze go już dwa lata i pół!

Hello!

Dzisiaj znowu byłam u dentysty! Nikt nie lubi dentystów,wiem...

Na szczęście dziś mniej bolało,ale za to zrobiła mi 4 zęby i jakby tego było

mało to.

Blog yasmins

A jeżeli tak to tylko na dwie ostatnie lekcje, na matematykę i informatykę. Ale ja nie chcę ominąć lekcji historji. A tak wogóle to wszystko w porzo. 19 czerwca będę miala stały aparat na zęby. Cieszę się. We wtorek moja klasa jedzie na wycieczkę. Najpierw pojedziemy do Janowa czy tam do Janowca będziemy zwiedzać potem popłyniemy statkiem do Kazimierza Dolnego i pod.

Piptaki gadają...

Trzyma najbardziej wartościowe rzeczy, wiesz, takie skarby. Można to zamknąć na klucz i być o to spokojnym.
- Aha! - powiedział Bartek, po czym wyciągnął ze swojego plecaka aparat na zęby i umieścił w schowku.


piptaki 2011-04-10 16:25:14
208.
Bartek będzie nosił okulary, więc pojechali wybrać oprawki do okulisty..

{nazwa bloga}

Rok nieopuściłam ani jednej lekcji z jej przedmiotu (na każdej ćwiczyłam), jeżdziłam na zawody i reprezentowałam szkołę (zajmowałam 1 miejsca), ale widać to za mało, żeby miec 6, bo na szóstkę to chyba trzeba być mistrzem polski, a ja nim nie jestem...ehhh życie jest wredne, człowiek się stara, a tu mu kłody pod nogi rzucają... a najlepsze jest to, że nawet niemam się.

Harcerski... zapowiada się, że bedzie jedną wielką katastrofą... ale może dzięki dziewczynom uda nam się spędzić ten czas mile... Sierpień będzie pracowitym miesiącem: zakładają mi aparat na zęby... jadę na 18 do Pauli... zdaję na prawo jazdy... uczę się do matur i baluje.. to na działeczce... to nad morzem ... to u Pauli hehehe

2005-06-24

ownlog.com | fotolog.pl // '03

Być.'

Wypowiesz sie? {3}



Link :: 18.10.2009 :: 00:18
mam dość obłudy, której sens ciężko ogarnąć.
trzeba dać coś żeby na coś zasłużyć.
nie ma co wróżyć.

jedni nastawieni wrogo, inni sztuczni niczym lobo.
a ja zostaje sobą,
w każdym calu daje coś:
czasem łzy, czasem.{3}



Link :: 25.10.2009 :: 21:16
proszę, podaruj mi uśmiech i miłość,
a uczycie oddam ze zdwojną siłą."

co myślicie o aparacie na zęby?
o takim:

Wypowiesz sie? {3}



Link :: 27.10.2009 :: 21:49
Czas dalej biegnie,
a ja ciągle w miejscu tkwię.
.

Blog karolinka14196

Do koscioła,jak obiecujemy że bedziemy grzeczni i bedziemy pomagac wszystkim.PO CO TO WSZYSTKO!żebyśmy zwariowali,że ta osoba dla której tyle robimy nie odwiedzi nas bo jest za granicą,że nasze marzenia się nie spełnią.
-lubi dziewczyny które nomstop się śmieją
-nosił aparat na zęby
-często czesze włosy do góry