O czym chcesz poczytać na blogach?

Amazon uk

primary.blog

Be the same, nothing will ever be the same ...
z pozytywnej muzyki, wyszła nowa P.J. - tupiąco mi chodzi po głowie - i sonic youth - jeszcze nie słuchane.

skomentuj (9)

jajecznica z móżdżkiem na śniadanie 2004-06-18 15:29:59

merlin przysłał w końcu cegły do nauki. [rany jacy oni są ślamazarni, szybszy był amazon.uk z londynu niż oni z jakiegoś pruszkowa czy piaseczna.]

moje nowe skrzywienie - kiedy oglądamy film o seryjnym gwałcicielu-mordercy, to niemoge się powstrzymać, żeby nie podywagować o wpływie przedniej części płatów czołowych ... ale

no właśnie: ciekawe czy są takie modele mózgu do nauki - a'la klocki lego?

kuchcikowo.wordpress.com

Pieczarki, marchew i ziemniaki obieramy i kroimy – marchew w talarki, ziemniaki w kostkę a pieczarki w plasterki. Gotujemy bulion. Pieczarki podsmażamy na patelni. Do wrzącego bulionu wrzucamy marchew, gotujemy aż lekko zmięknie, następnie pieczarki i ziemniaki. Gotujemy wszystko razem na małym ogniu aż ziemniaki zmiękną wystarczająco na końcu dodajemy kukurydzę (dzięki Monia za przypomnienie ). Zagęszczamy zupę śmietaną (można użyć też mąki, Ja preferuję jednak śmietanę) i doprawiamy pieprzem do smaku! Smacznego!

Przepis bierze udział w akcji:

Pozdrawiam,

Maggie Sychta

Jesli idzie o pojemniki, poszukaj na Amazon.co.uk – moze cos takiego: http://www.amazon.co.uk/Thermos-Stainless-Steel-Food-290ml/dp/B004DGJLVQ/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1326707735&sr=8-7 ?
A co do zup, tez najbardziej lubie te geste i kremowe. I tak jak kiedys zup nie lubilam, tak teraz nie wyobrazam sobie bez nich zycia.

Odpowiedz

Love and Light - Onet.pl Blog

Historyczne, to książka poniższa opisuje dokładne sposoby budowy, pilotażu, działania broni pokładowej oraz systemów nawigacji kilkunastu rodzajów pojazdów latających Vimaana z terenów starożytnych Indii w ujęciu autora Rishi Bharadvaja żyjącego kilka tysięcy lat temu. Autor skomplikowanego systemu Ayurvedy, znanej do dziś gałęzi starożytnej medycyny, w Vimanika Shastra opisuje 31 rodzajów kosmicznych pojazdów latających, które poruszały się za pomocą nieznanych dotąd systemów napędowych a sposób ich działania, kamuflażu i obrony jest niewyobrażalnie zaawansowany.

http://www.amazon.com/gp/product/160506551X

 

Materiał filmowy przedstawiający niektóre z fotografii dotyczące baz wybudowanych na Księżycu:

http://www.youtube.com/watch?v=dtWnczyLW1Q&NR=1

 

Także i nad terenem Polski, jeszcze w okresie obowiązywania Układu Warszawskiego, dokonywano wielokrotnie obserwacji obcych pojazdów (NOL) poruszających.

Moj Zaczarowany Swiat...


bardziej smutno... niu.... :(
skomentuj (1)


2007-09-11 21:12:56
Porzucony bukiet...
Kuba zabral mnie na zakupy a po zakupach z Adamem wprosilismy sie na na kawke (herbatke). Po jakims czasie zadzownil do Kuby brat na Skype. Zaczeli rozmawiac... o slubie. Jego brat zeni sie za rok...

Poczulam uklucie w sercu. Wkoncu bylo tak blisko. Zatesknilam okropnie... za uczuciem spokoju i bezpieczenstwa. Za ustami i ramionami tego ktorego dotyku juz wiecej w zyciu nie poczuje.

Tak jakos lzy naplynely mi do oczu i poczulam ze czas sie stamtad wynosic. Unikajac wzroku Kuby i Adama powiedzialm szybko czesc i zeszlam na dol. Juz nie placze... ale nadal boli.Juz o moim rozstaniu z Daskiem... to bardzo skomplikowalo moje zycie.

Po powrocie z Polski dowiedzialam sie rowniez, ze strace prace.... teraz jednak i to sie zmienia...

Zaczne od poczatku... MIALAM dwuch szefow Clive'a i Chris'a. Ale Mialam do wczoraj bo sie pozarli i Clive odszedl ... z wielkim zgrzytem. Strasznie po sobie jezdza na forum Amazon**... niezdrowo i to bardzo.

Dowiedzialm sie o tym o 2:20 rano czasu angielskiego poprzez sms'a. W ktorym o dziwo dostalam propozycje administrowania (czyli zajecie jednego z moich bylych szefow). GULP! Ale niezly awans.

Fakt przyda sie ten awans ale nie bardzo ostatnio bylo ok miedzy mna a Chrisem. A miedzy Clivem i mna wrecz przeciwnie..

concealed writing

Posted in chrząszcz brzmi w trzcinie, schronienie | Leave a reply
er>

“The government will be able to monitor the calls, emails, texts and website visits of everyone in the UK under new legislation set to be announced soon”.

We had this in Poland back in the communist era.

Please somebody tell me it’s a fucking joke!

Full article here:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-17576745

13.20 Bagietka w drodze z księgarni.
13.26 Have you eaten anything? Yes, just had a baguette. I love you too.
13.30 Zebra. Zebra. Zebra. Płaszcz. Krzesło. 2 x Paracetamol 500mg. Szklanka wody.

Koperta

W domu zaś zółta koperta z, ojej, przepięknymi ptakami! Nie wiedziałam, że washi tape, którą ostatnio zakupiłam na Amazonie, przebyła aż tak długą podróż do mnie. Jeden z ptaków ma zawadiacką czarną czapeczkę z kutasikiem i nazywa się wdzięcznie red whiskered bulbul czyli po naszemu bilbil zbroczony. Nigdy o takowym bilbilu nie słyszałam. Ani w ogóle o żadnym bilbilu. Dziś już wiem, że jest to po prostu egzotyczny wróbel.

Uwielbiam.

3k10

Się dostarczyć podręczniki w czasie 5-7 dni roboczych. Trzy dni obsuwy (pewnie za sprawą Urzędu Celnego) to nic strasznego, zatem czas dostawy liczę na plus.

Drugi plus leci za cenę przesyłki – transport dwóch podręczników kosztował mnie około 9 dolców. Z takim czasem realizacji wygląda to znacznie lepiej, niż NKG, czy Amazon.com. Co prawda Amazon.co.uk bije na łeb wszystkich darmową przesyłką powyżej 25 funtów, ale tam akurat Pendragona raczej bym nie znalazł.

Minus za zabezpieczenie przesyłki. Podręczniki były opakowane w fajny karton, ale zostawiono im nieco luzu, przez co dolna krawędź grzbietu okładki kampanii trochę się obtłukła. Podejrzewam, że po części to.