O czym chcesz poczytać na blogach?

Agent xxl

Esperanza

Kieliszeczek winka, puściłam po raz n-ty „Nigdy w życiu”, zakręciłam włosy na wałki i usnęłam niemalże w Bodziowych ramionach;))
Ranek dość pochmurny, teraz też wcale ciepło nie jest, szkoda, bo humory znacznie lepszy mam kiedy świeci słońce.
Wieczorem czeka mnie próba chóru, a potem z mężczyzną idziemy do kina na film „Agent XXL”.
A tak w ogóle to mój mężczyzna coś tam kombinuje i zapowiedział mi, że być może w weekend zabiera mnie na wycieczkę Kraków/Zakopane, jutro ma być potwierdzone czy jedziemy czy nie. Aleeeeee fajnie by było znów posiedzieć na krakowskim rynku i posłuchać hejnału z wieży mariackiej. Fajnie to mało powiedziane;))
Rozciągam się,.

Blog suchar228


Komentarzy: 0 Kino!! 2006-04-06
Agent XXL


W pierwszej częsci
poznajemy zwariowanego
policjanta Malcolma
Turnera, który stosuje
niekonwencionalne
techniki sledzenia
przestepców.W drugiej
czesci agent wcieli sie w
postac niani i bedzie to
powodem wielu bardzo
smiesznych sytacji.


            
   

One Love - One Life


skomentuj (0)


* * * * *

012 ==> wieczor >>>

wreszcie nadrabiam zaleglosci w ogladaniu filmow bo caly stosik sie uzbieral a ja nic nie obejrzalam no to dzis sobie obejrzalam z anula 2 filmy AGENT XXL i KROL SKORPION fajne filmiki nawet :)) jutro pewnie tez cos obejrze tylko nie wiem co .... ;)


olka* 2002-08-23 :: 22:53:21
skomentuj (1)


Tydzień filmowy - Onet.pl Blog

TV 4
*Doktor Dolittle - komedia
Ekranizacja książki o jednym z najpopularniejszych bohaterów dziecięcych: weterynarzu, który potrafi rozmawiać ze zwierzętami.
 
PIĄTEK, 20:00, POLSAT
Agent XXL - komedia
Malcolm Turner zatrudnia się jako gosposia w rodzinie Toma Fullera, którego posądza o zaprojektowanie groźnego wirusa komputerowego, otwierającego dostęp do najtajniejszych akt rządowych. W przebraniu Mamuśki przeprowadza się do domu Fullerów i roztacza troskliwą opiekę nad żoną Toma, Leah i trójką ich.

Blog oliwia0122


Komentarzy: 0 Ferie 2012-02-10 Nareszcie ta chwila ferie. A w ferie walentynki. Oglądam film Agent XXL 2 polecam. Wałaśnie się kończy , ale jest super.

http://www.youtube.com/watch?v=04fcgFs-mjA&feature=fvst

Pa oliwia0122.

Komentarzy: 0

● ● Christmas Time ● pamietnik-ksiezniczki`s blog

Cztery dni i nie bedzie mnie juz wkurzac jedyny problem jest taki ze wszystko co ona do tej pory robila spadnie na mnie czyli wynoszenie smieci chodzenie do sklepu itp. :/// Anecia byla w Bonanzie na zawodach z Gabi by sobie popatrzec.Mowila mi ze caly czas calowala jakiegos konia o imienu Top to jest kon jej "kolegi" :P Przed chwilka ogladalam poraz kolejny na polsacie Agent XXL superowy film chociaz ogladalam go ponad 500 razy to jeszcze mi sie nie znudzil :P Wczoraj jakos znowu mnie napadlo granie w sims 2 normalnie nie moglam sie odczepic od tej gry.Niedlugo sie szykuje zmiana wygladu bloga zrobilam juz grafike z Ayumi Hamasaki ale nie wiem czy go dodam moze znajde jakies inne fajne zdjecie na szablon.No dobra nie wiem o czym mam jeszcze.

Blog monikabielinka12

2007-03-04 siema co u was słychać u mnie po staremu. jutro są rekolekcje ale nudy. jest niedziela a ja się nie nudę byłam w kościele, potem na zakupy, i do domu na film tata mi nagrał agent xxl a po paru minutach  przyszła ta głópia kuzynka i nie mogłam patrzeć a teraz jak poszła to brat poszedł z kolegami na podwórko no i kiedy mam patrzeć!!!!  jak muszę na niego czekać, może wieczorem ale nie mogę bo patrzymy na skazany na śmierć nawet fajny ten film potem na csi  a potem muszę iść spać bo jutro do szkoły no.