O czym chcesz poczytać na blogach?

Adwords

Google Online Marketing Challenge 2010 AE Katowice

I pocieszny i jakże wielkiej sławy polski artysta, wokalista bla bla bla Piotr K. wokalista polskiego wdzięcznego mrocznego zespołu Feel – „Jest już ciemno, ale….WSZYSTKO JEDNO” … otóż, ciemno, późno, ale dam radę coś napisać, bo bida na tym naszym blogu. A tu się tyle wydarzyło … Otóż, tak, tak ku wielkiemu zdziwieniu i o dziwo, oczekiwaniu konkurentów … NIESPODZIEWANIE RUSZYLIŚMY Z KAMPANIĄ!! !! !! :)
Więcej »

Tagi: google online marketing challenge kampania Google AdWords
00:36, googlechallenge2010
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 30 marca 2010
Ataxo na E-Biznesie

      Witam wszystkich fanów naszego wspaniałego bloga  dotyczącego naszego udziału w Google Online Marketing Challenge.

     Nie cały tydzień temu gościliśmy u nas Pana Jarosława Mutwila który jest obecnie kierownikiem.

Google Online Marketing Challenge AE Katowice 2010

Projekt kampanii - już się tworzy
No i ten nieszczęsny raport - Czas mieliśmy do poniedziałku(15.03.2010) no cóż na sobotę na pewno będzie.

Tak nawiasem nie podzieliliśmy się pewnym wydarzeniem jakie miało miejsce już dosyć dawno. Otóż mamy szefa naszej grupy!(nie wiem jak to się stało, że nie ma informacji o tym na blogu)

Otóż naszym kierownikiem - jednogłośnie wybranym - jest pan Łukasz Świerk zamieszkały w Katowicach. Dlaczego Świerq? Sam nie wiem ale lepszy taki szef niż żaden :).

Mamy nadzieję, że takie tempo prac będzie się utrzymywać, jakość naszych starań będzie równie wysoka, kampania udana a my (nieskromnie powiem) osiągniemy wysokie miejsce w konkursie;).

Pozdro Mrał
Tagi: analytics gadżety gomc konkurs MRAŁ reklama Zwycięstwo
10:06, szefyae
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 16 marca 2010
"kot" Analytics > > MRAŁ
Na stronie firmy którą będziemy reklamować za pomocą Google AdWords w dniu dzisiejszym około południa został wklejony kod z Google Analytics tego trudu.

CaleToSeo.wordpress.com – Całe to SEo oczami zielonego

    Anchor Anchor Text Bing body description Duplicate Content działania marketingowe długi ogon eyetracker fraza fraza pozycjonowana GDPR google Google Adsense Google Directory PageRank head html katalogi bezpłatne katalogi płatne keywords link linki long tail MARQUEE meta PageRank pozycjonowanie PR Real PageRank rejestracja robots roboty Google RPR SEM SEO SERP site słowa kluczowe title Toolbar PageRank TPR Wordpress zaplecze
  • Archiwa

    • Maj 2010
    • Styczeń 2010
    • Grudzień 2009
    • Listopad 2009
    • Lipiec 2009
    • Czerwiec 2009
    • Maj 2009
    • Kwiecień 2009
    • Marzec 2009
  • Reklama






Pomoc w SEM, a dokładniej w AdWords – szkolenie on-line

Posted by caletoseo w dniu Lipiec 11,.

seo marketing

Spada na niższe pozycje, booksy Adwords mogą zostać aktywowane.

Co wybrać - pozycjonowanie stron czy linki sponsorowane?

Kampania AdWords przydatna jest dla nowych serwisów, które dopiero zaczynają się pozycjonować, bądź dla fraz, które mają dużą konkurencję. Jest to również dobre narzędzie do przetestowania skuteczności fraz, bądź doboru nowych. Często klienci wybierają linki sponsorowane łącznie z pozycjonowaniem aby mieć pewność, że będą ciągle widoczni w wyszukiwarce. Jest to dobre uzupełnienie działań promocyjnych. Google AdWords jest działaniem pewnym, szybkim i efektywnym, podczas gdy pozycjonowanie stron zajmuje więcej czasu i nie gwarantuje utrzymania się fraz na stałych pozycjach. Wybierając linki sponsorowane mamy pewność, że strona będzie znajdować się na danym miejscu przez wyznaczony przez nas czas. Jednakże często linki te odbierane są przez część internautów jako reklamy – spam, w efekcie czego wolą wyszukiwać w wynikach naturalnych. Są plusy i minusy wyboru kampanii AdWords zamiast pozycjonowania, jednakże z pewnością, jeśli strona znajdzie się jednocześnie w wynikach naturalnych oraz linkach sponsorowanych będzie miało to.