O czym chcesz poczytać na blogach?

4ever

Nature Englassed

Słów, we wszelkich komentażach i wpisach na tym blogu.
A szczegulnie prosze o to mojego kolega Piotrka (Grochola).
Przyczyną tej prożby są skargi które zatykają moją skrzynke E-MAILOWĄ.

skomentuj (3)




2004-02-14 16:34:11 >> Walentynki

I co roku to samo
Kto to wymyślił rzeby jeden cały dzień poświęcić na miłość.
Przeciesz to istna strata czasu i pieniędzy. Przez cały dzień nie wyjde z domu bo wszędzie otaczają mnie ludzie którzy tylko tracą czas na miłość i nne związane z ty bzdety.
A tak pozatym ty:
AMIGA 4ever
Hacked 4ever
Open source 4 ever
skomentuj (12)




2004-02-20 18:34:21 >> Niemam pomysłu na notke

Walentynki mineły i jestem z tego bardzo szczęśliwy.
Po usilnych namowach kolegów dodałem troche linków, głównie są to linki do ston o tematyce hackerskiej ale i dział muzyka postaram sie rozszerzyć w miare moich możliwości. Może wprzyszłym tygodniu będe miał Amige 2000 i wtedy będe móg pograć na prawdziwym klasyku.
A open source jest to ruch którwgo głównym celem jest dostępność kodu źródłowego każdego programu. a.

breaveheart blog

Po kilkudziesięciu godzinach pobytu w szpitalu na obserwacji, dziecko wróciło do domu, a M chyba spokojnie odetchnęła i wypoczywa w domku, a ja ze swojej strony nie przeszkadzam dzwonkami i jestem cierpliwy- jak „przytnie komarka” to pewnie da znać, że już jest na nogach. Jutro znów będę trzymał ją w objęciach- jest to mój ulubiony dzień tygodnia- piątek- i choć na chwilę zapomnimy o problemach dnia codziennego. A później........ hmm tego już nie powiem. Udanego weekendu życzę wszystkim. M? Ty wiesz co? Wiesz! Jestem szczęśliwy, że jesteś i chciałbym byś była już 4ever. Za kilka h będę trzymał Cię w objęciach mmm...

by breaveheart | 2005-01-07 14:06:30 | skomentuj! (1)


Czas na zmiany...
ale tylko w wyglądzie szablonów. Co prawda ani mój, ani Mojej M nie są wolne od mniejszych lub większych błędów, ale w najbliższym czasie postaramy się te błędy wyeliminować. Jak na dziś to szablony są takie, a nie inne więc wszystkim, którzy mają jakieś problemy z odczytaniem- cierpliwości życzę i obiecuje poprawić błedy najszybciej jak tylko się da.

A jutro znów poniedziałek i poranne wstanie, a.

żyto - Onet.pl Blog

I KOSMOSU ORAZ ZANIECZYSZCZENIA WÓD I POWIETRZA.  Wiem że powinna być krótsza i nazywać sie OŚN ale nie umiem wyobraziś sobie tej nazwy na ulotkach w barze u Samiego Robertia Gonzoli. Zawsze moge liczyć na tą smażalnie ryb nigdy jeszcze nie zawiodłewm się na niej ! Q! Moja mam nie wierzy we mnie i ciagle ma mi za złe moją ciąze. Powiedziałem jej o wszystkim i miałem karę na bloga na 3 tygodnie czyli do jutra ale sie utargowałem na 2 tygodnie i 6 dni ! Ale ze mnie spryciaż jest. Moja mama uważa mnie ze najmądrzejszego członka naszego drzewa podagogicznego. Jestem w 1 miesiącu ciązy a kopie mnie krajalnico-dziecko. Czytałem na necie że krajalnica jest tylko 3 miesiace w ciązy wiec skoro dziesko jest w 9 to pewnie ja bede az 6 miesiecy! Jesze 5 ! nie moge wytrzymać każda dziewczyna mi mowi ze bede dobra mama ale ja w siebie nie wierze ! od pory mojej ciazy podrywa mnie az 3 kobiety!!!!!!! to moj rekord! Wiec tylko to mnie uszcześliwia w tej ciazy! Koncze na dzis bo mama krzyczy ze siedze na kompie juz 40 minut ma moge siedziec tylko 30 wiec przekroczyłem limit! Zycze wam zdrowia i szczescia
4ever

Twój tytuł

Szczegół ! Dziś była u mnie Ola (wyszła , ze szpitalka!kc:*)Nigdy nie leżałam w szpitalu...może kiedys...nie lezałam i nie zamierzam...(ale niektórzy pewnie by chceli!)nom , ale cuz...ich marzenia sie nie spełnią !...:]hehe ;)hmm...może czas zmienic ten szablonik , zeby nie był z tej samej kolekcji co budziary ? Chyba tak ! W związq z tym zabieram sie do szukania i pozdrawiam ! : całe przedszkole ! miedzy innymi : Dominiaka:*:*:*,Rycha:*:*, FuSsa:*, Rycha Peje:*:*, Rogala, Robsona, MelonA:*:*:*:D, Agnieszke ,Marzene , Olszaka!itp.itd! noi moją rodzinke, sql , +Podlasie!!!!!!!KOffAM cIE! 4EVER!
tE SŁOWA SĄ DO BUDZIARY:NIGDY NIE MÓW "4EVER"SKORO NIE DOTRZYMUJESZ PRZYZECZEN!!!!NEVER!!!!!!!
KOMENTUJCIE ;);)



skomentuj (7)




2005-04-23 19:05:17 >> heyka !

DłoOgo nic tu nie pisałam , poniewaz komp mi sie wali..:/...troszkę szkoda bo tyle sie wydarzyło...nom..,ale nie bede opisywać tego co było...bo to raczej nie ma sensu...:Pjedyne co moge Wam powiedziec to to , ze sie jeszcze nie pogodziłam(i sie nie pogodze)z dziewczynami :] nie mam zamiaru sie z nimi godzic :]! To w sumie chyba dobrze...(ale nie zbyt:/)sama nie wiem co jest co !

Ashley - Never let the fear of striking out keep you from playing the game

Powtórzyć. Ale to nieprawda. Wszystko w życiu, spotyka nas tylko raz.
Moglibyśmy powtórzyć, np. jakieś spotkanie ze znajomymi, będąc nawet tak samo ubranym, ale na pewno będziemy już starsi. Więc nigdy "nie odnajdzie nas ta sama chwila". Wszystko przemija...
Ale to nie jest powód, żeby się smucić :* Są w tym także te pozytywne strony. Mamy okazję doświadczania i poznawania zupełnie nowych rzeczy...

Staram się nie popełniać tych samych błędów... Nie oglądać się za siebie, iść do przodu pokonując wszystkie przeciwności... Dąrzyć do perfekcji, spełniać marzenia...
Bo wystarczy wierzyć, że jest się zwycięzcą...


A ŻYCIE TO MARZENIA - MAJĄ MOC, WIĘC TRZEBA JE STARANNIE WYBIERAĆ




19:51, ash_ley
Link Komentarze (9) »
sobota, 26 stycznia 2008
Friends 4ever?
Tę notkę.

Trudne dorastanie... porady, pytania,problemy - Onet.pl Blog

Czasem nie do końca opanowana... , jednak warto czasem posłuchać, zacisnąć zęby i porostu milczeć.
Nie każda rozmowa musi kończyć się przecież kłótnia.
Warto czasem samemu podjąć inicjatywę rozmowy... wyjasnienia wielu spraw, poproszenia własnych problemów.
W takich rozmowach rodzice bardzo otwierają się na własne dzieci, trzeba darzyć do kompromisu, bo puki z nimi mieszkamy, z tymi którzy poświecili nam swoje życie, czas, nauczyli być ludźmi...nauczyli nas miłości powinniśmy oddawać im swój szacunek i dziękować, że mamy takich rodziców a nie innych....


                                 








nka00 (16:57)
Tylko jeden :-/

01 lutego 2009
6... Pierwsza Miłosc ... "4ever" ?
Jak.